Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ei sovi laihuuspakottajien agendaan, mutta mä näytin kauhealta alle 60-kiloisena

Vierailija
13.08.2026 |

62-65 kg on mulle kaunein paino.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti noin, jos olet 180 cm pitkä.

Vierailija
2/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keski-ikäinen laihduttaja, painoa pudonnut 15 kg. Nyt olen normaalipainon keskellä mikä oli tavoite. Terveyssyistä laihdutin, mutta oletin kyllä myös kaunistuvani. En todellakaan kaunistunut! Siluetti kaukaa katsottuna saattaa näyttää paremmalta, mutta läheltä katsottuna ulkonäkö huononi joka kohdasta. Kasvoissa näkyy kaikki rypyt ja juonteet, kaksoisleukaa ei enää ole mutta on vanhan näköinen kaula, käsivarsissa allit, rinnat pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten ihminen näyttää kauniimmalta, kun ei ole liian laiha.  Nuorille laihuus sopii paremmin.

Vierailija
4/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari iäkkäämpää naistuttua jotka oli jopa liian laihoja. Kaukaa näyttivät nuorekkailta mutta kyllä oli ryppyiset kasvot ja voimatasot nolla.

Vierailija
5/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161 cm ja näytän kauhealta alle 70 kiloisenä. Kasvot menee miesmäiseksi. Muutenkin tykkään vartalostani. Esim, kun painan 70 kg niin minua pidetään 60 kiloisena.

Vierailija
6/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keski-ikäinen laihduttaja, painoa pudonnut 15 kg. Nyt olen normaalipainon keskellä mikä oli tavoite. Terveyssyistä laihdutin, mutta oletin kyllä myös kaunistuvani. En todellakaan kaunistunut! Siluetti kaukaa katsottuna saattaa näyttää paremmalta, mutta läheltä katsottuna ulkonäkö huononi joka kohdasta. Kasvoissa näkyy kaikki rypyt ja juonteet, kaksoisleukaa ei enää ole mutta on vanhan näköinen kaula, käsivarsissa allit, rinnat pienet.

Mulla on vartalo paljon nätimpi, kun en ole laiha. Luustoni on sen mallinen, ettei siitä tule kroppaan juurikaan muotoa, joten laihana olen pelkkä suora tikku. Isommassa painossa mulla on suhteessa kapeampi vyötärö.

Ap

Vierailija
7/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aika paljon kuin sinä, kapea poikamainen alakroppa, kun olen hoikimmillani. Minulla 62 kg oli se raja, kun aloin saada jatkuvia välivuotoja, muutama kilo lisää ja ne loppuivat. Samalla tavalla kuin ihmisten holtiton lihominen myös laihuuden ihannointi on mennyt ihan hulluksi ja ihmetyttää todella, miksi niin moni kuvittelee normaalipainon alarajan olevan kaikille paras paino. Pysyäkseni 62-kiloisena en voinut syödä juuri mitään, aamupalaa en syönyt ollenkaan, lounaaksi pala kevyttuorejuustolla voideltua ruisleipää ja töiden jälkeen normaali ateria. Olin varmaan aliravittu ja siksi elimistö ei enää toiminut normaalisti, palelinkin kaiken aikaa.

Vierailija
8/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 161 cm ja näytän kauhealta alle 70 kiloisenä. Kasvot menee miesmäiseksi. Muutenkin tykkään vartalostani. Esim, kun painan 70 kg niin minua pidetään 60 kiloisena.

Eli kun olet 25 kg ylipainoinen niin sinua pidetään "vain" 15 kg ylipainoisena. Onneksi olkoon.

Vierailija
9/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on yksilöitä. Mikä yllätys!

Vierailija
10/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun olet 25 kg ylipainoinen niin sinua pidetään "vain" 15 kg ylipainoisena. Onneksi olkoon.

