Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti, että hänet on kauan sitten tuomittu pedofiliasta. Nyt en tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. =(

Vierailija
25.05.2007 |

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan asiaan ei liittynyt mitään sairasta! Seksielämän aloitimme minun aloitteesta n. 6kk päästä seurustelun alusta. Itse olin harrastanut seksiä paljon jo ennen tätä kihlattuani. Suhde kaatui siihen että minä muutin toiselle paikkakunnalle ja olimme etäsuhteessa jonkun aikaa kunnes minä luovutin kun homma ei toiminut. Vieläkin olen tämän exäni kanssa yhteyksissä ja hän seurustellut jo 8vuotta itseään vanhemman naisen kanssa ja heillä on 2 lasta.

Kaikkee sinunkin päässä liikkuu!

Vierailija
42/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan yleistä on seksin harrastaminen 13-vuotiaana. Itse en ole harrastanut, mutta kylläkin KAIKKI kaverini. Kuka samanikäisten, kuka vanhempien miesten kanssa. Ja kyllä, meillä päin oli todellakin yleistä myös seurustella itseään huomattavastikin vanhempien kanssa (esim. 13 v ja 25 v). Ei ollut kovin paljon valinnan varaa, kun oli pieni kylä ja tuossa iässä (13-14 v) tytöt ovat yleensä huomattavasti paljon kehittyneempiä kuin pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin " omasta" aloitteestani ryhdyin seksiin. Miksiköhän se nyt todella paäästyäni menneisyydestäni irti tuntuu kuitenkin sadulta.

Mies käytti minua hyväkseen, piste!

On tuolla minuakin hyväksikäyttäneellä vaimo ja se on samanikäinen hänen kanssaan. Etsii silti epätoivoisesti salaa vaimolta nuoria tyttöjä. yök.

Ja huorissa käy, kun ei 18- vuotiaita muita tunnu enää 45- vuotias kaljamahainen pervo kiinnostavan.

Nuo hän paljasti minulle vahingossa humalapäissään, kun juttelimme puhelimessa.

Olemme kanssa " väleissä" . Pakko olla, kun sain lapsenkin tuolle luuserille kakarana, vittu jos vain voisin estää tollaisten pervojen toimet niin...

Vierailija
44/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa maissa seksuaalinen kanssakäyminen alaikäisen kanssa on ankarasti rangaistava teko, vaikkakin suojaikäraja saattaa vaihdella useita vuosia suuntaan tai toiseen eri maissa, ja eroja saattaa myös esiintyä riippuen siitä onko kyseessä samaan sukupuoleen vai eri sukupuoleen kohdistuva seksuaalisuhde.

Suomessa rajana on 16 vuoden ikä tai riittävän pieni henkinen kypsyysero.

Perhepiirissä suojaikäraja on 18 vuotta.

Ruumiillinen seksuaalinen kypsyys ei ole ratkaisevaa, siis ei myöskään se, onko kyse pedofiliasta tai efebofiliasta.

Katsotaan, että vaikka nuori olisi vapaaehtoinen, hän ei ymmärrä tekonsa hänelle myöhemmin aiheuttamia psyykkisiä tai sosiaalisia haittoja.

Vierailija
45/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte tästä, jotka ovat kyselleet et onko jo lapsi huostaanotettu?

Vierailija
46/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitä perusteluksi sille, että KAIKKI toimivat niin, pahvi.

Vierailija
47/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään niin pyntättyä ja tällättyä 13v, enkä edes 15v tyttöä, etteikö se loista ja kauas että on lapsi vielä. Jos se ei ulkonäössä näy, niin käytös paljastaa. Ei ne niin hyvin osaa maailmaa nähnyttä naista esittää. Ja toisekseen sen ikäisen lapsen keho on ihan erilainen kuin 20v naisella.

Että seli seli...

Vierailija
48/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muut aloittivat 16-18 vuotiaina.

Olen 82 syntynyt.

Vierailija
49/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaalia että 13v. heiluu miesten kanssa ja harrastaa seksiä. kertoo huonosta itsetunnosta ja/tai masennuksesta, kotona ei ole asiat ihan kunnossa. sen ikäinen ei ole vielä valmis suhteeseen ja ottamaan vastuuta siitä mitä se tuo tullessaan.

Vierailija
50/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei jäänyt kyllä mitään traumoja eikä ex mieheni ole todellakaan kiinnostunut mistään teinitytöistä.. =) Rakastui minuun sillon aikoinaan ei mihinkään minun nuoruuteeni. Hän ei alussa edes tiennyt ikääni koska tapasimme baarissa. Kävin 13-14vuotiaana baareissa joihin oli ikärajana 21-24vuotta ja näytin reilusti yli parikymppiseltä.

Ette te voi yleistää että kaikki nuoret ovat kypsymättömiä tai heille jää traumoja seksikokeiluista. Minä ainakin olen poikkeus.

Vierailija:

Minäkin " omasta" aloitteestani ryhdyin seksiin. Miksiköhän se nyt todella paäästyäni menneisyydestäni irti tuntuu kuitenkin sadulta.

Mies käytti minua hyväkseen, piste!

On tuolla minuakin hyväksikäyttäneellä vaimo ja se on samanikäinen hänen kanssaan. Etsii silti epätoivoisesti salaa vaimolta nuoria tyttöjä. yök.

Ja huorissa käy, kun ei 18- vuotiaita muita tunnu enää 45- vuotias kaljamahainen pervo kiinnostavan.

Nuo hän paljasti minulle vahingossa humalapäissään, kun juttelimme puhelimessa.

Olemme kanssa " väleissä" . Pakko olla, kun sain lapsenkin tuolle luuserille kakarana, vittu jos vain voisin estää tollaisten pervojen toimet niin...

Vierailija
51/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //ta-miit. blogspot. com/2007/02/lo-li-ta. html

Vierailija
52/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty ihan tutkimuksia aiheesta ja toivottavasti pian tulee uusia. Kyllä nykyään seksin harrastaminen alle 15vuotiaana on enemmän kun yleistä.

Vierailija
53/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle ei jäänyt kyllä mitään traumoja eikä ex mieheni ole todellakaan kiinnostunut mistään teinitytöistä.. =) Rakastui minuun sillon aikoinaan ei mihinkään minun nuoruuteeni. Hän ei alussa edes tiennyt ikääni koska tapasimme baarissa. Kävin 13-14vuotiaana baareissa joihin oli ikärajana 21-24vuotta ja näytin reilusti yli parikymppiseltä.

Ette te voi yleistää että kaikki nuoret ovat kypsymättömiä tai heille jää traumoja seksikokeiluista. Minä ainakin olen poikkeus.

Mekin tapasimme baarissa... mies myösi jälkikäteen, että arvasi minun olevan nuorempi vaikka baarissa olinkin.

Tietyissä kuppiloissa poket päästi helpommin sisälle alaikäisen väärillä pahveilla. Sinne hän hakeutui seuraansa valikoimaan.

Niin ja olimme mekin yhdessä useamman vuoden. Aikusuuteeni asti. Erosimme hiukan sen jälkeen, kun olin täyttänyt 18. v

44

Vierailija
54/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tapasimme baarissa... mies myösi jälkikäteen, että arvasi minun olevan nuorempi vaikka baarissa olinkin.

Tietyissä kuppiloissa poket päästi helpommin sisälle alaikäisen väärillä pahveilla. Sinne hän hakeutui seuraansa valikoimaan.

Niin ja olimme mekin yhdessä useamman vuoden. Aikusuuteeni asti. Erosimme hiukan sen jälkeen, kun olin täyttänyt 18. v

44

Vierailija
55/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On tehty ihan tutkimuksia aiheesta ja toivottavasti pian tulee uusia. Kyllä nykyään seksin harrastaminen alle 15vuotiaana on enemmän kun yleistä.

Vierailija
56/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mutsi saanut tsiigaa perään enemmän! Oma uusi parisuhde taisi häntä kiinnostaa enemmän.

Olemme kaikki lapset nuorena alkaneet seurutella. Toisin, kun ystäväni.

44

Vierailija
57/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olis tää sama ketju?

Vierailija
58/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit pedofiilien tulevan yleensä hyvin toimeen lasten kanssa. Ja usein ne vaikuttavat hyvin kilteiltä eikä päällepäin uskoisi. Teistähän pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus, jos et itse aioi tehdä asialle mitään lapsesi suojelemiseksi. Ja vaarassahan ovat myös lapsesi kaverit.

Vierailija
59/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. kokemusta on

Vierailija
60/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aloitus on niin porvoosta kuin olla voi, enkä voi uskoa, että näin moni on vastannut ihan tosissaan.

En hetkeäkään usko tarinaa. Että 35-vuotias mies tunnustaisi jotain tuollaista nyt vaimolleen, jota ei ole aiemmin sanonut? Ja kuitenkin joku tuttava moisen salaisuuden tietäisi? Ja vasta pari viikkoa sitten kertoisi vaimolle, joka on muka ollut 3v. naimisissa ko miehen kanssa?

Ei hyvää päivää teidän kanssa! Kaikkea te uskottekin!

JOS jostain syystä aloittajan tarina olisi tosi, mitä erittäin vahvasti epäilen, niin kyllähän se pistäisi miettimään, että minkälaisen on tullut naitua. 25-vuotias mies kyllä taatusti tietää, että tyttö on alaikäinen, vaikkei tarkkaa ikää tietäisikään. Aikuisen naisen kroppa on erilainen kuin lapsen!!

Ja pedofiliasta ei tuomita jos kyseessä on vain heilastelu. Jos aikuinen mies kajoaa näppeineen 13-vuotiaaseen, niin normaali mies kyllä tietää kyseessä olevan lapsen, vaikka tämä väittäisi olevansa kuinka vanha.

Paljonkos miehesi sai tuomioksi? Missä istui, milloin pääsin ehdonalaiseen, paljonko tuli sakkoja ym. Ei oikeasti, en usko tätä juttua.

Vierailija:

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi