Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on tuo mopotapaus tuonut järkyttävällä tavalla esiin että kuinka LAPSIVIHAMIELINEN maa Suomi on???

Vierailija
11.08.2026 |

Ei tällaiseen maahan kannata kenenkään lapsia tehdä, vihaajia koko maa pullollaan!

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin just tänään.

Noi mopopojat on myös ihmisiä, nuoria, joista kasvaa aikuisia.

Heillä on oikeus olla olemassa ja kokoontua ja pitää ääntä vaikka se kuinka ärsyttäisi.

Hirveetä minkä signaalin aikuiset ihmiset nyt heille antavat.

Voisi kai heidän vanhemmat vähän järkeä puhua ja rajoja pitää. On se onnistunut meiltä muiltakin "lasten" vanhemmilta, miksipä ei siis näidenkin, jotka haluavat lakia venyttää omalla kohdallaan. 

Mistä sellaisilta järkeä ammentaa, jotka auttavat lapsiaan mopojen virittämisessä ja vetoavat ties mihin syihin, miksi juuri tämän palleron pitää saada elää muiden turvallisuutta riskeeraten. 

Vierailija
62/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mobopalle kuuluu vankilaan pitkäksi ajaksi!

Ei kuulu, saa sakot ja ajokortti siirtyy vuodella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ärsyttäviä peräreikiä joilla on idiootit vanhemmat jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan.

Vierailija
64/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsivihamielinen, vaan rikollisvihamielinen. Minusta rikolliset ja kaahaajat voisivat saada suuremmat rangaistukset. 

Kyllä se on lapsivihamielisyyttä jos alaikäiselle toivotaan täällä kuolemaa ja kaikkea muuta paskaa!!!

Jos alaikäinen kaahaa kevarilla satasta poliisia karkuun taajamassa, hän kerjää itse kuolemaa. 

Ja jos oikein paska säkä käy, saattaa aiheuttaa sivullisenkin kuoleman tai vakavan loukkkaantumisen vaikka itse jollain ihmeen kaupalla hengissä törttöilyistään hengissä sattuisi selviämäänkin vahingoittumatta. 

TÄMÄ.

Samana viikinloppuna Jäkessä toinen mopoidiootti kaahasi poliisia karkuun ja TÖRMÄSI TOISEEN MOPOILIJAAN. 

Vierailija
65/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan on kyse juuri siitä, että tällaisten vanhempia ei lastensa turvallisuus (eikä kai juuri muukaan) kiinnosta tippaakaan. 

Vierailija
66/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tapaus on minunkin mielestäni mutta lapsivihamielisyyteen en tuota yhdistäisi. Ei poliisiauto tuolla tavalla todellakaan saa (lähtökohtaisesti) kiilata mopoa tieltä mutta kyllä teini-ikäiseltä mopoilijaltakin pitää voida odottaa turvallista ja oikeaoppista ajamista liikenteeseen soveltuvalla menopelillä. 

Vierailija
67/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsivihamielinen, vaan rikollisvihamielinen. Minusta rikolliset ja kaahaajat voisivat saada suuremmat rangaistukset. 

Kyllä se on lapsivihamielisyyttä jos alaikäiselle toivotaan täällä kuolemaa ja kaikkea muuta paskaa!!!

Jos alaikäinen kaahaa kevarilla satasta poliisia karkuun taajamassa, hän kerjää itse kuolemaa. 

Ja jos oikein paska säkä käy, saattaa aiheuttaa sivullisenkin kuoleman tai vakavan loukkkaantumisen vaikka itse jollain ihmeen kaupalla hengissä törttöilyistään hengissä sattuisi selviämäänkin vahingoittumatta. 

Jossittelu on typerää.

Vierailija
68/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa pojusta tullut edes elintenluovuttaja. Olisi kerran elämässään ollut hyödyksi.

Sun elimesi eivät kelpaa edes koirille.

En ole niistä luopumassakaan 😂

Ja: mulla on seksielämä. Sulla ei tule ikinä olemaan, paitsi rinkirunkkaus toisten persuvajakkien kanssa.

Olen 68v. nainen ja lisäksi demari.

Et ole, vaan persutollo.

Vierailija
69/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tapaus on minunkin mielestäni mutta lapsivihamielisyyteen en tuota yhdistäisi. Ei poliisiauto tuolla tavalla todellakaan saa (lähtökohtaisesti) kiilata mopoa tieltä mutta kyllä teini-ikäiseltä mopoilijaltakin pitää voida odottaa turvallista ja oikeaoppista ajamista liikenteeseen soveltuvalla menopelillä. 

Etkö ole lukenut miten tuota tapausta on eri palstoilla kommentoitu?? Totaalista LAPSIVIHAA, tämä palsta pahimpana!

Vierailija
70/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat ärsyttäviä peräreikiä joilla on idiootit vanhemmat jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan.

Samaa mieltä. 

Vierailija
71/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossittelu on typerää.

Kaahaaminen on typerää. Tieliikennelakia ääliö rikkoi mutta fysiikan lakeja ei pystynyt rikkomaan. 

Vierailija
72/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon ilmiannettu

Vierailija
73/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten että et valita kun seuraavan kerran olet lentokoneessa ja jonkun vauva itkee koko matkan ajan... 

Ihmisetbon jotenkin hirveitä, ketään ei enää kestetä ja lasten kanssa erityisen vaikeeta.

Jokaisen pitäis sitä omaa suodatuskykyään kasvattaa, maailmaan kuuluu ääniä.

Ääliömäisyys on letaali piirre. Kyllä ääliöt pitää saada pois populaatiosta etteivät vahingossakaan lisäänny.

Sinä et voi tietää minkälainen teini on aikuisena.

Vierailija
74/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo on turhake. Aivan täysi turhake.

Vierailija
75/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossittelu on typerää.

Näissä tällaisissa asioissa jossittelu ihan viisasta ja ennenkuin jotain vakavampaa tapahtuu ja kenties jollekin sivulliselle. 

Vierailija
76/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisviha muitakin voimattomia kansanosia vastaan on noussut historian tunkiolta taas esiin :/ Tämä on kuin se paska joka ei suostu huuhtoutumaan vessanpytystä viemäriin millään vaan aina ui takaisin kellumaan pönttöön...

Vierailija
77/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa taas Iigori pitkä paska! Kaikki tietävät, että Pietarista kirjoittelet näitä riidankylväjä juttujasi tänne. Yrität agitoida suomalaiset toisiaan vastaan.

Vierailija
78/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa pojusta tullut edes elintenluovuttaja. Olisi kerran elämässään ollut hyödyksi.

Sun elimesi eivät kelpaa edes koirille.

En ole niistä luopumassakaan 😂

Ja: mulla on seksielämä. Sulla ei tule ikinä olemaan, paitsi rinkirunkkaus toisten persuvajakkien kanssa.

Olen 68v. nainen ja lisäksi demari.

Et ole, vaan persutollo.

Se on sun mielipiteesi. Eipä mua ole ennen kukaan persuksi kutsunutkaan kun kaikki tietävät että olen kuulunut demareihin jo lukioajoista :D

Vierailija
79/79 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopo on turhake. Aivan täysi turhake.

Meilläpäin ei ilman pärjää, välimatkat liian pitkiä pyöräillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi