Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti, että hänet on kauan sitten tuomittu pedofiliasta. Nyt en tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. =(

Vierailija
25.05.2007 |

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pumpulissa tai kauheassa pedofiilimaailmassa te elätte? Kaikki on pedofiilejä ja kaikki alle 15v. nuoret jotka harrastaa seksiä ovat joutuneet pedofiilin uhriksi.. =) Huh huh!

Minulla oli nuorena 13 tytön kaveripiiri jossa oli tyttöjä ihan jokaisesta sosiaaliluokasta ja kaikki menetti yhtä lukuunottamatta neitsyytensä alle 16vuotiaana ja ne miehet joittenka kanssa se neitsyys meni oli kyllä aina vanhempia. Monen ensirakkaus oli 14vuotiaana yleensä 19-21vuotias jonka kanssa se neitsyyskin meni.

Ollaanko me kaikki nyt pedofiilien uhreja? Kellekkään ei ole tiedettävästi jäänyt mitään traumoja ja muutama on naimisissa näitten ensirakkauksien/pedofiilien kanssa.

Vierailija
62/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin kyllä väittää ettei kroppani ole juurikaan muuttunut 13vuotiaasta. Rintojen koko on noussut yhdellä kupilla, mutta muuten olen samankokoinen kun sillon.

Menkat alkoivat 10vuotiaana ja karvoitusta oli jo 9vuotiaana. 13v. minulla oli c85 rinnat, mitat olivat 165/78, samaa kokoa olen vieläkin paitsi tuo kuppikoko on d.

Nykyajan nuoret ovat joko tikkulaihoja jotka siis näyttävätkin teineiltä tai sitten ne on hieman pyöreämpiä ja rinnatkin ovat sitä b-dkupin luokkaa, joten kertokaahan miten mies voi nähdä kropasta onko joku alaikäinen vai ei? Useat nuoret pukautuvat jakkupuku tyylisiin vaatteisiin ja korkeisiin korkoihin, kampauksella saa jo paljon ikää lisää joten kyllä miehiä on helppo vedättää näissä ikä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ap ei ole kertonut mitään tärkeitä tietoja asiasta. Kuten, mikä oli miehen tuomio jne. Emme edes tiedä sitä onko kyseessä ollut suoranainen raiskaus vai " seurustelu" . Tosin yleensä raiskaajat aina sanovat, että uhri halusi seksiä.

Kommentoin kuitenkin jotain juttuja tässä ketjussa. Ensinnäkin se, että 13v. harrastaa seksiä tai ryyppää, ei suinkaan kerro kypsyydestä vaan pikemminkin typeryydestä. Fyysisesti voi olla hyvin kehittynyt, mutta mieleltään lapsellinen, typerä, huono itsetunto ja täysin toisten manipuloitavissa. Tällaisia yleensä nämä " pissikset" todellisuudessa ovat. Ja todellakaan enemmistö 13-vuotiaista EI harrasta seksiä ja ryyppää.

Minä itse olen kuulunut juuri näihin säälittäviin " pissiksiin" . Join ensimmäisen kerran 13v ja menetin neitsyyteni 14v parikymppiselle, joka juotti ensin minua ja sitten kun olin lähes sammunut, makasi minun kanssa. Minulla oli huono itsetunto ja vaikka olin fyysisesti kehittynyt, en todellakaan ollut henkisesti kehittynyt.

Vierailija
64/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kovin yleistä, mutta kaikki tietänevät ainakin tapauksen tai pari.

Minua ehkä kiinnostaisi tietää jutun taustat ja minkälainen " suhde" oli, miten tuli tuomituksi, loppuiko suhde varmasti siihen jne. Ihan oikein perustein on tuomio tullut, juttu on selvä, mutta onko se pedofiliaa, en tiedä. Kuten tuossa yhdessä duocedim tms. -sitaatissa sanotaan, pedofiliassa on kyse pysyvämmästä seksuaalisesta suuntautumisesta. Keskustelut ja ehkä yhteisen terapeutin haku saattaa tosiaan olla edessä.

Yhtään ei tarvitse kuunnella noita ihmeellisiä huutoja, että " miltä tuntuu olla perverssin kumppani" . Ensinnäkään et edes tiennyt asiasta, joten turhaa ja väärän ihmisen syyllistämistä.

Vierailija
65/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit harrastavat seksiä. Vaan ongelmahan on pedofiiliset aikuiset miehet, jotka naivat pikkutyttöjä. On ihan eriasia, jos kaksi 13-vuotiasta harrastaa seksiä keskenään kuin tyttölapsi 13v ja aikuinen mies.

Vierailija
66/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei ap suhteen alussa kesties tiennyt, niin NYT tietää ja Nyt olisi syytä korjata tilanne.

Vierailija
67/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia monipuolisista kommenteista. Tosiasia on, että minulla ei edes ole tarkkaa tietoa, minkälaisen tuomion mieheni on teoastaan saanut. Luulisin, että selvinnyt sakoilla.

Sen kertoi, että kyseessä on ollut muutaman kuukauden pituinen seurustelusuhde, johon on myös liittynyt seksiä. Tuossa kaikki, mitä koko tapauksesta tiedän.

