Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi olla kaunis ja tyylikäs vanhempana naisena eli 65+ iässä? Millaisia erilaisia vanhan naisen tyylejä?

Vierailija
12.08.2026 |

Jos olet vanhempi nainen ja tyylikkyys ja kauneus on sinulle tärkeää ja sulla on tietoinen tyyli niin millainen se on? Tai jos olet vielä nuorempi, esim. alle 50 v nainen, niin oletko jo miettinyt millaisen tyylin otat vanhempana? Huom! tämä on positiivinen aloitus vanhenemisesta eli ihan turha tulla ämpyttämään jotain sosiaalisen-oikeudenmukaisuuden kakkaa tänne!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää varautua siihen että on kuin petolintu nuorempien mielestä. Ei voi luulla että on pelkästään nätti. Söpö tiettyyn pisteeseen saakka, jos ok luonne. Joku tietysti näkee kuoren alle jos yrittää..

Ei niin mitään väliä, mitä nuoremmat ajattelevat.

Vierailija
22/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kyllä tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyynkuolleille tyylittärille vekkihame, bleiseri, valkaistut hampaat ja Trump-rusketus, tietenkin, että näyttää palsamoidulta. Ah, ja alipaino, joka altistaa osteoporoosille ja lonkkamurtumakuolemalle eikä edes näytä hyvältä.

Vierailija
24/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Lenita elää? Älä ota mallia.

Vierailija
25/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupyllyy pyypyy, hyhhyh pahalle? Haisoohan se, hyhhyh.

Vierailija
26/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä tärkeimpänä itselle: en aio koskaan leikata hiuksiani lyhyeksi, polkkamittaan korkeintaan. on hyvännäköisiä lyhyitäkin kampauksia, mutta ne vaatii enemmän laittoa kuin pidemmät hiukset. 

yksinkertaiset vaatteet on usein tyylikkäitä, iästä riippumatta. itselle on vierasta kalliiden ja liian ylempi keskiluokka -tyylisten vaatteiden ostelu, joten ketjuvaatteilla menen silloinkin.

Vierailija
27/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66 enkä ole mitenkään muuttanut kyllä vaatetustani vuosikymmenten kuluessa. Nyt eläkkeellä. Farkut, lenkkarit tai sandaalit. Just ostin Tokmannilta kaksi t-paitaa, hinta 3 €/kpl. Olen eläkkeellä, käyn verkkareissa kaupassakin. En ole koskaan välittänyt mitä muut ajattelee. Kampaajalla käyn ja meikkaan vaikken lähtisi pihaa kauemmas. Omaksi iloksi. 

Vierailija
28/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta myös överivärikkäät, paljon näyttäviä asusteita, huiveja, hattuja, aurinkolaseja sisältävä tyyli näyttää ihanalta monen ikääntyneen naisen yllä

Vierailija
29/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66-vuotias, enkä ole muuttanut tyyliäni mitenkään.

Vierailija
30/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Youtube-videoita aiheesta. Niitä on valtavasti. Sieltä saa ideoita.

Se on ihana se 79v malli. 

Vierailija
31/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se Onlyfuns Penttilän tyyli kävisi?

Vierailija
32/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kun on yli 50, kaikki on myöhäistä.

Vierailija
33/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaunis ja tyylikäs leidi:

https://youtube.com/shorts/xLpkBldQWwU?si=eCouQrb9EAOvUAGu

Vierailija
34/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen ikäinen vanha, kun 65 vuoden iässä ollaan nykyisin vielä työelämässä? Omakin tuleva eläkeikä on lähempänä 67 vuotta. 

Mä olen nyt 60-vuotias, enkä usko, että muutan tyyliäni. Ostan vaatteet nykyisin kaikki zalandosta tai HM:stä ja teen varmaan niin vanhempanakin. Tykkään sellaisesta perusnaisellisesta tyylistä, lenkkareista ja korkkareista, vähän tilanteen mukaan. Mulla on pitkät hiukset yleensä ponnarilla. 

Minäkään en ole mitenkään muuttanut tyyliäni. Se muuttuu sen mukaan mitä vaatteita kaupasta voi ostaa. Olen pienikokoinen ja löydän ihan kivoja juttuja halvalla H & M-liikkeestä josta olen aina jotakin ostanut läpi elämän. Farkut on samat iästä riippumatta samoin neuleet. Kivat kengät pitää olla mutta Suomen kelit pilaa kaiken. Takkeja on tultu ostettua Stockalta ja Sokoksesta. Sadekelillä käytän saappaita koska en halua vilustua. Luulen että minulla on aika varma maku. Kun ostan oman makuni mukaisia asioita niin kaikki vaatteeni sopivat yhteen toistensa kanssa. Jos joku vaate jäänyt käyttämättä niin sitten jonakin toisena päivänä olenkin ostanut jotakin mikä sopii tämän kaapissa lojuneen kanssa todella tyylikkäästi yhteen. Värien valinta on myös tärkeää. En käytä mustaa. Musta ehkä on joidenkin mielestä tyylikästä mutta ei tartte mustaa jos värien suhteen on varma omista väreistä. Minä olen väreiltäni syksy.

Tukka on aikamoinen ongelma. Minulla on olkapäihin ulottuva tukka ja vaikka inhoan ponnaria niin usein tulee laitettua ponnarille. Haaveilen ostavani peruukin joku päivä.

76+ vuotta.

Vierailija
35/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän 60+ lähes kaljuuntuneet naiset eivät käytä luonnollisia peruukkeja. 

Vierailija
36/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pitäisi "muuttaa tyyliä"? 

Vierailija
37/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta myös överivärikkäät, paljon näyttäviä asusteita, huiveja, hattuja, aurinkolaseja sisältävä tyyli näyttää ihanalta monen ikääntyneen naisen yllä

Kesällä on kyllä ollut "kuviollista sekaväristä joka vaatekappale" tyyliä nuorillla naisillakin. 

Vierailija
38/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallia vaikka

Kuningatar Elisabet

Kuningatar Silvia

Aira Samulin

Lenita Airisto

Seela Sella

Noiden tyyli sopii 80 - 90-vuotiaalle.

Vierailija
39/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän 60+ lähes kaljuuntuneet naiset eivät käytä luonnollisia peruukkeja. 

Hmm, vaikea sanoa. Yksi vaihtoehto on se, että ei ole varaa. Hyvännäköiset peruukit ovat kalliita ja moni vanhempi nainen on pienituloinen, jopa köyhä. Siinä ei silloin ole asiaa ostella peruukkeja. Tämä voisi olla yksi selitys, mutta todennäköisempää on kuitenkin että he eivät vaan ole keksineet sitä. Kiitos, kun sinä tulit kertomaan hyvän idean tänne! Nyt moni varmasti lähtee peruukkiostoksille. 

Vierailija
40/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt Halaran leveälahkeiset farkut ja t-paita, takkina joko jakku, huppari, neule tai lyhyt nahkatakki. Pitkä kerroksittain leikattu tukka auki. Ballerinat tai lenkkarit. Lämpimämmällä säällä oli shortsit tai hame t-paidan kanssa.

T. Lähestyn kuuttakymppiä, Hki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi