Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnusti, että hänet on kauan sitten tuomittu pedofiliasta. Nyt en tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. =(

Vierailija
25.05.2007 |

Olen ollut hänen kanssaan naimisissa kolme vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Pari viikkoa sitten sain kuulla eräältä hänen tuttavaltaan, että hienoa että hyväksyit miehen hänen taustastaan huolimatta.

Tottakai menin asiasta hämilleen, koska mistään menneistä ei ollut puhuttu ja aloin tivata sitä mieheltäni. Viimein pari päivää sitten tunnusti, että hänet on tuomittu noin kymmenen vuotta sitten alaikäiseen sekaantumisesta, joka oli kuulemma ollut suhde 13-vuotiaaseen tyttöön. (mies itse tuolloin 25).

Nyt en suoraan sanottuna tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni ja lapsi jumaloi häntä. Miksi tällaista pitää tapahtua silloin, kun kaiken pitäisi olla hyvin :/

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla tulla kertomaan missä mennään?

Vierailija
2/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen mies käy naimassa AIKUISTA vierasta naista, niin kuorossa huudetaan JSSP! Kun mies on sekaantunut alaikäiseen ja vielä tuomittukin siitä, niin asia pitäisi vain hyväksyä. Samalla saatetaan Ap:n lapsikin vaaraan asuesssaan lapsenraiskaajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä esim. sitä oulun taekwondo ukkelia ja kiss-fm timppaa.

Heillähän on fiksaatio nuoriin tyttöihin ja useampiakin tapauksia taustalla. En usko, että se nuoriin tyttöihin pakkomielle menee ap. sun miehellä ohi.

Vielä lisä kysymys, onko miehesi Oulusta päin? Jos niin tiedän tyypin.

Vierailija
4/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluatko että lapsesi joutuu kenties hyväksikäytettyksi? Kaikki tutkimukset ovat havainneet saman asian: pedofiliasta ei voi parantua! Uskallatko ottaa riskin? Kukaan 25-vuotias ei voi olla kiinnostunut 13-vuotiaasta pikkutytöstä ellei ole pedofiili. Mene vaikka 6-7 luokkalaisia katsomaan ja mieti että joku tytöistä " seurustelisi" 25-vuotiaan kanssa, eikö olekin jo kauhistuttava ajatus?

Vierailija
5/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies suinpäin käynyt raiskaamassa 13-vuotiaan, vai oliko myös tyttö itse sitä halunnut?

Vierailija
6/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itse jo 14-vuotiaana miehen kanssa, joka oli peräti 26-vuotias. Ja arvaa mitä, nyt olen 27 ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä.

Vierailija
7/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä terapeutin kanssa. Ei tuo juttu nyt niin kamalalta kuulosta, eiköhän mies osaa itse kertoa oliko kyseessä varomaton suhde turhan nuoreen naiseen vai seksuaalinen kiinnostus lasta kohtaan.

Vierailija
8/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse ja kovaa ja kauas, ota lapsesi mukasi. Pedofiili ei parane eikä muutu.

Vierailija
9/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en nyt niiin hirveen kauheena pidä, jos ovat siis styylanneet. Toki jos oikea raiskaus, niin sitten pihalle ja äkkiä.

Vierailija
10/114 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran se on teistä ihan ok ja normaalia (siis tavallisempaa kuin muut vaihtoehdot), niin olisiko ok muuttaa lakia? Mikä olisi hyvä ikäraja " vapauttaa sakkoliha" ?

Minäkin haaveilin kaikkea lapsellista 13-15 vuotiaana, mutta jälkeenpäin olen tajunnut miten naivi ja lapsi olin. Jos joku olisi tullut ihalemaan ja vokottelemaan, olisin ollut helppo saalis, niinkuin varmaan suurin osa tuon ikäisistä lapsista. Halutaan olla aikuisia, ja sehän on ihan ok - haluta. Siinä sitä kasvaa.

Vierailija
11/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla perverssin kumppani?

Vierailija
12/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Miksi yrität vierittää vastuuta pois aikuiselta mieheltä ja väittää että tämä 13-vuotias tyttö on ollut yhtä lailla mukana. Se tyttö voi olla ihaillut tätä miestä kuin julkkista ja ei ole tajunnut tulleensa hyväksikäytetyksi.

Vierailija
13/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan aikaisemmin ei mitään ongelmia ole ollut ja kuten sanoin, rakastan miestäni ja hän rakastaa minua ja lastamme. Ehkä annan suhteelle mahdollisuuden ja koetan suostutella hänet edes siihen terapiaan. Katsotaan sitten miten käy.

Vierailija
14/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin kaveri menetti neitsyytensä 14 vuotiaana itseään vanhemmalle miehelle ja on tänä päivänä (33v) naimisissa kyseisen miehen kanssa ja heille syntyy ensi kuussa viides lapsi.

MUTTA on ihan eriasia kun mies on saanut TUOMION siitä! Eli kuka on nostanut syytteet ja mikä oli muutenkin tämä tarina tytön puolelta?

Vierailija
15/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täyspäinen 25v selitä että oli ok nussia 13v kanssa kun se itekin halusi.

Mä tiedän tasan mitä tekisin tuossa vaiheessa. Pakkaisin kamat ja lapsen, häipyisin just. Ja hakisin samantien avioeroa.

Vierailija:

Oliko mies suinpäin käynyt raiskaamassa 13-vuotiaan, vai oliko myös tyttö itse sitä halunnut?

Vierailija
16/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastavan seksiä. No HALOO! On ihan eriasia jos kaksi 13-vuotiasta harrastaa seksiä keskenään kuin jos AIKUINEN MIES nai 13-vuotiasta. Vähän suhteellisuuden tajua kiitos.

Vierailija
17/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulkaas ihan normaalia nykypäivänä että parikymppiset miehet seurustelevat nuorempien naisten kanssa. 13vuotias tyttö on nykyään niin kehittynyt että sitä luulee usein kyllä vanhemmaksi. Ja todellakin suurinosa 13vuotiaista harrastavat jo seksiä ja yleensä ne miehet ovat vähintään 18vuotiaita. Ja ihan turha lähtee selittelee ettei meidän maikki tai naapurin terttu. Näin se asia vaan on!

Sehän ei tietysti ole hyväksyttävää, mutta eihän sille mitään mahda.

Itse saisin tuolla perusteella syytteeseen ainakin 20miestä. harrastin paljonkin seksiä humalassa 13-16vuotiaana jopa 30v. miesten kanssa.

Tietysti jos ap:n mies myöntää että tuntee vetoa nuoriin naisiin/lapsiin niin asia on eri, mutta jos tämä tyttö on joku teinihutsu joka näyttää 20vuotiaalta niin asiahan on ihan eri. Moni 13-16v. käy baareissakin nykyään ei sillon kukaan mies voi arvata että kyseessä on alaikäinen.

Vierailija
18/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja todellakin suurinosa 13vuotiaista harrastavat jo seksiä ja yleensä ne miehet ovat vähintään 18vuotiaita.

Vierailija
19/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiesi, niin itse an pystyisi jatkamaan. Kyllä jokainen täysi-ikäinen (ja täysipäinen) ymmärtää, että on väärin sekaantua alaikäisiin. Olipa kyseinen ihastuksenkohde sitten kuinka " kypsä ja halukas" tahansa! Etenkin alle 16-vuotiaat on oikeasti lapsia henkiseltä kehitykseltään, vaikka he kuvittelevatkin olevansa kovinkin isoja jo.

Kyllä minäkin oli 15-vuotiaana olevinani kovin kypsä ja varmaan olisin pitänyt vain mairittelevana, jos joku kolmikymppinen mies olisi mulle osoittanut kiinnostustaan. Nyt aikuisena tajuan, että tilanne olisi ollut sairas: 15-vuotias on epäkypsä, seksuaaliselta kehitykseltään teini-ikäinen tyttö (vaikka kroppa olisi kuinka aikuinen, mieli ei ole). Iso ikäero on alaikäisen ja aikuisen välillä hyväksikäyttöä, tajusivatpa osapuolet sitä itse tai eivät. Ja siis miehesi " tyttöystävä" on ollut vasta 13-vuotias! Oikeasti kammottavaa :( Sairas taitaa miehesi olla, ikävä kyllä. Miten hän itse on asiaa selittänyt sinulle?

Vierailija
20/114 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselta harrastaa seksiä lapsen kanssa. Eikä suomen miehistä puolet ole mitään pedofiilejä. Hyi hitto! Jos itse olla yhdessä sairaan yksilön kanssa, niin älä yritä lieventää asiaa väittämällä sen olevan yleistä tai hyväksyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi