Voiko yli 50 v nainen olla vielä seksikäs vai onko kaikki jo tanttoja tai tätejä
Entä millainen yli 50 v nainen sytyttää? Minkälainen vie halut?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on nykyään vielä ihan nussittavassa kunnossa!
Joo mutta sinä et ole velttokulli missään kunnossa.
Varmaan maailmasta löytyy 100 miljoona 50.v naista jotka ovat haluttavia sexikkäitä.
Kyllä itsensä kunnossa pitänyt ja ahkerasti seksiä harrastanut yli 50 v. rouva voi olla hyvinkin seksikäs. Lisäksi useimpien ei tarvitse olla raskaaksi tulemisesta ja kuukautisista huolissaan. Minulla on onni saada nussia naapurin 53 v. Niinaa pari kertaa viikossa - paljaalla. On kyllä melkoinen seksipeto.
M35
Yli 50 v. nainen tietää mitä haluaa, eikä epäröi ottaa sitä. Hän myös tietää, että miten mies hoidellaan. Esimerkiksi satunnaiset ex tempore suihinotot loppuun asti .
Vaimoni on 52 v. pieni ja siro tunnaverikkö. Paljon pantu, myös kimpassa, ja hyvin säilyttty. Hiukan tuunattu, mutta jumalaisen seksikäs ja ja osaa pukeutua. Festareilla 16 v. pojat veivät telttaansa ja pitivät hyvänä. Oli kuulema... very hot
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on 52 v. pieni ja siro tunnaverikkö. Paljon pantu, myös kimpassa, ja hyvin säilyttty. Hiukan tuunattu, mutta jumalaisen seksikäs ja ja osaa pukeutua. Festareilla 16 v. pojat veivät telttaansa ja pitivät hyvänä. Oli kuulema... very hot
Sellanen satu meidän narkki eetillä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin isorintainen brunettevaimoni 50 saa kaluni kovettumaan yhä uudelleen. Tänään tavoitteena saada taas liukasta pillua. Jospa vaimo ensin ratsastaisi ja sen jälkeen saisin laueta sisään takaapäin.
Olisi mukava itsekin naida tuollaista kiimaista naista. M40
Vanessa Mclever. Käykää kattoo PH sta.
Niin näette kuinka vielä 63v on kunnossa ja nussee
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan monella pömppö vatsa.
Vie halut.
Makunsa kullakin.
Omaa ikääntymistä ajatellen, voipi olla myöhemmin kuivat vuodet tiedossa. Kun nuoret naiset ei enää papan mukaan lähde. Ja oman ikäsillä on vähän masua ja ei ota eteen.
Nautinnollisemman ja pidemmän seksielämän saa ne, joilla on hieman joustavammat käsitykset seksikkyydestä.
Mut makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vie halut.
Ei vie. Vittuunhan sitä nussetaan eikä mahaan. Ja eikö lihavaa voi nussea?
Kolmenkympin jälkeen alkaa ripeä pilaantuminen.
Vaimo halusi leikkiä kaverini kanssa, joten laitettiin se livenä pyörimään. 😉 Sydän hakkaa, mutta molemmat nautitaan näkymästä. Liity meidän yksityiseen striimiin juuri nyt: https://www.shrtlnk.com/pissgirls
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie halut.
Ei vie. Vittuunhan sitä nussetaan eikä mahaan. Ja eikö lihavaa voi nussea?
Ei voi, koska läski nainen ei kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ilmanmuuta.
Kattokaa nyt Anne Kukkohovia! Ai luoja miten nussittavassa kunnossa oleva nainen.
Ei löydy sellaista miestä joka ei häntä nusseis
Täällä joku joskus väitti jossakin ketjussa saaneensa Annelta. Tiedä sitten....Ei ollut kuulemma kovin ihmeellinen kokemus. Halusi takaa lusikassa ja laukesi äkkiä.
Onhan hän ikäisekseen hyvin eroottinen nainen, ei käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla rouva 51 v ja noin neljä kertaa viikossa nussitaan ja voi että hän on hyvässä
Kunnossa ja pillu kireä.
Joten vastaus sulle. Kyllä
Sun rouva on vissiin mulla panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ilmanmuuta.
Kattokaa nyt Anne Kukkohovia! Ai luoja miten nussittavassa kunnossa oleva nainen.
Ei löydy sellaista miestä joka ei häntä nusseis
Täällä joku joskus väitti jossakin ketjussa saaneensa Annelta. Tiedä sitten....Ei ollut kuulemma kovin ihmeellinen kokemus. Halusi takaa lusikassa ja laukesi äkkiä.
Onhan hän ikäisekseen hyvin eroottinen nainen, ei käy kiistäminen.
Satuja. Vauvapalstan ukot ei ole tekemisissä kuin Anna Mäen ja Kyllikki Nyrkin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Tietysti jos nainen on hirmu vähissä rasvoissa niin kasvot tottakai vanhenee nopeammin.
Itse sanoisin että olen nähnyt oikein viehättäviä naisia ikähaitarissa 17-60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Tietysti jos nainen on hirmu vähissä rasvoissa niin kasvot tottakai vanhenee nopeammin.
Itse sanoisin että olen nähnyt oikein viehättäviä naisia ikähaitarissa 17-60v
Ootko sama ukko, joka kyselee Rattoja, Jalluja ja Kalleja
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrästä voi päätellä av-mammojen keski-iän.
Aivan kuin se ei olisi jo muutenkin selvinnyt kun niiden juttuja lukee.
Sullako täydellinen kroppa?
Pienestä lähtee sit halut sulla.