Kuinka kauan reseptien uusiminen kestää teillä?
Minä odottelen nyt kolmatta viikkoa ja tähän mennessä yksi neljästä reseptistä on uusittu. Eikä saa soittaa ja kysyä koska on asioitava omakannan kautta.
Kommentit (27)
Pari päivää enintään. Vappuaattona laitoin kantaan, vapunpäivänä tuli tekstiviesti uusinnasta. Joku siis katsoi niitä vappunakin.
Nykyään menee viikko, aikaisemmin meni päivä. En tiedä mitä tapahtui.
Helsingissä tämä kokemus.
Laita uusi pyyntö. Kerran laitoin samalla uusintapyynnön lääkkeestä josta viimeistä erää olin hakemassa seur päivänä. Tuli tekstiviesti: xxx ei voida uusia koska on voimassaoleva resepti.
Perjantaisin uusitaan omakannassa tehdyt pyynnöt.
Kimalaisen appilla max tunti, työterveys nääs !
Päivä tai kaksi. Kerran kesti pidempään ja se oli poistettu koko resepti. Annan niiden uusimisen aina apteekin hommaksi ja ne ilmoittaa minulle milloin myrkyt saa hakea.
Viimeksi taisi mennä hiukan alle vuorokausi.
Vierailija kirjoitti:
Laita uusi pyyntö. Kerran laitoin samalla uusintapyynnön lääkkeestä josta viimeistä erää olin hakemassa seur päivänä. Tuli tekstiviesti: xxx ei voida uusia koska on voimassaoleva resepti.
Minulla on nämä lääkkeet olleet loppu jo silloin kun uusimispyynnön laitoin. Niiden on oltava kokonaan loppu ennenkuin saan laittaa reseptin uusimispyynnön.
Viimeksi uusittiin viidentenä päivänä. Joskus on uusittu samana aamuna parissa tunnissa.
Onko se 8 vuorokautta, missä ajassa pitäisi uusia? Mielestäni jos lääkkeet on loppumassa, voi hyvin kysyä että mikä maksaa.
Viikonloppuna laitoin ja maanantaina uusittiin.
Iltasella jos laittaa pyynnön niin aamulla klo 9 on uusittu. Oman kylän terkkari kyseessä.
Mutta miksi on uusittu vain yksi resepti? Eikä tämä ole edes ensimmäinen kerta kun näin on käynyt.
Vartista kolmeen päivään on viipynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kimalaisen appilla max tunti, työterveys nääs !
Meillä ei työterveyssopimukseen kuulu reseptien uusiminen. Ennen kuului, mutta sitten ruvettiin säästämään ja tehtiin sopimus, josta karsittiin suurinpiirteiden kaikki pois. Hiukan ongelmallista kun julkisella sanotaan että mene työterveyteen, työterveydessä sanotaan ettei kuulu heille. Pitää varmaan kuolla sorvin ääreen, sitten kaikki on tyytyväisiä.
10 min kun laitan Mehiläisen apilla pyynnön