Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi olla kaunis ja tyylikäs vanhempana naisena eli 65+ iässä? Millaisia erilaisia vanhan naisen tyylejä?

Vierailija
12.08.2026 |

Jos olet vanhempi nainen ja tyylikkyys ja kauneus on sinulle tärkeää ja sulla on tietoinen tyyli niin millainen se on? Tai jos olet vielä nuorempi, esim. alle 50 v nainen, niin oletko jo miettinyt millaisen tyylin otat vanhempana? Huom! tämä on positiivinen aloitus vanhenemisesta eli ihan turha tulla ämpyttämään jotain sosiaalisen-oikeudenmukaisuuden kakkaa tänne!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet on aina tyylikäs vaihtoehto.

Vierailija
2/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttaisin tyyliäni? En tosiaankaan aio muuttaa mitään vain sen takia, että täytän 65. 

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Youtube-videoita aiheesta. Niitä on valtavasti. Sieltä saa ideoita.

Vierailija
4/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan somessa ranskalaisia naisia, heillä on tyyliä esim Philippine Leroy-Beaulieau, 63 v.

Vierailija
5/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnovaatteet ja itse huovutettu "persoonallinen" hattu - ja eiku radalle.

Vierailija
6/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaisin tyyliäni? En tosiaankaan aio muuttaa mitään vain sen takia, että täytän 65. 

N55

kertoisitko mikä tyylisi on, kiitos.

Vierailija
7/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvälle kampaajalle ja käy tarpeeksi usein. Mun mökkinaapuri on 65+ ikäinen nainen ja sillä on hurjan nätisti ja naisellisesti leikatut hiukset. Tekee paljon olemukseen.

Vierailija
8/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 55, en tiedä millaisen tyylin haluan kymmenen vuoden päästä jos silloin vielä elossa olen. Varmaan aika saman kuin nyt koska teini-iästä asti se on ollut sama, vähän "jalostunut" ja aikuistunut vain iän myötä.

Vierailija
9/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin hoikka ja kaunisvartaloinen eli sinänsä vaatteet kuin vaatteet käyvät 

Vältän kaikkea, joka vaikuttaa nuoruuden tavoittelulta ja siten on myötähäpeää herättväää. Eli hyvin neutraali tyyli.

Tanttalook unikkokuosineen on siis kauhistus myös.

Vierailija
10/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura ainakin pitää olla ja vinossa tietysti

Vierailija
11/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää varautua siihen että on kuin petolintu nuorempien mielestä. Ei voi luulla että on pelkästään nätti. Söpö tiettyyn pisteeseen saakka, jos ok luonne. Joku tietysti näkee kuoren alle jos yrittää..

Vierailija
12/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen ikäinen vanha, kun 65 vuoden iässä ollaan nykyisin vielä työelämässä? Omakin tuleva eläkeikä on lähempänä 67 vuotta. 

Mä olen nyt 60-vuotias, enkä usko, että muutan tyyliäni. Ostan vaatteet nykyisin kaikki zalandosta tai HM:stä ja teen varmaan niin vanhempanakin. Tykkään sellaisesta perusnaisellisesta tyylistä, lenkkareista ja korkkareista, vähän tilanteen mukaan. Mulla on pitkät hiukset yleensä ponnarilla. 

Vierailija
13/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallia vaikka

Kuningatar Elisabet

Kuningatar Silvia

Aira Samulin

Lenita Airisto

Seela Sella

Vierailija
14/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa on paljon videoita Milanon kauniista katumuodista, usein niissä näkee iäkkäämpiä supertyylikkäitä naisia.

Vierailija
15/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeys, helppous, luonnnonmateriaalit, kauniit yhteensointuvat värit.

Asusteissa vähempi on parempi.

Vierailija
16/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino ja hyvä kunto sen mukaan kuin kellakin on saavutettavissa, ylipäätään terveydestä huolehtiminen. 

Vierailija
17/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa paljasta pintaa, vanhempana on kauniimpi kun peittää kaulaa, alleja ja reisiä.

Olen itse vanha, en veetuile.

Vierailija
18/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun klassisiin vaatteisiin, joihin voin yhdistää jotain trendikästä mutten koskaan mitään överiä. Kengät on aina laadukkaat, nahkaa ja samoin käsilaukut. Pidän siitä, että värit sointuvat yhteen ja käsilaukku ja kengät ovat saman värisiä. Pidän väreistä, harvemmin pukeudun mustaan ja en silloinkaan koko mustaan. Materiaaleista suosin pellavaa, puuvillaa, kashmiria, villaa ja silkkiä. Farkkuihin saatan yhdistää esim. Kashmir neuleen tai laadukkaan paitapuseron. Suosin italialaisia ja espanjalaisia kenkiä. Koska olen kokoa XS-S, niin löydän helposti vaatteita myös ulkomailta. Tykään mekoista ja niitä on useampi, käytän hameita ja mekkoja myös talvella. 
N 60 v

Vierailija
20/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään vanhemman naisen tyylejä. Olen aina tykännyt arkisesta, urheilullisesta, mukavasta pukeutumisesta. Toki se pitää miellyttää omaa silmää. Jos pukeudun kuten 30v niin se ei ole minun ongelma vaan niiden ketä se häiritsee. Jakkupuvut ja röyhelomekot ei ole mun juttu. Olen jo pitkällä kohti kuuskymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi