~~~ELOISAT viikonloppuun~~~
Kommentit (46)
Kiltit laittakaa Kinkereille saapumisestanne joku tieto.. Pliis? Osataan sitte tehdä noita tuotepaketteja riittävä määrä... Kiltit... jooko?
nallu *huhuilee ääni käheänä täällä*
Me voidaan ottaa autoomme tavaroita Tampesteriin vietäväksi.
En malta nyt naputella enempää vaan toivottelen mukavaa eloa itse kullekin!
Töppönen
Kiitos Töppönen kuljetusavusta! Nallu laittaa sulle, Villalle ja Epulle huomenna postia, kun on siihen saakka nettipimennossa. Siksi minä täällä taas heilun asianajajana (ja taksa juoksee...).
Tulipahan käytyä rullaluistelulenkillä. Ekaa kertaa sitten kuuteen vuoteen. Olipa hauskaa, mutta tosi raskasta pitkästä aikaa. Ja se tasapainoaisti... Missä se on? Esikoinenkin sai elämänsä ekat rullikset eilen ja on nyt kahtena päivänä ihan into piukassa rullaillut menemään.
Muutenkin tuli oltua ulkona tänään tosi paljon ja hypittiin pihan lasten kanssa hyppynarua pari tuntia vielä nyt iltasella. Varmaan tulee 24:sen jälkeen uni tuutimatta. Paitsi että vauva nukahti yhtäkkiä vielä kuudelta ja saatiin se hereille vasta vartin yli seitsemän. Normaalisti se valvoo tälleen illalla 5-7 tuntia, joten voipi olla, että täällä kukutaan mukavasti yli puolenyön. Nyt sillä on ainakin ihan kauhea meno päällä :)
Opiskelut painaa vähän päälle, pitäisi muutama opintoviikko saada suoritetuksi, kun on tullut nostettua tuota opintotukeakin tänä keväänä. Essee on puolivälissä ja ajatukset IHAN HUKASSA. Ei kulje järki päässä ei :(
Isäpuoleni äiti on joutunut sairaalaan nyt viikonloppuna, lääkärien mukaan kyse on enää tunneista tai päivistä. Diagnoosia ei vielä ole, epäilevät verisyöpää. Katsotaan nyt sitten miten käy. Hän kyllä on ollut huonossa kunnossa miehensä kuoleman jälkeen, tiedättehän vanhat ihmiset, jotka ovat olleet vuosikymmeniä yhdessä.
Meillä SEISOTAAN ilman tukea. Huterasti ja huojuvasti, mutta tytsy ihan innoissaan harjoittelee seisomista ilman tukea.
Mä muuten epäilen, että tytsylle olis vihdoin tulossa hampaita. Ei ole kahteen päivään syönyt oikeastaan muuta kuin maitoa tai ihan vähän muuta, lähinnä hedelmäsosetta. No joo, hampaistahan mä olen puhunut jo joulukuusta lähtien, joten... Toisaalta taas toissapäivänä aloitettiin se kaura, joten voipi tietty olla sitäkin. Muuten on kyllä ollut suht tyytyväinen, eikä ole itkenyt öisin, joten jatkamme edelleen kauraa ja toivottavasti se vaikka kävisi. Niin jos siis vaan tytsy suostuisi syömään sitä.
HALLAKSEN pojulleko oli tullut eka hampi? Onnea :)
Jopas meni pimeäksi yhtäkkiä ilma, kohta varmaan sataa.
Jamssa + tytsy 9kk
Huomasin, että tuolta ELLERGISTEN puolelta SULAMIT kyseli matkaseuraa Kinkereille Pohjanmaalta.
Ja lisäksi, että miten hän voisi ilmoittautua Kinkereille mukaan yms.
Jamssa *tunkee nokkansa toisten asioihin ;D*
Pyykkikone laulaa heti aamusta. Viimesetkin sairastu nyt sit yön ja aamuna aikana. Ovat onneks noi kaksi vanhimpaa niin osaavat jo itse huolehtia itsestään sen verran. Eilinen päivä menikin vati kourassa vitosen perässä kulkemiseksi. Teemu olikin jo ihan oma itsensä eilen illalla.
Aloittelin Teemulle pientä unikoulua tossa alkuviikosta kun mieskin oli yövuoroissa. Menikin ihan kivasti. Ei tarvinnut antaa maitoa tutti kelpas pienen itkun jälkeen. Mä olin ihan varma kun pahimpana oksennus yönä annoin pojalle juotavaa varmaan puolen tunnin välein. Pelkäsin että se kostautuu mutta toissa yönä annoin kaksi kertaa vettä ja aamusta 6-7 välillä maitoa. Viime yö meni vielä paremmin kerran annoin maitoa ja sekin oli jo aamuyön puolta kun oli jo valosaa. Viittä kello ei vielä ollut kun mies lähti silloin töihin. Ihanaa josko tää tästä.
Nallulle hurjan kuuloinen lento. onneksi ei käynyt pahemmin. Mä ajoin joskus 10 vuotta sitten suoraa takaa tulevan auton eteen. Katsoin että ei tuu autoa mutta sieltä se vaan tuli. Lensin kone pellin yli maahan. Itselle ei käynyt kuinkaa mutta pyörän takapyörä meni sulmuun. Täytyy sanoa että onneks oli kypärä. Kypärässä oli takaraivossa kunnon maarmut.
Lemille suosittelen kanssa srk:n palveluja. Sieltä saa hyvää apua. Itse kävin kerran juttelemassa jonkun kanssa (en muista titteli). Neuvolassa puhuin asiasta mutta sillä puolella ei ollut resusrseja tarttua asiaan. Eikä mulla mikään paha masennus ollut. Kunhan vaan annoin itselleni luvan olla väsynyt ja tehdä kotityöt sun muut vasta sitten kun jaksoin.
Opemammalle jaksuja toivotaan että saat lihaa luittesi ympärille ja jaksat taas painaa. Meillä lasketaan kovasti viimeisiä koulupaiviä ja odotetaan kovasti muuttoa.
Jamssalla on ollut sitten tosi huono tuuri kaikkien lääkärien sun muiden kanssa. Jaksuja kovasti.
Vielä piti kommentoida joatin mutta Teemu tuli huutaan tohon jalkoihin. Jatketaan toisella kertaa.
puuhis ja Teemu 2908