Voiko yli 50 v nainen olla vielä seksikäs vai onko kaikki jo tanttoja tai tätejä
Entä millainen yli 50 v nainen sytyttää? Minkälainen vie halut?
Kommentit (39)
Aika moni on nykyään vielä ihan nussittavassa kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on nussittavassa kunnossa oleva?
Suurin osa liian lihavia ja mummoutuneet naamastaan, kuin Suski Penttilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengittää.
Lämmin reikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esmerk ei kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suski Penttilä sinusta lihava? Mitä sieniä vedät?
50v nainen ei ole useimmiten kuuma nuori missi enää, jonka perään kaikki kuolaa. Kauniita toki ja seksikäskin sen oman puolisonsa silmissä. Muille ei enää siinä iässä useimpien tarvi seksikkyyttään todistella. Usein se ulkonäöllinen seksikkyys vaihtuu vanhemmiten tyylikkyyteen. Paitsi toki, sillä Suskilla.
Mulla rouva 51 v ja noin neljä kertaa viikossa nussitaan ja voi että hän on hyvässä
Kunnossa ja pillu kireä.
Joten vastaus sulle. Kyllä
En äänestänyt mutta kyllä minua on sanottu seksikkääksi. Ei johdu pelkästään naamasta, en ole kaunis. Tai tisseistä, niitä ei ole. Tai vartalosta muuten. En ole lihava mutta en myöskään treenattu. Ehkä seksikkyys tulee olemuksesta yleensä. Ryhdikkyys, liikkuminen, se miten on toisen seurassa.
Voi olla, näin kolmekymppisen perspektiivistä. Kunhan ei ole mummoutunut tai lyhyet hiukset, valitettavan moni nainen kynii hiuksensa tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla rouva 51 v ja noin neljä kertaa viikossa nussitaan ja voi että hän on hyvässä
Kunnossa ja pillu kireä.
Etkö saa häntä rentoutumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnossa ja pillu kireä.
Etkö saa häntä rentoutumaan?
Et siis ymmärrä mitä eroa on naisella, joka on kiihottunut ja tiukka, ja naisella jota ei ole kiihottunut ja kuiva. Tai naisella, joka saa vaginakrampin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suski Penttilä sinusta lihava? Mitä sieniä vedät?
Ihan objektiivisesti ylipainoisen BMI
Suski on upea Lady. Liian isot tissit tosin.
Ryppyjä, roikkuvaa ihoa, kalkkunakaulaa, ohut iho, josta kuultaa kaikki jo läpi., suonikohjuja ja muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä, roikkuvaa ihoa, kalkkunakaulaa, ohut iho, josta kuultaa kaikki jo läpi., suonikohjuja ja muuta mukavaa.
Jaksuhali esteetikolle, suomalaiset naisethan elävät nykyään melkein yhdeksänkymppisiksi. Vanhimmat tosin onneksi sisätiloihin lukittuina.
Ketkä entiset Hollywood kaunottaret ovat vidlä yli 50v iässä siedettävän näköisiä ja joita silloinen miehensä ei ole hylännyt?
Vierailija kirjoitti:
Kunnossa ja pillu kireä.
Apua. Kielenkäyttö kuin teini ikäisellä. Häpeä.
Aika moni tuon ikäisistä on kyllä aika plääh.