Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti, että hänet on kauan sitten tuomittu pedofiliasta. Nyt en tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. =(

Vierailija
25.05.2007 |

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli portasin syy,ei miehen. Ja tietysti minun.. No,en minä syytäkään ketään muuta kuin itseäni. Mutta tällaisessa tapauksessa mies ei ole syyllinen.

Vierailija
22/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun emme tiedä jutun faktoja, niin ei voi asiasta sanoa hirveesti. Kuka siis nosti syytteen ja miten juttu meni. Sillä on aivan helvetisti merkitystä.

Jos tyttö on heilunut baarissa tai jossain " yläikäisten" seurassa ja pyntännyt itsensä vanhaksi ja sanoo olevansa vanhempi, niin ei helvetti siinä voi miestä syyttää pedofiiliksi. Asiat toki menneet päin persettä, mutta kyllä siinä tytöllä on osansa todellakin. Monilla sitä paitsi on väärennetyt paperit....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä on seksin harrastaminen 13-vuotiaana. Itse en ole harrastanut, mutta kylläkin KAIKKI kaverini. Kuka samanikäisten, kuka vanhempien miesten kanssa. Ja kyllä, meillä päin oli todellakin yleistä myös seurustella itseään huomattavastikin vanhempien kanssa (esim. 13 v ja 25 v). Ei ollut kovin paljon valinnan varaa, kun oli pieni kylä ja tuossa iässä (13-14 v) tytöt ovat yleensä huomattavasti paljon kehittyneempiä kuin pojat.

Vierailija
24/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut aloittivat 16-18 vuotiaina.

Olen 82 syntynyt.

Vierailija
25/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta puolustella aikuisen sekaantumista lapseen. Missä ihmeen sairaassa tuppukylässä olet kasvanut, jos siellä pedofilia oli normaalia.

Vierailija
26/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori voi tosiaan ajatella seksiäkin sisältävän suhteen täysi-ikäiseen olevan ok, mutta aikuisen puolelta alaikäiseen sekaantumien on aina S A I R A S T A ja lisäksi se on (onneksi) myös laitonta. Aikuisella kun pitää olla aika sairas mieltymys, että pystyy haluamaan teini-ikäistä, sukupuoleen katsomatta... Ja 13-vuotias on oikeasti ihan lapsi vielä, ei edes nuori vaan korkeintaan varhaisnuori :( Hän vasta etsii itseään ja seksuaalisuuttaan, siihen ei kaivata aikuisia sekaantumaan. Kaikkein paras olisi, että nuori saisi kasvaa rauhassa. Onneksi edelleen itse asiassa ENEMMISTÖ alle 15-vuotiaista EI ole sekstaillut. Aikaahan on koko loppuelämä...

Ratkaisevaa ap:n tilanteessa on musta ainakin: Miksei mies ole itse kertonut asiasta aiemmin (mitä muuta on jättänyt/jättää kertomatta suhteen aikana)? Miten asiasta nyt kertoi, siis kertoiko tarkemmin syyn tapahtuneelle ja oliko tiennyt tytön olleen niin nuori? Kokeeko nyt itse aidosti, että teki silloin väärin (tai ymmärtääkö, miksi rangaistuksen sai)? Onko valmis menemään ainakin parisuhdeterapiaan? Viehtyykö edelleen liian nuorista tyttöjen kropista vai oliko silloin vain harvinaisen epäkypsä ikäisekseen itse? Ja tärkein: pystytkö luottamaan, ettei tee koskaan mitään vastaavaa enää kenellekään?

Vierailija
27/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mielenkään tullut seurustella tai harrastaa seksiä samanikäisen pojan kanssa joten kaikki kumppanit olivat vähintään 18vuotiaita. Kihloihin menin 14vuotiaana, 25vuotiaan miehen kanssa ja ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Yhdessä oltiin 4vuotta.

13vuotiaita on niin erillaisia jos 13v. käy baareissa, juo ja käyttäytyy muutenkin kun " aikuinen" niin kyllä se on ihan sama melkein minkäikäinen se kumppani on ja ei siihen mitään pedofiiliaa liity. Moni 13v. on 165cm pitkä painaa 50-60kg ja omistaa jopa c-kupin rinnat, polttaa, juo, käy baareissa jne. jne. Joten varsinkin miehen mielestä tälläinen tyttö/nainen on jo " aikuinen" . Ja ottakaa huomioon että nämä 13vuotiaat osaavat kyllä puhua/vietellä miehen!

Vierailija
28/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa tytön päässä kuitenkin! Ja vanhempien kasvatuksessa.

Vierailija
29/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pedofiilin puoliso? *oksentaa*

Vierailija
30/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aikuinen tietoisesti haluaa alaikäistä lasta, on hän pedofiili. Aivan sama, kuinka aikuiselta tyttä/poika näyttää! Mutta jos taas alaikäinen valehtelee ikänsä ja näyttää oikeasti aikuiselta (esim. on raflassa väärennetyillä papereilla ja kroppa on harvinaisen nopeasti kehittynyt), on teko edelleen lain edessä väärä, mutta moraalisesti ehkä vähemmän tuomittava aikuisen osapuolen kannalta...

Vierailija
31/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa kaksi tapausta:

13-v tyttö ja 25 v. mies tapaavat paikassa x. Mies kiinnostuu tytöstä " siinä mielessä" ja tekee kaikkensa päästäkseen tytön pöksyihin. Tyttö vähän vastustelee muttei kehtaa kuitenkaan kieltäytyä, koska ajatteleen sen olevan tosi noloa. Tapahtuu yhdyntä ja tyttö menettää neitsyytnesä ja on todella milei maassa asiasta. kertoo vanhemmilleen ja he laittavat asian eteenpäin.

