Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~ELOISAT viikonloppuun~~~

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun nallukalle pikaista paranemista mahalaskusta - itsellä kokemusta hiekkatien kyntämisestä nenänvarrella... auts!

Meillä tulee sitten huomenna lauantaina 10 kk täyteen. Pojulla on mittaa 77cm ja 9,8kg. Meillä kontataan kovasti (kohti stereoita), noustaan seisomaan, höpötellään ja irvistellen esitellään hampaita (7kpl). Tissitä vieroitettiin 9kk iässä ja nyt nukkuu yöt suht. hyvin (kunhan ensin saa kammettua sänkyyn).

Ennen raskautta mulla oli pienet A-kupin rinnat ja ajattelin että ei ne tästä voi enää kutistua imetyksen seurauksena... ...niinpä niin. Hienot B-kupit kuihtui parissa viikossa AAAA-lätkiksi. Eipä ainakaan roiku, kun ei edes painovoima pysty tarttumaan näihin. :) Onko muilla käynyt yhtä ohrasesti?

Teidän tapaaminen kuulostaa huippukivalta, mutta jätetään suosiolla väliin, kun meidän herra on sen verran herkkähipiäinen että tiedän hermostuvan aivan totaalisesti kun on niin monta pikku vipeltäjää paikalla. Todennäköisesti itkisi kauhistuneena äidin sylissä koko ajan.

Mutta oikein mahtavaa tapaamista teille kaikille - pitäkää hauskaa meidänkin puolesta!

Pitää mennä - huuto jatkuu edelleen...

k+poju

Vierailija
22/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmoittamaan et elossa ollaan, just ja just. Tuo cipralex saa mut toistaiseks ainakin vielä voimattomammaksi kuin mitä ennen olin. Mikään ei tunnu miltään ja kaikki on ihan sama.

Suurin ero entiseen on se et nykyään vaik itkettää niin itku ei tuu. Ei vaan tuu. Prkl...

Annostusta nostettiin toissapäivänä, kuukauden päästä nostetaan sitten maksimiin. Sivuoireena oon saanut unettomuuden ja hitonmoisen jokapäiväisen päänsäryn.

Perheterapia alkoi keskiviikkona ja sieltä luvattiin meille kodinhoitoapua heti sitten kun tää vesivahinkohässäkkä on kuivattu ja hoidettu. Edelleenkään ei ole tietoa et koska pitää muuttaa ja minne. Toi perheterapia on vaan sellaista kaikkien yhteiseen hyvinvointiin perustuvaa, tarpeellista sekin en sitä kiellä, mutta yksilönä mua se ei auta pätkän vertaa. Omaan terapiaan, yksilösellaiseen psykoterapeutille saan mahdollisesti lähetteen sitten kun olen ollut puoli vuotta lääkkeillä. Kai ne toivoo et lääkkeet piristäis sen verran että silloin tuntuis sille ettei mitään terapiaa tartte.

Mä kun vaan itse tiedän et mun omat ongelmat juontaa juurensa niin kauas et ilman tuota terapiaa saan sitten onnellisesti syödä lääkkeitä lopun ikäni.

Masennustestissä (BDI) ihan alussa sain pisteitä 33 ja nyt maanantaina ne oli 36, eli olo sen perusteella huonontunut entisestään. Sen olisin kyllä sille hoitajalle osannut kertoa ilman testejäkin.

Sunnuntaina ollaan taas mökille lähdössä, odotan sitä jo ihan kamalasti, siellä kun vähän pääsee pakoon tätä arjen pyörityksen yrittämistä. jos vaikka vähän piristyis.

Nukahtamislääkkeet ja rauhoittavat saan tuon cipran rinnalle joskus ens viikon lopussa kun lääkärillä, joka ei mua vielä henk.koht ole edes tavannut niin on aikaa kirjoittaa reseptit.

Jospa se uni sieltä sitten tulis ja päänsärky katoaisi unensaannin myötä. Kolme tuntia huonoa unta vuorokaudessa alkaa olee jo aika vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nallulle: paranemisia,kuulosti hurjalle tuo lento.ite oon kanssa joskus vetässy stongan yli ja kovassa vauhissa..:S säikähdyksellä/muutamalla naarmulla selvittiin..

lemille: hirmuisesti jaksamisia!

kauheen ihanaa viikonloppua kaikille eloisille ja haleja kaikille!! :)

Vierailija
24/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEMille lähettelen lämpöisiä halauksia! Kunpa saisit aikaistettua sitä henkilökohtaisen terapian alkamista.

