Voiko yli 50 v nainen olla vielä seksikäs vai onko kaikki jo tanttoja tai tätejä
Entä millainen yli 50 v nainen sytyttää? Minkälainen vie halut?
Kommentit (75)
Saispa 50v naista terveisin 32v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa, että kaikki miehet pysyvät toki ikuisesti atleettisina ja hurmaavina vaikka eivät olisi sitä koskaan olleetkaan.
Sitä ei aloituksessa kysytty. Vaan ihan jotain muuta.
Kommenttini saattoi sisältää sarkasmia. En tosin odottanutkaan, että palstan mieslapset olisivat sitä ymmärtäneet.
Voi olla seksikäs jos osaa kontrolloida syömistä ja on esttrogeenikorvaushoidolla. Muuten epäilen että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista huomaa, että kaikki miehet pysyvät toki ikuisesti atleettisina ja hurmaavina vaikka eivät olisi sitä koskaan olleetkaan.
Läski nainen on edelleen läski nainen vaikka tämän havainnon tekisi läski mies.
15 yläpeukusta päätellen täällä ei muuta olekaan kuin denial-moodissa eläviä sotanorsuja jotka ihan oikeasti kuvittelevat että tuolla argumentilla kumotaan jotenkin se tila johon ovat itsensä päästäneet.
Voihan tuo läskilänkytys kyllästyttää muitakin kuin ylipainoisia keski-ikäisiä naisia.
Itse olen lihaksikas, normaalipainoinen nainen, ikä 35~ ja pidän myös joistain vähän päälle viisikymppisistä naisista. Myös pulskemmista. Toki suurin osa naisista tai miehistä missään ikäluokassa ei ole mielestäni seksikkäitä tai sanotaan minun tyyppiä. Mutta en tajuaisi heidänkään haukkumista.
Eli jos joku on vaikka suu mutrussa kulkeva, elintapansa laiminlyönyt vanhus, jota ei seksi kiinnosta niin en minä osaa häntä katsoa silleen, että höh miksi tämä ihminen ei ole seksipommi, voisi olla>:(
Korkeintaan harmittaa hänen terveytensä puolesta jos on tutumpi ja iäkäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 yläpeukusta päätellen täällä ei muuta olekaan kuin denial-moodissa eläviä sotanorsuja jotka ihan oikeasti kuvittelevat että tuolla argumentilla kumotaan jotenkin se tila johon ovat itsensä päästäneet.
Ohis:
Sotanorsuiksi ja lahtivalaiksi pyöreitä naisia nimitteli elämässäni ainoastaan yksi mies; hiukan ylipainoinen exä. Sitä ennen enkä jälkeen en kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on nykyään vielä ihan nussittavassa kunnossa!
Minkälainen on nussittavassa kunnossa oleva?
Pilu 5 euro
Ehdottomasti, mutta siinä iässä se ei tule enää ilmaiseksi. Harvempi jaksaa panostaa. Ne jotka jaksavat, ovat tehneet sitä aina.
Voi ja onkin. Itse päälle kolmekymppinen mies ja olen nähnyt sellaisia 50v naisia joiden kanssa voisin ihan hyvin olla parisuhteessakin. Nää on näitä incel- Perttejä kun sanoo että nainen ja pillu menee pilalle kun se täyttää 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla rouva 51 v ja noin neljä kertaa viikossa nussitaan ja voi että hän on hyvässä
Kunnossa ja pillu kireä.
Joten vastaus sulle. Kyllä
Apua. Kielenkäyttö kuin teini ikäisellä. Häpeä.
Tää kaveri on hitsari, tai varastomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo läskilänkytys kyllästyttää muitakin kuin ylipainoisia keski-ikäisiä naisia.
Itse olen lihaksikas, normaalipainoinen nainen, ikä 35~ ja pidän myös joistain vähän päälle viisikymppisistä naisista. Myös pulskemmista. Toki suurin osa naisista tai miehistä missään ikäluokassa ei ole mielestäni seksikkäitä tai sanotaan minun tyyppiä. Mutta en tajuaisi heidänkään haukkumista.
Eli jos joku on vaikka suu mutrussa kulkeva, elintapansa laiminlyönyt vanhus, jota ei seksi kiinnosta niin en minä osaa häntä katsoa silleen, että höh miksi tämä ihminen ei ole seksipommi, voisi olla>:(
Minä kirjoitin kommentin, jossa miehet pysyvät ikuisesti atleettisina ja hurmaavina. En ole aivan varma sainko vastauksessa läskin vai norsun leiman. Olen keski-ikäinen mies, jota ärsyttää palstan misogyyninen ja homofobinen ilmapiiri, jonka kuorruttavat täydelliseksi trollit. Kaksinaismoralismi, jolla aktiivisia naisia kohdellaan. Olen lopen kyllästynyt läskeistä tai naisten parasta ennen päivämäärästä jankkaamiseen. Olisi mukavaa, jos olisi olemassa suomenkielinen laadukas seksipalsta, mutta sellainen taitaa olla mahdottomuus ainakaan millään suomalaisella alustalla.
En katsoisi lähipiirissäni hetkeäkään ihmistä, joka käyttäisi tuollaisia sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin kommentin, jossa miehet pysyvät ikuisesti atleettisina ja hurmaavina. En ole aivan varma sainko vastauksessa läskin vai norsun leiman. Olen keski-ikäinen mies, jota ärsyttää palstan misogyyninen ja homofobinen ilmapiiri, jonka kuorruttavat täydelliseksi trollit. Kaksinaismoralismi, jolla aktiivisia naisia kohdellaan. Olen lopen kyllästynyt läskeistä tai naisten parasta ennen päivämäärästä jankkaamiseen. Olisi mukavaa, jos olisi olemassa suomenkielinen laadukas seksipalsta, mutta sellainen taitaa olla mahdottomuus ainakaan millään suomalaisella alustalla.
En katsoisi lähipiirissäni hetkeäkään ihmistä, joka käyttäisi tuollaisia sanoja.
Eli et vaan kestä kuulla totuutta asioista.
Minulle kelpaa vain 18 v Max muut on jo liian vanhoja ja rupsahtaneita
En tiedä, mutta karjakunta, Atria ja HK ovat kuulemma noista kiinnostuneita.