Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerhossa kuultua.

Vierailija
25.05.2007 |

Kaksi noin 30-vuotiasta yhden lapsen äitiä jutteli eteisessä, satuin kuulemaan keskustelun joka koski kotona olemista/ töihin paluuta. Kummatkin ovat nyt virallisesti työttömiä kun lapset ovat täyttäneet jo 3v ja he yrittivät keksiä keinoja millä välttää työkkärin tarjoamat kurssit ja työt. Karenssin pelossa toinen oli valehdellut työkkärissä menevänsä syksyllä opiskelemaan.

Eli siis haluavat olla kotona ja nostaa työttömyyskorvausta tms.

Mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki akka elämä! jää vaikka ite työttömäks ja lähe kiertää maailmaa - tai lähiöbaareja... en tajuu et joku jaksaa ainoon elämänsä haaskata kyttäämällä toisia ja puhumalla niistä selän takana paskaa

Vierailija
2/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista ilmoitetuista puoluekannoista. Liikkuvatkohan he jotenkin oudossa seurassa, vai onko maailma vain pirun värittynyt?

Annapa naisten jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hanki akka elämä! jää vaikka ite työttömäks ja lähe kiertää maailmaa - tai lähiöbaareja... en tajuu et joku jaksaa ainoon elämänsä haaskata kyttäämällä toisia ja puhumalla niistä selän takana paskaa

Ja paskaa en puhunut.

Vierailija
4/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinähän pakoilevat työkkäriä. Paska homma ja paska palkka

Vierailija
5/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihan eri prioriteetit elämässä kuin mulla - ja nyt en usko, että heille se ykkösasia olisi hoitaa lastaan kotona " koska se on lapsen paras" . Tämä lause on vaan se, millä he täällä vauva-palstalla pätevät.

Vierailija
6/6 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva 2 lapsen äiti eikä pätkääkään kiinnosta mihinkään töihin lähteä.

Ihan tarpeeksi olen saanut töitä tehdä ennen lasten saamista.

Minun alallani on paha työvoimapula ja yksi ihminen joutuu tekemään töitä vähintäänkin kahden edestä. Koko ajan on kauhea kiire ja työpäivät venyy 10..12 tuntiin.

En jaksa enää semmoista työtä.

Olen ajatellut että lähden vaikka johonkin kauppaan myyjäksi sitten kun töihin palaaminen on ajankohtaista. Olkoonkin palkka huono, mutta onpahan sentään normaalit työajat ja lomat.