Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä
Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä eikä ole rahaa tehdä mitään. Joutuu elämään kurjuudessa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä käy aika pitkäksi, varsinkin jos ei korjaa ja laita autoa tai ei ole harrastuksia. Naiset löytää kotona jotain tekemistä.
Tässä on varmaan oletuksena, että nainen hoitaa kotityöt ja ruuanlaiton. Kyllä näissä miehellekin tekemistä on jos aika käy tylsäksi, imurinvarsi ja rätti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä käy aika pitkäksi, varsinkin jos ei korjaa ja laita autoa tai ei ole harrastuksia. Naiset löytää kotona jotain tekemistä.
Melkoisen stereotyyppinen kuva miehestä. Ilmankos et ole parisuhteessasi onnellinen, kun olet mennyt kimppaan joku rasva-apinaääliön kanssa, joka ei edes pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Urheilua/retkeilyä ja lukemista riittää, eikä maksa mitään. Kun lisäksi syö terveellisesti, pysyy hyvässä vireessä. Terveellinen itse tehty on paljon halvempaa kuin woltin tuoma roskaruoka tai kauppojen einekset sun muut valmiit roskaruuat.
Bonuksena vireydestä jaksaa puumat tyydyttää kiimasta. Puumien läskimaha impotentti miehet käyvät töissä ja sillä aikaa puumia voi käydä pane mas sa heidän sängyssä.
Pitää asua suurimmissa kaupungeissa, silloin pääsee puumia metsästämään. Ei pikku paikkakunnilta löydy p antavaa, vaikka puutteessa olevia rouvia varmasti jonkin verran on. Paljon on 70 porukkaa. Heillä on paikat jo ummessa. 50-60 vuotiaat ladyt pikku paikkakunnilla ovat kyllä mursuja ja heidän pärstänsäkin on turvonnut muodottimiksi liiasta suolasta ja viinasta.
ryhdy kirjoittamaan kirjaa. Siinä hommassa kuluu useampi vuosi kun laittaa kässärin aina uusiksi kun mieleen tulee, että asian voisi sanoa toisinkin, ja sitten se faktan tarkistus. Ota selvää, miten hammassaärky hoidettiin 1700- luvulla, ja milloin höyrykoneesta tuli yleinen, miten kangasta kudotaan ja sitä rataa, mitä nyt kirjoituksen aiheeseen kuuluukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Minulla ei koskaan ole pulaa tekemisestä, vaikka olenkin tukien varassa työttömänä. Ilmaista tekemistä on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Keskitäpä jo se tarmosi työnhakuun.
Etkö oikeasti tiennyt, että työhakukin on tekemistä? Kuinka saatanan tyhmä oikein olet???
Jos työtä ei ole vielä löytynyt, pitää hakea entistä ahkerammin.
Mitä se hyödyttää, jos haen aivokirurgin paikkaa, kun en sinne kuitenkaan merkonomin koulutuksella pääse? Ja hyvä niin.
Ei merkonomin koulutuksella pääse mihinkään. Jatka opiskelua. Vaihda alaa.
Mulla taas työttömänä päinvastoin aika loppuu kesken, kun on niin paljon tekemistä. Satsaan myös niihin hakemuksiin työpaikoista, en lähetä samaa hakemusta moneen paikkaan. Haluan tehdä hyvät hakemukset.
Olen toki siinä onnellisessa asemassa, että varallisuutta on ehtinyt kertyä, eikä työttömyys ole kohdallani katastrofi. Pärjään ihan hyvin, kun elän järkevästi.
Jos vielä joskus saan työtä, niin sitten pitää luopua joistain asioista joita touhuan nyt työttömänä. Työssä ollessa aika ei sitten enää riitä kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
No ei käy.
Ei mullakaan, maailma on pullollaan ilmaista tekemistä. Ja aivan ihanaa kun ei tartte kellosta välittää, mitä ny kaupoilla käydessä mut se onkin ainut.
Minulla ei. Onneksi viihdyn hyvin yksin kotona. Ei ole tylsää vaan ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te "elämä on tylsää ilman töitä" tyypit ajattelette pärjätä eläkkeellä?
Ei meidän ikäiset tule koskaan pääsemään eläkkeelle.
Höpöhöpö, lapsi. Teistä alle 30-vuotiasta on tälläkin hetkellä hyvin iso osa eläkkeellä.
Samaa ihmettelen usein.T.duunari 64v
Mielikuvituksen puutetta, jos käy aika pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Urheilua/retkeilyä ja lukemista riittää, eikä maksa mitään. Kun lisäksi syö terveellisesti, pysyy hyvässä vireessä. Terveellinen itse tehty on paljon halvempaa kuin woltin tuoma roskaruoka tai kauppojen einekset sun muut valmiit roskaruuat.
Bonuksena vireydestä jaksaa puumat tyydyttää kiimasta. Puumien läskimaha impotentti miehet käyvät töissä ja sillä aikaa puumia voi käydä pane mas sa heidän sängyssä.
Minun rouva on kyllä sellainen mätisäkki, että jos joku sitä viitsii käydä sutimassa, niin siitä vaan. Makaa kotona sohvalla, katselee tyhmiä sarjoja, kuten emmendale, lipittää viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te "elämä on tylsää ilman töitä" tyypit ajattelette pärjätä eläkkeellä?
Ei meidän ikäiset tule koskaan pääsemään eläkkeelle.
Mitä sinä eläkkeelle hingut kun nyt jo olet toimettomana, kyllä valtio elättää, ei täällä ketään nälkään tapeta ja asuminenkin maksetaan.
Mulla pitää kesällä kiirettä, mutta talvisin on aikaa yllinkyllin. Oonkin tässä miettinyt sellasta vaihtoehtoo jos vaikka rupeisin etsimään naista itselleni. Kaverilta sain kyllä pleikka4. Ja lupas hommata mulle mielenkiintoisia pelejä aikani kuluksi. Mutta en tiedä onko pelaaminen mun juttu laisinkaan. Pitää kuitenkin kokeilla sitä. Mutta siinä sivussa vois vaikka tapailla jotakin naisihmistä. Pitää vielä miettii asiaa. Mut siis joo, jos on tylsää niin ruvetkaa hommaamaan itsellenne seuralaista.
Minulla taas työttömänä heräsi idea yhdestä vieöä puuttuvasta palvelukonseptista. Konseptia on testattu ja sitä on demottu. Niinpä nyt olen ottanut ensiaskeleeni yrittäjänä ja yritys on siemenvaiheessa. Onneksi sain tähän kolme sijoittajaa mukaan, koska yksin ei olisi ollut varaa tehdä tarvittavia toimenpiteitä yrityksen startissa. Jos kaikki menee hyvin, niin puolen vuoden sisällä ollaan päästy kiitotieltä ilmaan. Uskon siihen vahvasti. Samoin sijoittajat. On vähän kliseistä sanoa, mutta elän elämäni jännittävintä, mielenkiintoisinta ja kyllä myös parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää asua suurimmissa kaupungeissa, silloin pääsee puumia metsästämään. Ei pikku paikkakunnilta löydy p antavaa, vaikka puutteessa olevia rouvia varmasti jonkin verran on. Paljon on 70 porukkaa. Heillä on paikat jo ummessa. 50-60 vuotiaat ladyt pikku paikkakunnilla ovat kyllä mursuja ja heidän pärstänsäkin on turvonnut muodottimiksi liiasta suolasta ja viinasta.
Puheista päätellen sulla ei ole puumille mitään annettavaa.
Jotkin ovat jopa tehneet itselleen "ammatin" eli ottavat rahaa puutteessa elävien kotirouvien tyydyttämisestä.