Kansanedustaja toi käyttöön lomakkeen, jolla vanhemmat voivat "kieltäytyä woke-opetuksesta lapsilleen"
Perussuomalaisten kansanedustaja Kaisa Garedew hätkäytti ilmoittamalla luoneensa vanhemmille tulostettavan lomakkeen, jolla olisi hänen mukaansa "oikeus kieltäytyä woke-opetuksesta lapsilleen."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c619b901-519a-4971-a98f-a4e950fa1…
Kommentit (626)
Tyhmyys, tuo alati lisääntyvä suomalainen luonnonvara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kyllä sitä maailmaan vielä heteroita valkoisia lapsia mahtuu, jotka haaveilee perheestä toisen valkoisen kanssa.
Juuri siksi outoa kaisalta kun hänellä on viisi tummaihoista lasta. Luulisi hänenkin olevan suvaitsevainen.
Luuletko että kaikki tummaihoiset tykkäävät seksuaalivähemmistöistä?
Itse olen aina vähä huvittuneena katsonut noita homo pride marsseja, koska siellä ei näy yhtään tummaihoisia, joten ne on yhtä valkoisia kuin white pride marssit.
Eikös tuo ole ex-huumemuija, jonka lapsikin joutui kiinni. Nuohan niitä persuja ovat.
Kaisasta tuli mieleen, että liian monen lapsen - varsinkin tytön - ensimmäinen (ja eittämättä pahin) vihaaja on oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään lapsen ei tarvitse alistua siihen, että hänelle tuputetaan väkisin p e r s e o h j e i t a.
Itse olisin lapsena kokenut sen seksuaalisena ahdisteluna ja vakavana rajojen rikkomisena. Yksityisyyteen ja kehooni röyhkeänä puuttumisena.
P e r s e u s k o n t o näyttää olevan kieroutuneuden pedofiilien keksintö. Tyypit kuolaavat lasten perään.
Siis mitä ihmeen perseohjeita?
Kai sinäkin tiedät missä ihmisen p e r s e sijaitsee. Ei yläpäässä, vaan alapäässä.
Juttunne ovat inhottavia aikuisillekin.
Mitä ihmettä nyt taas? Kyllä useimmat takalistonsa löytävät ihan ilman ohjeita.
Mutta kun se paikka pirulta tykkänään puuttuu.
Tän on pakko olla vitsi? Ei toi maamupatja narkkari voi olla tosissaan?
Lapseni vie opelleen huomenna täytetyn lomakkeen. Woke-kielto on ehdoton!
Vierailija kirjoitti:
Hienoo! Saadaan vähä lisää rokotevastaisia kulttilaisia persujen litteän maan klubiin!
Vähän huvittaa tämä seksuaalikasvatuksen vastustus alueilla, jotka ovat tulleet tunnetuksi pedofilian ja insestin runsaasta määrästä. Muistaakseni erityisesti miehet, sukulaisetkin, vikittelivät pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Avaisitteko vähän, mitä kaikkea tämä Kaisan lomake haluaa kouluista kieltää. Osaavatko opettajat sitten varmasti toimia lomakkeen vaatimalla tavalla? Kumpaa opettajan on virkavastuulla noudatettava: valtakunnallista opetussuunnitelmaa vai yksittäisen kansanedustajan laatimaa lomaketta? Eivätkö Suomen lait sido kansanedustajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisitteko vähän, mitä kaikkea tämä Kaisan lomake haluaa kouluista kieltää. Osaavatko opettajat sitten varmasti toimia lomakkeen vaatimalla tavalla? Kumpaa opettajan on virkavastuulla noudatettava: valtakunnallista opetussuunnitelmaa vai yksittäisen kansanedustajan laatimaa lomaketta? Eivätkö Suomen lait sido kansanedustajia?
Lomake kieltää käytännössä kaiken transihmisistä puhumisen.
Opettajilla pitäisi olla oikeus antaa vanhemmille jälki-istuntoa ihmisyyttä loukkaavasta typeryydestä. Luulen, että sillä lähtisi Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa toimintaa Kaisalta.
Älä vaan perustele mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
"– Ensinnäkin oppilaalla on oikeus saada opetussuunnitelman mukaisesta opetusta. Toisaalta oppilaan tulee osallistua perusopetuslain mukaiseen opetukseen, ellei hänellä ole erityisestä syystä myönnettyä vapautusta.
Toiseksi Opetushallituksen perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden sisällöt ovat opetusta velvoittavia. Oppilasta ei voi vapauttaa niistä, vaikka opetussuunnitelmien paikallinen tarkentaminen onkin mahdollista.
– Yleisellä tasolla totean, että yhdenvertaisuuteen ja sukupuolten tasa-arvoon liittyvät kysymyksiä tulee käsitellä oppilaiden kanssa opetussuunnitelman perusteiden mukaisesti, Lindfors muistuttaa."
Eli koko lomake on pelkää virtue signalingia.
Populismia. Tai sitten josyainnohjattua manipulointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetushallitus ohjeistaa "arkistoimaan" lomakkeen sinne minne se kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kyllä sitä maailmaan vielä heteroita valkoisia lapsia mahtuu, jotka haaveilee perheestä toisen valkoisen kanssa.
Juuri siksi outoa kaisalta kun hänellä on viisi tummaihoista lasta. Luulisi hänenkin olevan suvaitsevainen.
Itse olen aina vähä huvittuneena katsonut noita homo pride marsseja, koska siellä ei näy yhtään tummaihoisia, joten ne on yhtä valkoisia kuin white pride marssit.
Niin, mitähän noissakin loppujen lopuksi juhlitaan, homoutta vai valkoisuutta? Tietysti ihmiset tietoisesti väittävät juhlivansa homoutta, mutta alitajunta ohjaa ihmisiä enemmän kuin tietoinen mieli. Nuo homo marssit on ainoa paikka pääkaupungilla missä saa olla rauhassa valkoisten kanssa, se on se pääasiallinen syy miksi ihmiset menee sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitähän noissakin loppujen lopuksi juhlitaan, homoutta vai valkoisuutta? Tietysti ihmiset tietoisesti väittävät juhlivansa homoutta, mutta alitajunta ohjaa ihmisiä enemmän kuin tietoinen mieli. Nuo homo marssit on ainoa paikka pääkaupungilla missä saa olla rauhassa valkoisten kanssa, se on se pääasiallinen syy miksi ihmiset menee sinne.
Valkoiset ovat Suomessa enemmistö ja LGBT:hen positiivisesti suhtautuvien parissa vielä suurempi enemmistö, joten ei ole yllättävää että kulkueet näyttävät valkoisilta. Mutta joka ikinen vuosi olen nähnyt siellä monenlaista ihmistä koska sinne ovat kaikki tervetulleita ihonväristä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen äärioikeiston propelli tähän väliin. Eihän tossa ollut yhtään mitään järkeä. 😂
Persut on löytäneet sit hyvällä tuurilla mukavat kumppanit itselleen, jotka ei edes syrji seksuaalisuden eikä nasseilun takia.