13-v. tyttö ja 25-v. mies tapaavat ravintolassa, jonne tyttö päässyt väärennetyillä henkkareilla. On meikannut ja pukeutunut niin, että näyttää " henkkarien" ikäiseltä. Vokottelee miehen, joka toki lähtee mielihyvin tytön matkaan. Tyttö ei menetä neitsyyttään, mutta koska mies ei halua enää tavata tyttöä hän kostoksi ilmoittaa asiasta poliisille oman versionsa.

Onko molemmissa tapauksissa mies yhtä pedofiili? ja tyttö täysin viaton?

Vierailija
32/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilla olleet aivan kaikki palikat kohdallaan? Jos minun tyttäreni naisi 13-vuotiaana aikuisia miehiä niin kylläpä vain rapsahtaisi syytteet. Olen sen verran kiinnostunut tyttärieni elämästä, että haluan kyllä tasan tietää millaisten ihmisten kanssa he pelehtivät. Ja kyllä, mikäli eivät oma-aloitteisesti kerro niin minä otan selvää, tavalla tai toisella. Sehän on minun tehtäväni vanhempana.

Vierailija
33/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut silti kysymys kuuluu: minkälainen mies kiinnostuu huomattavasti nuoremmasta tytöstä? Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa jonkun pitkätukan mopojutut, tai ylipäänsä ihminen joka asuu vielä kotonansa, ei parisuhde mielessä.

Vierailija
34/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aika harva alaikäinen on aidosti valmis seksiin, etenkään jonkun selvästi itseään vanhemman ja kokeneemman kanssa. Itse kuvittelin kyllä olleeni, mutta kattia kanssa! Jälkikäteen olen tajunnut, kuinka eksyksissä oli tuohon teini-iän suurimman myllerryksen aikaan ja alkoholillakin oli osuutensa asiassa... :(

Mennyttä ei saa pois, mutta tulevaisuutta voi yrittää muuttaa. Toivon, että oma tyttäreni on ehjempi ja älyää kiertää kaukaa pedofiilit - myös nuo 20-30-vuotiaat, sairaat teinien metsästäjät.

Vierailija
35/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on pedofilia, jos seksuaalinen halu kohdistuu seksuaalisesti kehittymättömiin lapsiin (joilla ei siis ole vielä esim. rintoja tai karvoitusta). Teon moraaliseen puoleen puuttumatta tässä tapauksessa mies siis ei ole ainakaan pedofiili, jos tällä 13- vuotiaalla on jo alkanut murrosikä.

Vierailija
36/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kihloihin menin 14vuotiaana, 25vuotiaan miehen kanssa ja ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Yhdessä oltiin 4vuotta.

i]

Niin " suhteenne" taisi kaatua siihen, kun kasvoit AIKUISEKSI. Eihän pedofiili tule toimeen itsenäisesti ajattelevan NAISEN kanssa vain tytönhupakoiden kanssa.

t. Myös pedofiilin uhri ollut... ai anteeksi siis sehän olikin ex kumppani

Vierailija
37/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän sinä luulet että otat selvää teini-ikäisen elämästä???

Minulla oli todella hyvät ja vastuuntuntoiset vanhemmat, olin hyvä koulussa ja illat olin kotona. Vk-loppuisin sain olla kylillä klo. 22 asti. Ei heillä ollut mitään hajuakaan minun touhuistani joihin liittyi alkoholi, seksi ja huumekokeilut. Ja kyllä meillä puhuttiin ja vanhemmat kyseli ja soitteli perään, ehkä olin sitten niin fiksu että sain pidettyä tämän " toisen maailmani" piilossa heiltä. Minulla oli todella avoimet välit äitini kanssa ja puhuimme paljon kaikista asioista, mutta tietyt asiat pidin vain omana tietonani.

Vierailija
38/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ...Kihloihin menin 14vuotiaana, 25vuotiaan miehen kanssa ja ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Yhdessä oltiin 4vuotta. "

Niin " suhteenne" taisi kaatua siihen, kun kasvoit AIKUISEKSI. Eihän pedofiili tule toimeen itsenäisesti ajattelevan NAISEN kanssa vain tytönhupakoiden kanssa.

t. Myös pedofiilin uhri ollut... ai anteeksi siis sehän olikin ex kumppani

Vierailija
39/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jatkaisi tai voisi olla? Riittikö?

Vierailija
40/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofilia eli lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on vakava rikos lasta kohtaan ja voi aiheuttaa lapselle pysyviä henkisiä ja fyysisiä vammoja. Pedofilian syytä ei tunneta, mutta monet pedofiilit ovat itse joutuneet lapsena seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi. Nykykäsityksen mukaan kyse on seksuaalisen suuntautumisen häiriöstä, jonka syntyyn ihminen ei ole itse voinut vaikuttaa mutta jonka ilmentämistä käyttäytymisellä on voitava hallita.

Pedofilialla tarkoitetaan yli 16-vuotiaan henkilön seksuaalista kiinnostusta esimurrosikäisiä lapsia kohtaan. Pedofiliasta voidaan puhua, kun tämä seksuaalinen kiinnostus on jatkunut vähintään puolen vuoden ajan ja kiinnostus on joko johtanut seksuaaliseen toimintaan tai aiheuttanut ihmiselle stressiä tai vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa.

Uutispalvelu Duodecim

(Journal of the American Medical Association 2002;288:2465)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi