Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä

Vierailija
14.08.2026 |

Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä eikä ole rahaa tehdä mitään. Joutuu elämään kurjuudessa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy vaikka Suomenlinnan avovankilassa perunankuorinta -hommat

Vierailija
2/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä käy aika pitkäksi, varsinkin jos ei korjaa ja laita autoa tai ei ole harrastuksia. Naiset löytää kotona jotain tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy.

Vierailija
4/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä käy aika pitkäksi, varsinkin jos ei korjaa ja laita autoa tai ei ole harrastuksia. Naiset löytää kotona jotain tekemistä.

Vierailija
5/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy eläkeellä ja ulkoilu jatkuu se on menox sanoo eräs lenox..ja taas mennään.

Vierailija
6/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käy. Voi liikkua luonnossa, ottaa valokuvia, maalata, tehdä käsitöitä, lukea tai vaikka siivota.

Vierailija
7/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken mitään tekemättömät tulivat ulkoa huutamasta  ja soittamasta rivouksia naapuristaan. Kuului kehätie ykkösen tuntumasta. 

Vierailija
8/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei just nyt ole töitä, joskaan en vielä kauaa ole ollut työtön. Mutta alkaa tää jo tuntua kun haluaisi olla hyödyksi ja ennen kaikkea tuntuu että on liikaa aikaa ajatella omia asioitaan. Se ei oo ylianalysoijalle hyväksi :D Tuntuu että menee aikaa ja elämää hukkaan. N30+

Vierailija
9/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olen eikä mua  oman auton korjaaminen itse voisi vähempåä  kiinnostaa eikä autot muutenkaan  sen kummemmin mua  kiinnosta. Harrastuksia on taljajousella ampuminen,leffojen katsominen omassa teatterissa ja pelailu tietokoneella/pelikonsolilla. Noita asioita teen vapaa-ajalla eikä  ole tylsää. Muutenkin viihdyn parhaiten kotona enkä taljajousen anpumisen  ja töiden ja ruokauupan lisäksi käy oikein missään koska ei kiinnosta.

Vierailija
10/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei käy. Voi liikkua luonnossa, ottaa valokuvia, maalata, tehdä käsitöitä, lukea tai vaikka siivota.

Oon lukenut kirjaa, liikkunut luonnossa ja siivonnut (eli kone pessyt pyykit) tänään. Ei noihin kauaa aikaa kulu. Enkä edes tietenkään haluaisikaan että aika kuluisi nopeammin. Elämä on nyt ja siitä pitää tehdä kivaa nyt.

Vierailija
11/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Minulla ei koskaan ole pulaa tekemisestä, vaikka olenkin tukien varassa työttömänä. Ilmaista tekemistä on tarjolla vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
12/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olen eikä mua  oman auton korjaaminen itse voisi vähempåä  kiinnostaa eikä autot muutenkaan  sen kummemmin mua  kiinnosta. Harrastuksia on taljajousella ampuminen,leffojen katsominen omassa teatterissa ja pelailu tietokoneella/pelikonsolilla. Noita asioita teen vapaa-ajalla eikä  ole tylsää. Muutenkin viihdyn parhaiten kotona enkä taljajousen anpumisen  ja töiden ja ruokauupan lisäksi käy oikein missään koska ei kiinnosta.

*ruokakaupan 

Vierailija
13/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te "elämä on tylsää ilman  töitä" tyypit ajattelette pärjätä eläkkeellä? 

Vierailija
14/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ikäiset tule koskaan pääsemään eläkkeelle.

Vierailija
15/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän ikäiset tule koskaan pääsemään eläkkeelle.

Höpöhöpö, lapsi. Teistä alle 30-vuotiasta on tälläkin hetkellä hyvin iso osa eläkkeellä. 

Vierailija
16/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole mielikuvitusta, jos ei keksi tekemistä ilman töitä. 

Vierailija
17/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä :D Itseasiassa sitä oonkin miettinyt myös. Jos vaan terveyttä riittää niin voisin kuvitella olevani työssä aika pitkäänkin. Mutta siis työ onkin mulle paljon enemmän kuin pelkkä palkka. Se tuo merkityksellisyyttä, siinä saa haastaa omaa ammattitaitoaan ja kehittyä jatkuvasti. Siinä kuuluu johonkin yhteisöön ja se ei oikeasti ole mikään vähäpätöinen asia. Kun tekee tarpeeksi mielenkiintoista työtä niin sitä jaksaa ihan eri tavalla.

Vierailija
18/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ei ole mielikuvitusta, jos ei keksi tekemistä ilman töitä. 

Kyllä mä keksin. Mutta haluan vastapainoksi myös antaa osaamistani. On paljon kivempi lomailla kun tietää että on laittanut kortensa kekoon tän yhteiskunnan hyväksi.

Vierailija
19/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ainoastaan tuo että ei ole rahaa. Minä en ole töissä mutta minulla on runsaasti rahaa, eikä ole koskaan tylsää.

Vierailija
20/35 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääntekemättömät tulivat ulkoa huutamasta ja murtautuivat heti koneelleni joten tuli enemmän kuin kerran sama teksti tänne.