Sinä puolestasi voisit jättää kommentoimatta, kun ei ole edes faktat hallussa. 161-senttiselle normaalipainoa on vielä 64 kg. Laihuuden ihannointi terveyden kustannuksella on sairasta, joten ihan ensimmäisenä sinun kannattaisi hoidattaa oma pääsi kuntoon.

-eri

Vierailija
11/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aika paljon kuin sinä, kapea poikamainen alakroppa, kun olen hoikimmillani. Minulla 62 kg oli se raja, kun aloin saada jatkuvia välivuotoja, muutama kilo lisää ja ne loppuivat. Samalla tavalla kuin ihmisten holtiton lihominen myös laihuuden ihannointi on mennyt ihan hulluksi ja ihmetyttää todella, miksi niin moni kuvittelee normaalipainon alarajan olevan kaikille paras paino. Pysyäkseni 62-kiloisena en voinut syödä juuri mitään, aamupalaa en syönyt ollenkaan, lounaaksi pala kevyttuorejuustolla voideltua ruisleipää ja töiden jälkeen normaali ateria. Olin varmaan aliravittu ja siksi elimistö ei enää toiminut normaalisti, palelinkin kaiken aikaa.

Ei mun kehoni ole mistään kohtaa poikamainen vaikka kapearakenteinen olenkin. Ennemmin vaikka tyttömäinen, jos on pakko jotain tuollaista määritelmää käyttää.

Ap

Vierailija
12/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole mielestäni iso. Painan 75 kg ja kokoni on m. 

Vierailija
13/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas "en syönyt juuri mitään"...niin niin et mitään, kun ei ollut 3 hampurilaisateriaa päivässä. Ja ihmettelet sitten, kun et hikoile jatkuvasti.

Vierailija
14/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet reilusti ylipainoinen.

Vierailija
15/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas "en syönyt juuri mitään"...niin niin et mitään, kun ei ollut 3 hampurilaisateriaa päivässä. Ja ihmettelet sitten, kun et hikoile jatkuvasti.

Mene pois jankkaamasta aikuisten keskustelusta, aikuisten kun ei tarvitse kertoilla anonyymillä palstalla muunneltua totuutta kuten kaltaisesi räkänokan äidilleen.

Vierailija
16/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen painoindeksin mukaan, mutta se ei näy minussa. Ei minulla ole makkaroita, vyötärö on kapea. Lantio ja rinnat on isot, mutta se ei minua haittaa. Hyvänolon paino. 

Vierailija
17/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jännä ikäjuttu myös. Kun mä olin 15-20, niin 160-senttisenä näytin mielestäni parhaalta noin 50-kiloisena. Jos painoin 55, naama ja maha alkoi jo näyttää pöhöttyneeltä. Nyt olen viisikymppinen. Näyttäisin aivan kauhealta 50-kiloisena. Painan nyt 67 kg, eikä ole mikään pöhöttyneen näköistä. Toki treenaan salilla, joten on lihastakin eikä pelkkää löysää. Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen, mutta vaatekoko 36 sopii, enkä todellakaan haluaisi laihtua.

Vierailija
18/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ole kyse kauneudesta vaan terveydestä. Kauneus ei ole mitattavissa vaan se on jokaisen oma mielipide.

Todella lapsellista puhetta.

Vierailija
19/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen painoindeksin mukaan, mutta se ei näy minussa. Ei minulla ole makkaroita, vyötärö on kapea. Lantio ja rinnat on isot, mutta se ei minua haittaa. Hyvänolon paino. 

Ylipainossa on silti isot terveysriskit, vaikka nyt tuntisit olosi hyväksi.

Vierailija
20/45 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ei ole kyse kauneudesta vaan terveydestä. Kauneus ei ole mitattavissa vaan se on jokaisen oma mielipide.

Todella lapsellista puhetta.

Kauneus ja terveys on kaksi eri asiaa. Paino vaikuttaa niihin kumpaankin, mutta joskus hieman eri tavalla. Mitähän lapsellista tässä nyt oli?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi