Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että en löydä miestä koska jäin työttömäksi

Vierailija
28.12.2023 |

Ja parisuhteen nimenomaan haluan. Asia vaivaa mieltä 🥺 Vähentääkö tämä miesten kiinnostusta? Jostain syystä eilisiltainen avaukseni poistettiin

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ukkoja on vaikka kuinka. 

Vierailija
2/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailevan miehen ainakin saa. Hehän suorastaan ylpeilevät sillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä löytyy miehiä varmasti kaikkein parhaiten, jos vaan itsellesi sopii työtön mies.

Vierailija
4/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten parisuhde voi kellekään olla tärkeämpi kuin työ.

Siis tästä vinkkelistä, kun kumpaakaan ei ole.

Miksi osa naisista ei tule toimeen ilman kumppania?

Vierailija
5/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele, että saan vain työttömän miehen, vain siksi että itsekin olen työtön. Ei tämä (toivottavasti) ikuinen tilanne ole. 

Ap

Vierailija
6/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele, että saan vain työttömän miehen, vain siksi että itsekin olen työtön. Ei tämä (toivottavasti) ikuinen tilanne ole. 

Ap

No mitenkäs, jos etsisi ensin töitä ja vasta sitten miettii sitä parisuhdetta?

Vierailija
7/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitenkäs, jos etsisi ensin töitä ja vasta sitten miettii sitä parisuhdetta?

Minähän laitan hakemuksia koko ajan. Sehän on jo velvollisuuskin jotta saa työttömyyskorvausta. Ja miksi pitäisi muka olla töitä ennen kuin on mies? En tajua ajatteluasi. 

Ap

Vierailija
8/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän voi pörrätä kukasta kukkaan kuin mehiläinen.

Vierailija
9/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna varoisin niitä töissäkäyviä miehiä, jotka haluavat työttömän naisen. He haluavat sinut vain piiaksi, ja tulevat kohtelemaan sinua halveksuen. 

Työttömistä miehistä muista, että osa heistä ei halua koskaan työllistyä. Ja osa vaatii ettet sinäkään saa koskaan työllistyä. 

Hoida ensin elämäsi kuntoon ja hanki töitä. Sitten ota samantasoinen mies. Ja muista, että jos jäät työttömäksi tai menetät ulkonäkösi, mies lemppaa sinut välittömästi. 

Vierailija
10/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kyllä ikinä ole kiinnostanut naisen työ :DD Tää on naisten harhaluulo. Ollaan vaan niin uranaisia, mutta oikeasti ketään miestä ei kiinnosta. 

Vierailija
11/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet työtön niin sulla on aikaa sille parisuhteelle, kyllä sulle ottaja löytyy.

Vierailija
12/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama ongelma ollut oikeestaan koko ajan. Ja facessa yksi jos toinenkin mies hylkää mut heti, kun sanon, etten ole mikään varakas ihminen, ja vammainen. Siis ihan ystävänänäkin olevat. Ei kai sillä nyt ole mitään väliä, onks joku töissä/työtön/varaton/rikas.kaikki eivät ole samanlaisia, rikkaita, hyvässä työssä ymsetenkään me vammaiset ihmiset. Ellei sitten ole sattunut perimään jotakin tooooosi kallista, paljon rahaa yms..

Vierailija
13/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nylkytykseen kelpaat.muista myös tarjota kakkosta. 

Vierailija
14/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kyllä ikinä ole kiinnostanut naisen työ :DD Tää on naisten harhaluulo. Ollaan vaan niin uranaisia, mutta oikeasti ketään miestä ei kiinnosta. 

Kyllä miehiä kiinnostaa kovasti paljonko rahaa nainen tuo siihen yhteiseen kassaan. 

Vierailija
15/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä normaali mies ihastu naisen työpaikkaan. Itse ainakaan en kiihotu jostain hyvinvointialueesta, päiväkodista, oppilaitoksesta tai valintamyymälästä. M

Vierailija
16/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ei, koska mies mielellään kustantaa koko perheen elämisen ja vääjäämättömän eron jälkeen maksaa hymyissä suin isot elarit. 

Vierailija
17/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä normaali mies ihastu naisen työpaikkaan. Itse ainakaan en kiihotu jostain hyvinvointialueesta, päiväkodista, oppilaitoksesta tai valintamyymälästä. M

Mä jotenkin naisena kiihotun hyvinvointialueesta. Ehkä siksi sen läheisyyteen yritän itseäni nytkin tunkea.

Vierailija
18/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työttömyys haittaa mitään. Silloin on enemmän aikaa harrastaa seksiä, jos mieskin on työtön.

Vierailija
19/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis ja seksuaalisesti aktiivinen, niin ei ongelmaa. Muuten saattaapi olla.

Vierailija
20/49 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin naisena kiihotun hyvinvointialueesta. Ehkä siksi sen läheisyyteen yritän itseäni nytkin tunkea.

Että semmoinen tapaus sitten siellä.