NALLUlle pikaista toipumista, olihan huono mäihä.

K.H.P: Olet aikalikka kun heti aamusella jaksat jumppaamaan lähteä. On muuten kiva huomata,että viesteistäsi kuultaa iloisuus, olisikohan jumppa piristänyt oloasi:) Taitaisi tehdä meikäläisellekin terää.

KARMIINI: Olipa kiva kun käväisit kertomassa kuulumisianne.

Meillä on taas herätty ennen kukonlaulua ja ekat päikytkin jo nukuttu...Jippii...Ulkona niin suhmurainen keli,että oksat pois.Mitähän sitä keksisi...

Ja sitten taas mentävä, meillä lapsilla jokin merkillinen vatsavirus, ei oksennusta ei ripulia mutta karmeat vatsakivut vajaa viikon,että silleen.

Ope ja Leevi 2808

Vierailija
25/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NALLUn ilmalento kuulosti hurjalta! :/ Onneksi ei sen pahemmin kuitenkaan käynyt! Pikaista paranemista!

LEMille lähetän kanssa voimia kovasti! Toivottavasti pääsisit terapeutille mahdollisimman pian ja rupeasi solmut aukeamaan ja masennus helpottamaan.

Täällä oli viime yö pyllystä. Heti kun kerkesi taas kehumaan niinpä niinpä... Tiedä mikä nyt taas rissaa. Jokohan ne nyt vihdoin viimein olisi ne hampaat. Edelleen suussa kimmeltää vaan kaksi kipaletta jotka tulivat jo yli kaksi kuukautta sitten.....! :O

Missäs se HANNELI luuraa??? Ei kai oo suret syöneet?? ;))

Ja missä on AURINKO??? Voisi jo pikkuhiljaa taas näyttäytyä.....

Ihanaa viikonloppua kaikille!

oinasmamma ja kitisevä konttaaja

Vierailija
26/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikaisesti muutama sana. Kohta marketteja kohti suunnistetaan - esikko tarvii verkkapuvun ja kumisaappaat, joille näillä keleillä käyttöä tosissaan on : /

Nallun lento kuulosti pahalta! Onneks ei käyny pahemmin.

LEMille jaksuja toivottelen. Toivotaan, että lääkkeet alkavat pian vaikuttamaan toivotulla tavalla.

Lukalle putkahtanut yön aikan ensimmäinen HAMMAS! Kyllä sitä on jo odotettukin!!

Nyt laittamaan itseä ja lapsia kauppakuntoon! Viikonloppuja, toivotaan että viimeistään huomenna aurinko paistaisi.

hallas ja yksihampainen Luksu

Vierailija
27/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-ukko väsähti vauvauinnissa ja nyt kuorsaa vaunuissa pihalla. Ja tosiaankin kuorsaa, kuorsaus kuuluu itkuhälyttiminen kautta hyvin tänne sisälle! Tänään oli siis viimeinen vauvauintikerta, koska emme jatka uinteja enää syksyllä ohjatusti. Muuten kyllä jatkamme uintia paikallisen sukellusseuran jäsenvuorolla, mutta ihan oman perheen kesken.

Nallun ilmalento kuulosti kyllä hurjalta, onneksi ei käynyt pahemmin. Pikaista paranemista sinulle!

Karmiini: Täällä imetyksen myötä jäljellä myös kutistuneet rinnat, ihan eri maata kuin ennen vanhaan.

LEM: Halaus ja voimia :)

Hallas: Lukalle onnittelut ensimmäisestä hampaasta!

Mutta nyt kotitöitä tekemään. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Eloeppu

Vierailija
28/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opemamma ja pumpuli olivatkin huhuilleet, joten täällähän minä. On tämä yh-elämä vienyt ylimääräiset voimat melkolailla. Viimeiset 2 viikkoa mies on tehnyt ympäripyöreitä päiviä tyyliin 6-21. Joinakin iltapäivinä on tullut esikoisen kyytiinsä noutamaan ja palauttanut iltapala-aikaan kotiin ja jatkanut itse työpäiväänsä. Tällä hetkellä talojen rakentajat tarvitsevat tonteilleen täyttömaata, hiekkaa, soraa jne ja jo talonsa viime vuonna valmiiksi saaneet puolestaan pihoilleen multaa. Tosi monella tuntuu olevan tyyli- heti mulle kaikki nyt- ja mieshän vie ja minä täällä kotosalla vikisen.

Mies piti eilen VAPAAPÄIVÄN, kun oli esikoisen korvasta ilmastointiputken poisto. Meille tuli äkkilähtö, kun aamulla tuli soitto, että on tullut monta peruutusta sille päivälle, joten päästäänkö mahd. nopeasti lähtemään. Esikolla olisi ollut sairaalaan tuloaika 12.15, niin nyt olikin leikkausalissa klo 11 ja kotiin päästiin lähtemään klo 13. Kaikki meni hienosti ja ihaninta oli pojan komenntti herättyään nukutuksesta " koska putki otetaan pois?" ja " en minä nukkunut, lepäsin vain" . Reipas poika oli, vaikka hällä onkin ihan mieletön lääkärikammo. Taikarasvaa laitettiin kämmenselkään, ei kuitenkaan tarvinnut kanyylia laittaa, kaasulla suostui taintumaan. Kyllä tuli itselle tippa silmäkulmaan, kun hoitajat hakivat pojan leikkihuoneesta ja siinä vain vilkutettiin hei-heit. Tuli mieleen hetki, kun saatoin Juulin leikkausalin ovelle ja pusun annoin poskelle ja luovutin hänet vieraiden ihmisten osaaviin käsiin. Toivoin vain kaiken menevän hyvin ja lapseni selviävän. Eihän sitä voi tietää, miten nukutusaineisiin tai lääkkeisiin reagoivat. No molemmat lapseni ovat reippaina selvinneet.

Käytiin tutustumassa lasten tulevaan hoitopaikkaan. Poika muutamana päivänä huusi, ettei aio päiväkotiin mennä, siellä kun asuu peppi. Aikoinaan siellä oli peppi pitkätossu-näytelmä, mitä poika oli kovasti pelännyt ja siitä jäänyt mieleen, että peppi asuu kyseisessä rakennuksessa. Päästiin sisälle tilat katsastamaan ja yhdessä tutkittiin huoneet, eikä sieltä peppiä löytynyt ja poika sai hetken leikkiä sisällä. Kotimatkalla totesi paikan olevan kiva ja että sinne on hyvä mennä siskon kanssa hoitoon.

Miehen kanssa sujuu taasen leppoisasti. Eihän se juuri kotona edes ole niin ei jaksa saada edes riitaa aikaiseksi. Mukavinta lienee se, että on huomannut minun laihtuneen ja kehut olen siitä saanut. Jaksaa taas jatkaa tätä kamppailua kiloja vastaan. Opemammalle voin lähettää mun ylimääräiset kilot. Leikki sikseen, oikeasti toivon sinun pääsevän kuntoon ja saavan kiloja takaisin.

Jaakolle todella myöhästyneet 1-vuotis onnittelut.

Nallulle paranemisia. Etpä taida enää tehdä äkkijarrutuksia.

Lemille pikaista terapiaan pääsyä toivon.

Jamssalla tuntuu olevan yhtä hyvä mäihä noiden ravitsemusihmisten ja lääkäreiden kanssa kuin minullakin.

Oinasmammalle jaksamista miehen kotona pörräämiseen. En minäkään taitaisi jaksaa, jos mies viikkokaupalla olisi kotona. Jos nyt edes kaksi viikkoa olisi. Sotkee kuitenkin päivärytmit totaalisesti.

Pumpuli kyseli onko kasvatuskeskusteluja käyty. Meillä niitä käydään koko ajan. Miehellä tyyli huudella sohvalla löhöillessään, ettei saa koskea tai mennä. Niin kuin vajaan vuoden ikäinen sellaista uskoisi. Poishan se pitää aina hakea ja ovet perässä sulkea. Mies vain toteaa, että pakko oppia uskomaan puhetta. Että näin meillä.

Juulilla on maanantaina allergiatestit ja keskiviikkona kasvukontrolli. Siispä ei pääse sairaalamaailma meikäläiseltä unohtumaan.

Paljon olisi vielä kommentoitavaa mutta poika kaipaa seuraksi, mies kun on taasen töissä. Juuli nukkuu tyytyväisenä omassa sängyssään.

Mukavaa viikonloppua toivottelee Huhti

Vierailija
29/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on NALLU ottanu kunnon ilmalennot!! Huh, huh! No, onneksi ei kuitenkaan tuon pahemmin käyny!

Kiva kuulla KARMIINI sustakin! :) Ja ihan rohkeesti vaan tapaamiseen mukaan, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, ja jos siltä tuntuu, niin ainahan sieltä poiskin pääsee lähtemään.. :)

LEM, eikö sulle oo koitettu sit jotain muuta lääkitystä jos tuo Cipramax ei kerran auta? Näin maalaisjärjellä aateltuna tuntuu et miks syödä lääkettä joka ei auta? Oli miten oli, toivottavasti jotain parannusta löytyy pian asiaan. Voimahaleja!!

Mä koitan nyt mennä hetkeksi nukkumaan vielä ennen ku täytyy töihin taas lähtee.. Mies lähti lasten kanssa Vierumäelle, saan kerranki ihan rauhassa koittaa nukkua. :)

Mukavaa läuantaita kaikille!

Calathea

Vierailija
30/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calathealle piti tuosta lääkkeen vaihdosta. Minäkin sitä mietin mutta tuo olon huononeminen kuulemma kuuluu asiaan. Eli niin kauan ei oo syytä huoleen kun ei ajattele itsetuhoisia ajatuksia, ja niitä mulla ei onneksi oo.

Sivuoireet pitäis lieventyä parissa kuukaudessa.

Ainoa mikä todella häiritsee niin se että tän lääkärin kanssa ei olla henk.koht. tavattu. Tuntuu uskomattomalta että se voi tapaamatta minua kieltäätuon terapiaan pääsyn. Hoitaja, kenen kanssa olen jutellut niin vahvasti oli sitä mieltä että tarvitsisin lähetteen jo nyt mutta minkäs teet...

Yksityisellä se on niin kallista että ei kiitos, mutta voiko lääkkeillä edes kokonaan parantua, mitäs sit kun ne lopetetaan. Ilman yksilöterapiaa koko juttu alkaa pahimmassa tapauksessa alusta.

Kiitokset kaikille tsempanneille.

Meillä tuo tyttönen nousee muuten nykyään joka paikkaan, yskii tekoyskää ja kiipeää sekä poistuu hienosti sitteriin joka tosin on jo pieneksi jäänyt.

Hampaita on kaksi alhaalla, mut nyt taas kun kuolaa tulee ämpärillinen päivässä ja yöllä herää niin luultavasti tekee niitä lisää.

Edelleen se on helppo tapaus, niinkuin pojatkin on pieninä olleet, mut tää ehkä kaikkein helpoin mun muksuista. Ei useinkaan kuule sen itkevän, ja jos itkee niin tietää et silloin oikeesti sattuu.

Poikien perässä koittaa kovasti mennä ja rakastaa olla isoimman veljensä sylissä, puristaen samalla pienemmän isoveljensä nenää...=)

Kumma tapa...

Vierailija
31/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUHUILEN SEURAAVIA:

*Kretukka

*Picapica

*lillefi

*Velho78

*tähtinova

*pikku_ruu

*Zilla76

*Költtänä

*mömmeli06

*Jesseliini

Laittakaa emännät armaat tietoa tulostanne, jookoskookos?

Erityisesti huhuan PIKKU_RUUta, eloisten joukkojemme Tampesterivahvistusta :)) Viitsitkö jeesiä ja katsoa noita ajo- ja muita ohjeita

palaan myöhemmin jos lääkkeet riittää ;p

Vierailija
32/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjalta kuulosti ilmalento. Mulle on muuten sattunut just niin kuin sä pelkäsit että voisi käydä että auto ei pysähtyisi ja ajoi siis suojatiellä mun päälle, mutta tuli onneksi tosi hiljaa ettei käynyt pahasti. Paranemisia!

Vierailija
33/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opelle: juu,kyllä se jumppaaminen tekee terää..nyt se vaan harmikseni loppuu kesäks..oon joka lauantai mennyt 9.00 jumppaamaan..

pistettiin tytöt mummolle muutamaksi tunniksi että saatiin siivottua ihan kunnolla,voi olla että unimatti tulee illalla nopeesti..herätty on 6.40 ja seiskalta likka noukittiin mölyy meiän viekkuun..puol 8 pomps ylös..

mä oon miettinyt että mikä ihme on kun iida ei syö aamulla kunnolla,hyvä että desii saa vellii menee alas..puuroakaan ei kyllä uppoo ku muutama lusikallinen :O toisaalta syö sitten muutoin päivällä ja yötä varten hyvin..ehkä se on dieetin alottanu :D ylimäärästä sillä meinaa on ;D

mut nyt menoksi,juon kupposen sufeeta sitten suunnataan eteenpäin taas..heihei

Vierailija
34/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotakin pitäisi mutta kas kummaa kun ei nappaa.... Se on tuo siivominenkin siitä " kiva" laji että se ei ikunakikuna lopu että voisi sanoa, että " nyt on paikat putsattu, nyt voin vain olla ja möllöttää" ... :///

Kiva kuulla HUHTISTA ja että oli pojan putken poisto mennyt hyvin. Ja että hoitopaikkakin nyt sitten miellyttää! :) Ihan totta muuten tuokin mitä kirjoitit, ettei tule miehen kanssa paljon riideltyäkään kun ei ole kotonakaan, loogista juu... ;) Meillä on tuo riitelyn määrä suhteessa leppoisaan yhdessäoloon ollut kovassa noususuhdanteessa nyt viime päivinä tai oikeastaan viikkoina. Totta kai kun toinen on koko ajan lähes tulkoon tuossa hollilla niin tulee sitten riideltyäkin. Plus että tää tilanne ton työpaikan tai siis sen puutteen suhteen rupee kyllä kanssa kiristään tunnelmaa....:(( Jottain tarttis tehrä juu ja äkkiä.

Mutta eipä kai täällä netissäkään voi koko päivää notkua (vai voiko, tietääkö joku???;)) että mennäänpä tekemään sitten jotain HYÖDYLLISTÄ... (huomatkaa sarkastinen äänensävy)

Ja kele tota keliäkin! :(((

oinas *mur mur*

Vierailija
35/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyöritetään sairastupaa. suurin osa muksuista oksutaudissa. Teemu aloitti torstaina tänään on jo syönyt vähän hedelmäsosetta ja se on pysynyt sisällä. Eilen tuli vielä kaikki ylös kaaressa. Nyt sitten sairastavat nelonen, vitonen ja kolmonen. Esikko oksensi viime yönä kerran toivotaan että se oli siinä. Pyykkikone laulaa. Enempää ei pysty tänään peseen kun ei saa kivaksi ja ulos ei voi viedää kun on koko päivän satabut vettä.

Itsellä on tosi huono ja kurja olo. Ei tee mieli syödä mutta jos ei syö niin on vielä kaameempi olo. Kummasta lie johtuu raskaudesta vai tulevasta oksu taudista.

Eilen käytiin kirjoittamassa talokauppa papereihin nimet. Tuntu tosi kurjalle jättää oksentava Teemu kotiin siskon hoitoon. Onneks ei pankissa mennyt kauaa mutta kumminkin. Muutto on sit heinäkuun puolen välin tienoissa.

Nyt ei kerkee muuta vitonen kutsuu

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
36/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas ollut tapahtumia Eloisilla :)

NALLULLE: pikaista paranemista. Pyöräily on vaarallinen laji ;D

LEM: Kuulostaa todella kurjalta sinun tilanteesti. Oletko saanut mitään keskusteluapua? Joskus sekin voisi auttaa. Seurakunnaltahan löytyy jos jonkinlaista tukea ja apua erilaisiin elämäntilanteisiin. Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa nyt alkuun ennen kuin pääset oikeaan terapiaan. Kamalaa, että väsyneen ja masentuneen ihmisen pitää itse etsiä sitä apua. Toivotan sinulle ja perheellesi todella paljon jaksamista ja voimia sekä urheutta tässä rankassa elämänvaiheessa. Muista käydä aina täällä purkamassa mieltäsi, täällä on aina virtuaalinen olkapää tarjolla :)

Erään tuttavan lapsi odottaa pääsyä psykiatriseen tutkimukseen, lapsi on ollut sosiaaliviranomaisten " rattaissa" jo vuoden alusta lähtien, mutta psykiatrinen arviointi tehdään vasta elokuussa! Ennen sitä hänelle ei voida määrätä mitään terapiaa tai muutakaan apua. Tuntuu aivan järjettömälle seurata sitä vierestä, kun mitään ei voida tehdä ja lapsen tilanne vain huononee (vakavasti itsetuhoinen). Että sellaista se on, kun ei ole tilaa eikä resursseja tarpeeksi.

Hampaidenpoistosta on jo melkein 2vk aikaa ja edelleen särkee alaleuka. Kyllä kestää. Toisinaan mä pelkään, että tulee joku tulehdus kun ei tunnu millään paranevan.

HUHTI: mukava, että jaksoit kirjoittaa taas kuulumiset.

KHP: mä jo aikaisemmin kirjoitin samaa, että meilläkään ei tyttö syö aamulla paljon mitään. Yleensä juo vain maitoa, joskus syö lusikallisen tai pari puuroa. Sitten lounaalla meneekin jo isompi satsi. Se on ollut ihan pienestä asti tollanen. Eli meillä ainakin samanlainen aamusyömätön ;)

Jamssa + tytsy 9kk

Vierailija
37/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla että on muitakin huonoja aamusyöppöjä :) meilläkin menee lounaaksi sitten enempi..

ja sitten istuttaa kukkia,ostimpas muutaman orvokin...:) nyt alkaa piha olee sitten suht nätti..kait..

Vierailija
38/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois pitäny kirjoittaa muistiin lukiessa, niin paljon on eloisille tapahtunut. Koitan kommentoida mitä muistan...

Nallu; voi mikä ilmalento! Onneksi ei käynyt sulle pahemmin. Ja ihanaa kun oli auttavia immeisiä lähettyvillä. Meidän äitee lensi joskus pyörän kanssa aika pahasti ja monta tyyppiä meni ohitse kun luulivat että se on joku humalainen koivikossa.

LEM; mukavaa että jaksoit kirjoitella. Kuten joku jo mainitsikin, täältä sitä virtuaaliolkapäätä saa edes hiukkasen. Toivottavasti pääset pian asianmukaiseen yksilöterapiaan. Tosi paljon voimia sinulle!

PUUHAPETET; paranemissäteitä oksutautiin!!

Jahas, nyt huuteloitsee mies saunaan. Hän laittoi pikkuiset tytöt samaan aikaan nukkumaan eli hiukan yhdeksän jälkeen. Rauhallista instrumentaalimusaa soimaan ja noin vartin huudettuaan Elisakin nukahti. Pikkukakkonen onneksi ei tuntunut olevan moksiskaan siskon huudoista. Niin, vaihdoin siis huoneita eilen eli mies ja minä nyt pienessä makkarissa johon ei mahdu kuin meidän sänky ja vauva ja kakkonen samassa huoneessa. Toistaiseksi kaikki sujunut ok.

Viime yönä Elisa kylläkin heräsi 01.30 ja tuumi että nukkuminen on pikkuvauvojen hommia. Todella aktiivinen ja alkoi tulla juttuakin sellaisella volyymilla että mä päätin lähteä ajelulle. Ajeltiin sitten noin tunti -tyttö nukahti kyllä aika nopeasti autossa mutta mä fiilistelin kuulkaas melkein tyhjällä motarilla. Sitten kotio ja petiin. Nukuttiinkin kaikki tonne melkein ysiin asti aamusella.

Mut nyt sinne saunaan. Hyviä illanjatkoja kaikille.

t.tuuli ja Elisa-empulainen 2308

Vierailija
39/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun heti, että ihanaa HUHTI, LEM ja KARMIINI, kun olitte ehtineet kirjoitella! Kadonneista lampaista on aina kiva kuulla. Oon joskus ajatellut laittaa sellaisen pitkän listan nikeistä, jotka muistetaan ja varmaan joskus täällä käyvät lukemassa. Lista olisi siis joka pinossa ensimmäisenä kopsattuna. Olisi kiva heti nähdä oma nimi listassa ja se motivoisi kirjoittamaan, kun kerta kaipaillaankin. Minä ainaki huomasin taukoa pitäessäni, että kynnys kirjoittaa vaan nousee, mitä pidempään tauko venyy.

* LEM, tuo Jamssan ehdottama srk:n apu voisi olla alkuun hyvä, että saisit juteltua. Uskomatonta, että vasta puolen vuoden päästä saat terapiaa! Toivon niin, että lääke on nyt loppupeleissä sinulle oikea ja toipuminen alkaa, mutta älä missään nimessä annan periksi terapian kanssa!

* KARMIINI, olii kiva nähdä teitä pitkästä aikaa! Miten olet toipunut ystävän menetyksestä? Olen usein sinua miettinyt.

* HUHTI kuulosti pirtsakalta =) Hyvähyvä! Peppi-kammo on kyllä este hoidossa viihtymiselle, joten onneksi Peppiä ei sieltä löytynyt. Oon kade sun kilojenpudotustsempistä!

*NALLULLE puhalluksia kipeisiin raajoihin, onneksi ei käynyt pahemmin. Laitan sulle meiliä taas kunhan kerkiän sponsseihin syventymään.

* EPULLE kiitokset roudausavusta!

Mun kaveri on synnyttämässä, odotan innolla ja jännittyneenä uutisia. Tänään käynnistettiin, kun odotusta oli takana jo 42+1. Nyt alkaa oikein vauvabuumi purkautua, kun parin vkon päästä on Eelin kummilla la, sitten heinäkuussa on 3:lla kaverilla la:t. Pojat ovat aivan hämillään kaikista vauvoista, miten voi olla kaikilla vauva mahassa. " Ei ole vauva X:n mahassa, se on Y:n mahassa" . Aivan kuin olisi vain yksi vauva, ei se voi olla monessa mahassa.

Nyt laatuaikaa viettämään sohvalle, huomenna taas synttärit tiedossa. Ainiin, ootteko muuten käyneet HopLopissa nyt remontin / laajennuksen jälkeen? Jos oli paikka loistava ennenkin niin nyt se on aivan hitti! Olimme eilen ja huisin hauskaa oli!

Hyvät vklopun jatkot kaikille!

Pumpuli, jolla saunan jälkeinen eftersvätt

Vierailija
40/46 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kaikille tikkiturpaa muistaneille :p

Taas oisi vissiin pitäny tehdä lista kaikesta mitä piti kirjoitella.... pätkii,pätkii..

PUUHIKSELLE hurjasti onnea kauppakirjoista:)) Ja pesueelle kanssa toipumiset oksuista..

LEMille jaksut, toivottavasti olosi helpottaa mahdollisimman nopeasti ja löydät myös juttuseuraa. Kanssa olisin sitä mieltä että sinne srk:n puolelle kannattaisi yrittää hakeutua juttelemaan - ellei anna niin ei otakaan?

TUULIlle jo nyt toivottelen todella hyvää matkaa (kunnen muista ehkä sit myöhemmin kuitenkaan..)

JAMSSA, kyllä teillä on oikeasti ihan simohuono tuuri noiden pösilöiden " ASIJANtuntijoiden" kanssa. Ihan totta :(Oon niiiin pahoillani sun puolesta!

OPEMAMMAlle muuten vaan ihanaa päivää :))

PUPPE, CALATHEA ja muut raatajat: kyllä mäkin täältä vielä jonakin päivänä pääsen ihan työpaikalle asti ;p

K.H.P., kiva kun olosi on pirteämpi. Korjaan myös väärinkäsityksen: Aleksin isä jäi kotiin YHDEKSI kuukaudeksi, ei siis ikuisuudeksi. Yritämme pitää minun työaikajärjestelyilläni ja mummien avuliaisuudella (tulevat hoitamaan Aleksia n.5 arkipäivää per kk per mummi) poika kotihoidossa vuodenvaihteeseen saakka. Sitten pitää katsoa mitä sen jälkeen.... Todnäk hoitoon täälläkin mennään. Ja kylmästi myös koko päiväksi..

Palaan kun kaivelen muistia tarkemmin..