Kyllä on tuo mopotapaus tuonut järkyttävällä tavalla esiin että kuinka LAPSIVIHAMIELINEN maa Suomi on???
Ei tällaiseen maahan kannata kenenkään lapsia tehdä, vihaajia koko maa pullollaan!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin just tänään.
Noi mopopojat on myös ihmisiä, nuoria, joista kasvaa aikuisia.
Heillä on oikeus olla olemassa ja kokoontua ja pitää ääntä vaikka se kuinka ärsyttäisi.
Hirveetä minkä signaalin aikuiset ihmiset nyt heille antavat.
Voisi kai heidän vanhemmat vähän järkeä puhua ja rajoja pitää. On se onnistunut meiltä muiltakin "lasten" vanhemmilta, miksipä ei siis näidenkin, jotka haluavat lakia venyttää omalla kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipää sai sitä mitä halusi. Harmi kun ei pahemmin käynyt.
Toivottavasti sinä koet hitaan ja tuskallisen kuoleman, kusipää!
Toiv. sinä nopean ja siirtoelimet ehjiksi jättävän.
Lapsivihamielisyys ilmenee siinä, että vanhemmat eivät kasvata nuoriaan ja ostavat niille vaikka tappomopon ja siihen viritysvälineet, että tuota penskaa ei tarvitse kotona katsella. Tolkutonta porukkaa. Minä en suostunut ostamaan kuin autokoulun, kun lapsi oli jo 19-vuotias. Sai ja saa ajaa isänsä autoa tarvitessaan.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on oikeus olla olemassa ja kokoontua ja pitää ääntä vaikka se kuinka ärsyttäisi.
Sen verran monen lihavan 35-45-vuotiaan velan olen kuullut haukkuvan teinejä, että tuntuu olevan ihan hyväksyttyä jossain piireissä se teinien inhoaminen?
Mielenkiintoinen yksityiskohta toki tuo, että ne teineistä rumasti puhuvat ovat aina olleet tuota noin 35-45v ikäluokkaa ja enempi vähempi pulleita, sekä lapsettomia.
Enää pitäisi tietää miten otsikko liittyy teinirikollisen tapaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, yritä parempi, trolli.
Ei tuo ole mikään trolli, apina!!
On se trolli. Yksi paatuneen liikennerikollisen alku on saatu hetkeksi pois perseilemästä.
Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Toivottavasti saadaan pois myös tuo poliisi jolla arviointikyky petti totaalisesti. Ei ole sopiva partioimaan kaduilla.
Hyvin oartioi. Otti luupään pois liikennettä vaarantamasta.
Joutui itse pois partioimasta ja hyvä niin, mahtaa olla nyt tyytyväinen joutuessaan pyörittelemään papereita.
Mobopalle kuuluu vankilaan pitkäksi ajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsivihamielinen, vaan rikollisvihamielinen. Minusta rikolliset ja kaahaajat voisivat saada suuremmat rangaistukset.
Kyllä se on lapsivihamielisyyttä jos alaikäiselle toivotaan täällä kuolemaa ja kaikkea muuta paskaa!!!
Jos alaikäinen kaahaa kevarilla satasta poliisia karkuun taajamassa, hän kerjää itse kuolemaa.
Ja se viha on niin avointa, että aikuiset omilla nimillään ja kasvoillaan, ilkkuvat että olisipa se nuori kuollut, oppispa olemaan.
Mikä mennyt pieleen tuollaisen ihmisen päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsivihamielinen, vaan rikollisvihamielinen. Minusta rikolliset ja kaahaajat voisivat saada suuremmat rangaistukset.
Esim. Virpojat eivät ole rikollisia, saavat silti niskaansa älytöntä vihaa ja väkivallalla uhkailua. Voidaan mainita tässä myös lapset kaupassa/ravintolassa, sekä tietenkin se kauheista kauhein imetys.
Löllö sinisuoninen utare ällöttää. Ei vauva. Imettää voi niinkin ettei esitä ö-luokan stripteasea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran monen lihavan 35-45-vuotiaan velan olen kuullut haukkuvan teinejä, että tuntuu olevan ihan hyväksyttyä jossain piireissä se teinien inhoaminen?
Mielenkiintoinen yksityiskohta toki tuo, että ne teineistä rumasti puhuvat ovat aina olleet tuota noin 35-45v ikäluokkaa ja enempi vähempi pulleita, sekä lapsettomia.
Minä kommentoin tähän ketjuun ja minulla on lapsi. Oma ajatus oli että toi teini kaahaa vielä jonkun yli. Olisko eri ääni kellossa kun olis kaahannut jonkun kouluun menevän ekaluokkalaisen yli? Poika sai nyt opetuksen. Ehkä isi ostaa seuraavaksi vaikka polkypyörän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa pojusta tullut edes elintenluovuttaja. Olisi kerran elämässään ollut hyödyksi.
Sun elimesi eivät kelpaa edes koirille.
En ole niistä luopumassakaan 😂
Ja: mulla on seksielämä. Sulla ei tule ikinä olemaan, paitsi rinkirunkkaus toisten persuvajakkien kanssa.
Olen 68v. nainen ja lisäksi demari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lapsivihamielisyyttä jos alaikäiselle toivotaan täällä kuolemaa ja kaikkea muuta paskaa!!!
Jos alaikäinen kaahaa kevarilla satasta poliisia karkuun taajamassa, hän kerjää itse kuolemaa.
Ja jos oikein paska säkä käy, saattaa aiheuttaa sivullisenkin kuoleman tai vakavan loukkkaantumisen vaikka itse jollain ihmeen kaupalla hengissä törttöilyistään hengissä sattuisi selviämäänkin vahingoittumatta.
Olisiko sinusta oikein, että lapset saisivat vaikka huvikseen murhata muita ihmisiä tai jopa muita lapsia ilman mitään seurauksia. Ja vain rallatellen jatkaa etsimässä uusia uhreja.
Jos ei ole tolkun vanhempia, niin johonkin laitokseenhan ne ainakin viedään. Karkailevat sieltä kyllä, koska eivät ole varsinaisesti vankilassa. Moni lapsi voisi toipua esim, huumeriippuvuudesta, jos heidät voisi pitää suljetussa laitoksessa, mutta turhaan ohjaajat joskus pyytelevät, että ethän lähde hatkaan, mutta kun tekee mieli seikkailemaan yöhön ja joskus voi sitten joutua joidenkin toisten uhriksi.
Suomessa nuori suljetaan johonkin laitokseen vasta, kun hänen tekemänsä rikokset ovat varsin vakavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten että et valita kun seuraavan kerran olet lentokoneessa ja jonkun vauva itkee koko matkan ajan...
Ihmisetbon jotenkin hirveitä, ketään ei enää kestetä ja lasten kanssa erityisen vaikeeta.
Jokaisen pitäis sitä omaa suodatuskykyään kasvattaa, maailmaan kuuluu ääniä.
Ääliömäisyys on letaali piirre. Kyllä ääliöt pitää saada pois populaatiosta etteivät vahingossakaan lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, yritä parempi, trolli.
Ei tuo ole mikään trolli, apina!!
On se trolli. Yksi paatuneen liikennerikollisen alku on saatu hetkeksi pois perseilemästä.
Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Toivottavasti saadaan pois myös tuo poliisi jolla arviointikyky petti totaalisesti. Ei ole sopiva partioimaan kaduilla.
Hyvin oartioi. Otti luupään pois liikennettä vaarantamasta.
Joutui itse pois partioimasta ja hyvä niin, mahtaa olla nyt tyytyväinen joutuessaan pyörittelemään papereita.
Poliisi, jota epäillään jostain rikoksesta siirretään aina pois kenttätyöstä tutkinnan ajaksi. Normaali käytäntö.
Ei sitä vielä mistään ole rangaistu, kun tutkintakin on vasta alkutekijöissään, saati että mitään
syytteitä olisi nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipää sai sitä mitä halusi. Harmi kun ei pahemmin käynyt.
Toivottavasti sinä koet hitaan ja tuskallisen kuoleman, kusipää!
Toiv. sinä nopean ja siirtoelimet ehjiksi jättävän.
Elinluovutuksen voi kieltää.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tuo YLEn teettämä tutkimus pitää oikeasti paikkansa, että tuo jannu olisi ajanut jopa 90km/tunnissa, niin silloinhan poliisi on pelastanut tuon jannun hengen tai jonkun toisen, jos tuo olisi törmännyt tuolla vauhdilla toiseen ihmiseen/ihmisiin. Tässä on täysin turha höperehtiä mistään lapsivihamielisestä Suomesta. Tuo jannu tiesi tasan tarkkaan mitä teki ja siksi lähti poliisia karkuun. Koko hässäkän aiheutti siis tuo jannu itse. Outoa myös, jos eivät vanhempansa ole tienneet jälkikasvunsa laittomasta touhuilusta.
Eikö sillä ole some täynnä kaahausvideoita ym.? Miten vanhemmat ei muka ole olleet tietoisia?
Eihän persut ikinä tiedä poikiensa diilaamisesta ja pedaroinnista vaikka saman katon alla asuvat. Miten ne siis tietäisivät tilanneensa viritysosat ja auttaneensa niiden asennuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo alaikäinen mopopoika tiesi tasantarkkaan mitä teki.....mutta ei välittänyt, eikä näköjään hänen vanhempansakkaan. Ihan sama missä ne pennut rällättää, ketään ei kiinnosta. Tehkää vaan niitä lapsia, joista ette kumminkaan huolehdi.
Eikö sillä ole some täynnä kaahausvideoita ym.? Miten vanhemmat ei muka ole olleet tietoisia?