Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä
Aika käy pitkäksi, kun ei ole töissä eikä ole rahaa tehdä mitään. Joutuu elämään kurjuudessa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Minulla ei koskaan ole pulaa tekemisestä, vaikka olenkin tukien varassa työttömänä. Ilmaista tekemistä on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Keskitäpä jo se tarmosi työnhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitääntekemättömät tulivat ulkoa huutamasta ja murtautuivat heti koneelleni joten tuli enemmän kuin kerran sama teksti tänne.
Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Minulla ei koskaan ole pulaa tekemisestä, vaikka olenkin tukien varassa työttömänä. Ilmaista tekemistä on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Etkö oikeasti tiennyt, että työhakukin on tekemistä? Kuinka saatanan tyhmä oikein olet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te "elämä on tylsää ilman töitä" tyypit ajattelette pärjätä eläkkeellä?
Ei meidän ikäiset tule koskaan pääsemään eläkkeelle.
Höpöhöpö, lapsi. Teistä alle 30-vuotiasta on tälläkin hetkellä hyvin iso osa eläkkeellä.
Hyvin sanottu , onko se laiskuus joka sanoo olen työkyvytön nuori eläkeläinen?Sormien nivelet paskana kun kännykkää pitää hiplata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti tiennyt, että työhakukin on tekemistä? Kuinka saatanan tyhmä oikein olet???
Jos työtä ei ole vielä löytynyt, pitää hakea entistä ahkerammin.
Sitten kun työttömänä ei tule aika pitkäksi niin on valmis eläkkeelle. Minä olisin vaikka olen alle 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitten muuta kuin menet hakemaan. Hopi-hopi! Ei niitä töitä täällä vauvapalstalla haeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te "elämä on tylsää ilman töitä" tyypit ajattelette pärjätä eläkkeellä?
En tiedä :D Itseasiassa sitä oonkin miettinyt myös. Jos vaan terveyttä riittää niin voisin kuvitella olevani työssä aika pitkäänkin. Mutta siis työ onkin mulle paljon enemmän kuin pelkkä palkka. Se tuo merkityksellisyyttä, siinä saa haastaa omaa ammattitaitoaan ja kehittyä jatkuvasti. Siinä kuuluu johonkin yhteisöön ja se ei oikeasti ole mikään vähäpätöinen asia. Kun tekee tarpeeksi mielenkiintoista työtä niin sitä jaksaa ihan eri tavalla.
Kuulua yhteisöön? Rivouksien huutajat tulivat juuri ulkoa ja alkoivat heti valittamaan;" mitä me nyt sit tehtäis" ja alkoivat sotkemaan minua tässä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää, jos haen aivokirurgin paikkaa, kun en sinne kuitenkaan merkonomin koulutuksella pääse? Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertainen pitää olla, jos ei tiedä, että työnhaku on myöskin tekemistä? Ja jopa ihan ilmaista sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Monen aika käy pitkäksi töissä.
Jep. Minulla on äärettömän pitkäveteinen työ, jossa ehdin vaikka lukea Taru sormusten herrasta trilogian viikossa tekemistä odotellessa Ainut hyvä puoli työssä on, että siitä saa ihan ok palkkaa.
Aloitin juuri kiinan kielen opiskelun. Siihen saa menemään paljon aikaa. Ei huomaakaan, miten aika kuluu.
no mene töihin, työttömyyden kuulu olla lomailua muiden piikkiin
Osaamistaan voi antaa ilman töitäkin.