Vierailija
68/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän koulussa harrastettu seksiä yläasteella. Tai sitten olin ihan pihalla, mitä en usko kun oli kuitenkin suht laaja ystäväpiiri.

Ihan kummaa touhua ainakin ennen rippikoulua..

AP:lle jos miehesi on tuomion kärsinyt niin hän on syntinsä sovittanut - ainakin yhteiskunnan näkövinkkelistä. Seuraisin toki tarkasti hänen touhujaan, mutta en niin helposti lähtisi suhteesta jos tunnet sen hyväksi. Uutta suhdetta on niin pirun vaikea löytää!

Vierailija
69/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule fiksukin nuori kokeilee jossain vaiheessa alkoholia ja tupakkaa. Joku kokeilee jo 10-15vuotiaana joku myöhemmin. Minun koulussani(pieni koulu) ja kaveripiirissä kaikki kokeilivat alkoholia viim. 15vuotiaana. Pidimme kotibileitä tyttöjen kesken ja otimme siideriä/viiniä. Tähän jengiin kuului ihan kaikenlaisia tyttöjä(myös niitä " nörttejä" ), kukaan meistä ei kyllä ollut mikään pissis.

Osa sai ensisuudelmansa jo 12vuotiaana ja seurusteli jo 14vuotiaana " vakavastikkin" . Seksi kuului asiaan ja miehet/pojat olivat parikymppisiä.

Jos 13vuotias alkaa seurustelemaan 17vuotiaan kanssa niin muuttuko tämä 17vuotias pedofiiliksi kun täyttää 18vuotta?

Vierailija
70/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei pahalla mutta viestisi ovat " minäminäminä" . Kyse ei ole nyt sinusta vaan lapsestanne! Ja tuo KOETAN suostutella terapiaan. Sun pitää vaatia sitä. Lapsesi puolesta. Uskomattomia äitejä on maailmassa kun eivät edes yritä suojella lastaan!

Vierailija
71/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se onkin se ongelma, kun lapsi tykkää isästään ja isä lapsestaan. Minun mielestäni on yksinkertaisesti väärin rangaista miestäni uudelleen, viemällä hänen elämästään omaa lihaa ja vertaan oleva lapsi.

Vierailija
72/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit vaikuttavat mukavilta ja lapsista pitäviltä. Ne pyrkivät voittamaan lapsen ja vanhempien luottamuksen ja sitten iskevät.

Miten aiot myöhemmin selittää lapsellesi, ettet pelastanut häntä isän hyväksikäytöltä vaikka olisit voinut?

Kyse ei todellakaan ole sinusta vaan lapsesta ja lapsen oikeuksista turvalliseen lapsuuteen.

Vierailija
73/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tiedonkulkuongelmia" . Siis oletko ap aivan tosissasi, että et tiedä, onko aviomiehesi/lapsesi isä ollut VANKILASSA? Mitä kaikkea muuta et tiedä? Onko miehelläsi kenties muita lapsia? Oletko hänen ainoa vaimo? jne.

Vierailija
74/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eiköhän mies osaa itse kertoa oliko kyseessä varomaton suhde turhan nuoreen naiseen vai seksuaalinen kiinnostus lasta kohtaan.

Vierailija
75/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta toi on ällöä, mutta ei kovinkaan epätavallista. mun paras ystävä oli mua 2 vuotta nuorempi ja samaan aikaan meni neitsyydet (minä 16v, hän 14v.). aika kaukana oli jo ajat barbeista ja lasten jutuista.

mä antaisin mahiksen. jos se on ollut tosi epäkypsä kaksfemma ja kasvanut. ellei sit kyseessä oo joku pakottaminen seksiin.

mäkin mietin, että kuka sit sen syytteen nosti... tai siis että jos ne seukkas, niin eikö se ollut molemminpuolista...

ja sinänsä epäilen kans provoa, koska en voi uskoa, että toi vasta tässä vaiheessa kävis ilmi. aika moista kauniita ja rohkeita.

Vierailija
76/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen ylihysteerinen kukkahattuämmä, joka ei osaa mitään muuta kuin elää pumpulissa ja tuomita jokainen vähänkään erilainen.

" Miten aiot myöhemmin selittää lapsellesi, ettet pelastanut häntä isän hyväksikäytöltä vaikka olisit voinut? "

Vierailija
77/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. aika monella 20v:llä alkaa jo olla ilmeryppyjä paljon enemmän. tarkkailkaapa huviksenne. ja tietysti se käytös.

Vierailija
78/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuta tapojaan. Se on tutkittujuttu.

Vierailija
79/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häntä kiinnostaisi OMA LAPSI. Se on jo insestiä ja mielestäni eri asia.

Silti minuakin mietityttäisi.

Vierailija
80/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa jättää mies, koska on oikeasti vaarana, että oma lapsenne joutuu kohteeksi. Pedofiliastahan ei tutkimustiedon mukaan parane edes terapian avulla. Tapaamisten suhteenkin kannattaa olla tarkkana ainakin niin kauan kun lapsi ei osaa itse kertoa, jos isä on tehnyt hänelle jotakin. Ei siis ainakaan yötapaamisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän