Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä ei sovi laihuuspakottajien agendaan, mutta mä näytin kauhealta alle 60-kiloisena

Vierailija
13.08.2026 |

62-65 kg on mulle kaunein paino.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-70 kiloa tarkoittaa usein painoindeksissäkin ihan normaalipainoa joka on se tervein paino. Itsekin voin paljon paremmin nyt 68 kiloisena normaalipainoisena kuin 58 kiloisena alipainon rajalla. Nää palstan laihuuspakottajat eivät ole ymmärtäneet sitä että ihmiset ovat eripituisia ja että paino koostuu myös lihaksesta. 

Ketään ei kiinnosta mitkään painoindeksit koska emme ole tilastotieteilijöitä. Se mikä kiinnostaa onko ylimääräistä läskiä vyötäröllä (=olet läski) vai ei (=olet sopivan painoinen).

Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi. Eikö teille mielisairaille ole mitään omaa paikkaa missä puida näitä höpöhöpöjuttuja? Terapiaa tarvitsisit, mutta veikkaan ettet suostu menemään, koska siellähän nuo jutut kitketään sinulta pois.

Kyllä kaikkia täysjärkisiä kiinnostaa, mutta ymmärrän kyllä miksi sinä rajauduit siitä joukosta ulos.

Vierailija
42/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 159cm. ja 58kg. Painoa täytyy saada pois vähintään 6 kiloa.

Tyttöystäväni on sinun mittainen ja hän näyttää tosiaan parhaalta myös siinä 48-50 kg painossa. Pari vuotta sitten painoi myös tuon lähemmäs 60 ja kaikki housut vaan tursuivat vyötäröläskeistä, ei mikään hyvä look.

Mulla kaikki ylipaino menee reisiin. Järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm pitkä ja painan 64kg. Olen S kokoinen, vyötärö 73cm. Jos tästä yhtään laihdun, niin näytän sairaalle. 

Käyn salilla paljon ja minulla on iso lihasmassa, pieni rasvaprosentti (19%).

Sisko on samassa pituus/painoluokassa M/L kokoinen ja aika pehmeä ulkonäkö. Ei liiku ollenkaan.  

Vierailija
44/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kehopositiivuus suosii erityisesti ylipainoisia. Ja eihän siinä mitään, jos ihminen on itse tyytyväinen painoonsa eikä ylimääräinen paino rasita esim. niveliä tai vaikeuta liikkumista. Itse olen mieluummin hoikka ja 55kg on minulle sopiva paino, kun en ole mikään hongankolistaja vaan ainoastaan 165cm pitkä. Joskus minua on moitittu liian laihaksi, mitä en todellakaan mielestäni ole.

Vierailija
45/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aika paljon kuin sinä, kapea poikamainen alakroppa, kun olen hoikimmillani. Minulla 62 kg oli se raja, kun aloin saada jatkuvia välivuotoja, muutama kilo lisää ja ne loppuivat. Samalla tavalla kuin ihmisten holtiton lihominen myös laihuuden ihannointi on mennyt ihan hulluksi ja ihmetyttää todella, miksi niin moni kuvittelee normaalipainon alarajan olevan kaikille paras paino. Pysyäkseni 62-kiloisena en voinut syödä juuri mitään, aamupalaa en syönyt ollenkaan, lounaaksi pala kevyttuorejuustolla voideltua ruisleipää ja töiden jälkeen normaali ateria. Olin varmaan aliravittu ja siksi elimistö ei enää toiminut normaalisti, palelinkin kaiken aikaa.

Olisit voinut valita syömisesi paremminkin. Tuon takia näistä dieettijutuista jauhetaan ettei tehtäisi kaduttavia virheitä.

Vierailija
46/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ihanan myrkyllinen ilmapiiri. Mutta itse aloitus on hyvä, olen myös niitä naisia joita ei BMI:n mukainen normaalipainon alaraja pue. Tärkeintä on, että kropassa on hyvä olla ja keho toimii ja pysyy terveenä. Jos täällä on lukemassa joku joka tällä hetkellä painii ylipainon kanssa ja jota myös inhottaa nuo "vain alle 50-kiloinen nainen kelpaa"-sössöttäjät, niin muistathan, että olet hyvä ja ainutlaatuinen juuri sellaisena kuin olet (samaa ei voi sanoa tuosta pahanilman linnusta). Ja jos haluat muutosta, tee se itsesi takia. 

Taidan lähteä takaisin todelliseen elämään, ei täällä ole kesän aikana mitään hyvää tainnut tapahtua.

Vierailija
47/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 161 cm ja näytän kauhealta alle 70 kiloisenä. Kasvot menee miesmäiseksi. Muutenkin tykkään vartalostani. Esim, kun painan 70 kg niin minua pidetään 60 kiloisena.

Eli kun olet 25 kg ylipainoinen niin sinua pidetään "vain" 15 kg ylipainoisena. Onneksi olkoon.

No en ole mielestäni iso. Painan 75 kg ja kokoni on m. 

Se että sanot kokosi olevan M ei tee sinusta normaalipainoista.

Myös vaatevalmistajat ovat reagoineet lihavuusepidemiaan kasvattamalla vaatekokojaan. Nykyinen M olisi ennen ollut L tai XL.

Olet siis iso tai extraiso.

Vierailija
48/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetapa vielä kehopositiivisten 130:ntä kiloa. Saatat kaunistua entisestään.

Vierailija
49/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 161 cm ja näytän kauhealta alle 70 kiloisenä. Kasvot menee miesmäiseksi. Muutenkin tykkään vartalostani. Esim, kun painan 70 kg niin minua pidetään 60 kiloisena.

Yli 70-kiloisena oot ylipainoinen..

Vierailija
50/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni nainen on kauneimmillaan ja seksikkäimmillään hiukan pyöreänä. Isot rinnat, pehmeät reidet, antava takamus, hiukan vatsaa. Hiukan sellainen rubensmainen on jotain ihanaa. Hoikat naiset ovat hoikkia naisia eikä heistä sen enempää. 

Harvemmin osuu nuo kaikki samalle naiselle. Itse olen sitä tyyppiä, jolla on isot rinnat ja maha, johon kaikki ylimääräinen kertyy, mutta takapuoli ja reidet ovat solakat.

Tutulla on nuo kaikki ja voitte kuvitella millainen vienti olis jos ei olis varattu :)

Vierailija
51/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näytän kamalalta yli 60-kiloisena. Kaikki ylimääräinen menee vain ja ainoastaan mahaan, 60 kg painaessa mulla oli tikkulaihat jalat ja kädet ja iso pallomaha. Nice. 

Vierailija
52/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino lähtee perseestä ja ryntäistä niin ei hyvä! Pitää naisessa olla sellaista sopivaa rintavuutta ja persevyyttä eli naisellista pehmeyttä! T: M65+

Vierailija
53/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paino lähtee perseestä ja ryntäistä niin ei hyvä! Pitää naisessa olla sellaista sopivaa rintavuutta ja persevyyttä eli naisellista pehmeyttä! T: M65+

Ei pidä olla yhtään mitään, vaan saa olla, jos on. Saa olla myös olematta ja sekin on ihan yhtä ok.

Vierailija
54/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas oon aina ollut lihaksikas ja ronskirakenteinen vaikka oon lyhyt. Mussa ei ole lapsuuden jälkeen koskaan ollut sellaista naisellista siroutta, vaikka olenkin ollut 36-kokoa. Älkää edes kysykö, miten se on mahdollista, sillä olen miettinyt sitä koko elämäni. En vain ole. Mä taas näytän parhaimmalta normaalipainon alarajalla. Alipainoinen en ole koskaan ollut, niin siitä en tiedä. Jos lihon, muutun lyhyenä tosi nopeasti paksuksi, tai oikeastaan tuplapaksuksi, kun mulla on aina läskin lisäksi ne lihakset. En voi koskaan saavuttaa sellaista keijumaista olemusta. Niinpä sitten olen ottanut tavoitteekseni edes urheilijamaisen vahvan kropan. Mutta joo kaulaan on nyt ilmestynyt vanhemmiten sellaista seitinohutta mummoryppyä, vaikka muualta näytän vielä nuorelta. En käsitä mistä sekin on tullut, kun muualla kehossa rasvaa ja pyöreyttä riittää. Saatan vain kuvitella kuinka muut naiset näyttää helposti vanhoilta ja haurailta, kun mullekin ilmestyy tuollainen kohta ja vielä ihan salaa yhdessä yössä.

Vierailija
55/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on jännä ikäjuttu myös. Kun mä olin 15-20, niin 160-senttisenä näytin mielestäni parhaalta noin 50-kiloisena. Jos painoin 55, naama ja maha alkoi jo näyttää pöhöttyneeltä. Nyt olen viisikymppinen. Näyttäisin aivan kauhealta 50-kiloisena. Painan nyt 67 kg, eikä ole mikään pöhöttyneen näköistä. Toki treenaan salilla, joten on lihastakin eikä pelkkää löysää. Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen, mutta vaatekoko 36 sopii, enkä todellakaan haluaisi laihtua.

En kyllä käsitä miten sulle sopii 36. Mun pitää olla 50 kg tai mieluiten alle että 36 sopii. Oon about saman pituinen.

Vierailija
56/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 159cm. ja 58kg. Painoa täytyy saada pois vähintään 6 kiloa.

Tyttöystäväni on sinun mittainen ja hän näyttää tosiaan parhaalta myös siinä 48-50 kg painossa. Pari vuotta sitten painoi myös tuon lähemmäs 60 ja kaikki housut vaan tursuivat vyötäröläskeistä, ei mikään hyvä look.

Silloin pitää ostaa isommat housut.

Vierailija
57/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun olet 25 kg ylipainoinen niin sinua pidetään "vain" 15 kg ylipainoisena. Onneksi olkoon.

Sinä puolestasi voisit jättää kommentoimatta, kun ei ole edes faktat hallussa. 161-senttiselle normaalipainoa on vielä 64 kg. Laihuuden ihannointi terveyden kustannuksella on sairasta, joten ihan ensimmäisenä sinun kannattaisi hoidattaa oma pääsi kuntoon.

-eri

Fakta on että 161cm 64kg on kaukana laihuudesta.

Vierailija
58/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni nainen on kauneimmillaan ja seksikkäimmillään hiukan pyöreänä. Isot rinnat, pehmeät reidet, antava takamus, hiukan vatsaa. Hiukan sellainen rubensmainen on jotain ihanaa. Hoikat naiset ovat hoikkia naisia eikä heistä sen enempää. 

Harvemmin osuu nuo kaikki samalle naiselle. Itse olen sitä tyyppiä, jolla on isot rinnat ja maha, johon kaikki ylimääräinen kertyy, mutta takapuoli ja reidet ovat solakat.

Ja minä taas rinnaton ja kaikki kertyy alavartaloon, enimmäkseen reisiin.

Vierailija
59/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Pituutta on 182 cm, painoa nyt laihdutuskuurin jälkeen 76 kg. Farkun (Levi's) koko 30", paita XL. Olen aika tyytyväinen ulkonäköön, ja askelkin on aika kevyt.

Vierailija
60/72 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen. 

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.