Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti, että hänet on kauan sitten tuomittu pedofiliasta. Nyt en tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. =(

Vierailija
25.05.2007 |

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekijä 25-vuotias. Onko rikosnimikkeellä väliä. Kyseessä on lapsiinsekaantuja, joka on vieläpä tuomittukin rikoksesta. On ihan sama miksi ko. rikosta nimittää. Sairasta se on jokatapauksessa. Normaali aikuinen mies ei paneskele lapsia, eikä edes koe minkäänlaista seksuaalista vetoa niihin.

On turha yrittää puolustella. Aikuisella on aina aikuisen vastuu. Ja kuten julkisuudessa olleista tuomioista voidaan nähdä, nämä ihmispedot eivät paranna tapojaan.

Vierailija
102/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihan oikeesti ajattelee, että on normaalia kun aikuiset miehet paneksii pikku-tyttöjen kanssa (joita 13-vuotiaat todellakin vielä ovat) niin hakeutukaa oikeasti hoitoon! Älkääkä ainakaan uskotelko omille lapsillenne moisia valheita!

Omassa tuttavapiirissä suurinosa menetti neitsyyden vasta 16-20 vuotiaana. Pari tais olla 15-vuotta. Yksi erehtyi ensikertaansa aikuisen miehen kanssa ja on katunut sitä lopun elämäänsä. Hänen mielestään mies on käyttänyt hyväkseen nuorta tyttöä joka ei ole vielä tajunnut itse. (ikää tuolloin 15v)

Oudoissa piireissä ootte liikkuneet jos ootte 13 vuotiaana kuljeksinut ravintolassa ja paneskellut aikuisia miehiä. Ja oli kuinka aikuisen näkönen tahansa, niin ei tartte 13-vuotiaan kun kerran suunsa avata niin kyllä jokainen täysijärkinen tietää, että kyseessä on pikku-tyttö. Tietysti on hasukaa väittää, että ei tiennyt!

Oma siskoni on nyt 13-vuotta. Leikkii brazeilla ja kehittyy vasta ulkoisestikkin. Hitto jos joku 25-vuotias tommosesta kiinnostuis niin ampua pitäs!

Jätä se oksettava äijäsi oikeesti. Jos asia olisi nin kauheen viaton, niin olisi varmaan kertonut sulle sen aikasemminkin! Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muutoin kunnon kaveri.

Vierailija
104/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka 13-vuotias ja 15-vuotias ovat keskenään, mikä sekin on lasten kehityksen kannalta haitallista, kuin jos toinen on lapsi ja toinen aikuinen.

Vierailija
105/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni paneskelisi 13-vuotiaan kanssa, en jotenkin edes pysty sanomaan, että hän pettäisi mua!!

Mielestäni mieheni silloin raiskaisi lapsen ja 13-vuotias ei mun kirjoissa voisi olla TOINEN NAINEN)!

Hankkisin yksinhuoltajuuden lapsiimme, soittaisin kytille ja ko. lapsen vanhemmille ja toivoisin lapselle terapiaa ja ukolle linnatuomiota!

Vierailija
106/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tästä ketjusta tullut pitkä, mutta tosiaankin meillä menee tällä hetkellä hyvin.

Lasta ei todellakaan ole huostaanotettu ja miehen kanssa asiat on puhuttu halki. :) Tästä jatketaan puhtaalta pöydältä ja suunnitellaan jo kovasti tulevan kesän lomamatkaa.

Vierailija
107/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen lastensuojelussa ja todellakaan kauan sitten tehty rikos ja siitä kärsitty tuomio EI OLE ESTE, tehdä lapsia, tässä tapauksessa hankkiutua isäksi.

Jos ap:n mies on parantanut tapansa, eikä anna mitään aihetta toimenpiteisiin, huostaanottoa ei todellakaan edes tulla harkitsemaan.

Ja sinulle ap, onnea tulevaan perhe-elämääsi ja kaikkea hyvää jatkossakin.

Vierailija
108/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, kun et anna täällä kirjoittavien ilkimysten vaikuttaa elämääsi. Tietäisivätpä vain kuinka moni " tavallinen" mies soittelee ns. läähätyslinjoille ja kertoilee mitä kipeimpiä fantasioitaan. Joten turha tuomita, kun ei koskaan tiedä, kuinka kipeistä jutuista oma ukko fantasioi.

Vierailija
109/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e, toivon teille hyvää!

" Tietäisivätpä vain kuinka moni " tavallinen" mies soittelee ns. läähätyslinjoille ja kertoilee mitä kipeimpiä fantasioitaan. Joten turha tuomita, kun ei koskaan tiedä, kuinka kipeistä jutuista oma ukko fantasioi."

Vierailija
110/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että ootte saaneet asian selvitettyä. Hyvä sitä on täällä ruotia, kun ei tiedetä asian todellista laitaa. Mun mielestä tässä pätee sama linja: kerran varastaa karkin kaupasta 10-vuotiaana, niin siitä huolimatta ei tuomita varkaaksi loppu elämäksi.

Vierailija
111/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli ja olisi 25-vuotiaana ' harrastanut seksiä' 13-vuotiaan (tai vaikka 15-vuotiaan) pojan kanssa, kaikki, aivan kaikki, olisivat kauhusta sekaisin!

Miksi 13-vuotias TYTTÖ olisi sen oikeutetumpi kohde?

Vierailija
112/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo paljon aiemmin, että tästä puuttuu faktoja liikaa. Sittemmin ap sanoi miehen ehkä saaneen sakkoja. Suomen lain mukaan pedofilia on mitä suurin rikos, ja siihen on erittäin vaikea saada lieventäviä asioita. Ap sanoi miehen ja 13-vuotiaan suhteen jatkuneen joitain kuukausia, joten kyseessä ei ollut yksi ainoa hairahdus. Linnaa siitä olisi pitänyt ilman muuta tulla, siis jos tämä olisi totta. Onko missään sanottu, kuka nosti syytteen, todistiko tyttö entistä miesystäväänsä vastaan ym.

Porvoosta on ja eniten mua inhottaa suurin osa tähän viestiin vastanneista, joitten mielestä on " ihan ok" , että aikuinen mies ja 13-vuotias lapsi seurustelee. Miettikää omia lapsianne!!!

Vierailija
113/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkimuksia viitsitte yhtään tutkia niin kyllä sitä vasta 16-vuotta täyttäneet harrastavat. Poikkeuksia tietenkin on. Itse menetin neitsyyteni 15-vuotiaana ja se oli aikaisin, muut kaverit olivat täysin kokemattomia. Viittaan siihen viestiin jossa joku väitti että kaikki olisivat jo 13-14 vuotiaina kokeneita...

Vierailija
114/114 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syntynyt sairaan ihmisen päässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi