Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Kai tästä nyt keskustella saa?
Onko täällä teitä? Miksi et ilmoittaudu työttömäksi?
Kommentit (280)
Eläkkeitä maksetaan 39 miljardia vuodessa. Leskeneläkkeet voitaisiin poistaa 75-vuotiailta ja vanhemmilta.
miksi pitäisi ilmoittautua työttömäksi
Maatiainenko se siinä loisii etuuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Eivät kaikki ole miehiä. Terveyteni ei kestä jatkuvaa huutoa, utelua, virkailijan sairaita arvailuja ja kiusaamista työkkärissä tai muuallakaan. Olen kestänyt sitä liikaa elämässä. Ilman ruokaa olo myös heikkenee helposti ja tulee pahoinvointi. Puutoksia. On vaikea samaan aikaan edistää asioita.
Sama syy minullakin. En vaan jaksa käydä työkkärissä. Kerran kävin ja riitti mulle. Saan vanhemmilta ruokaa ja voin asua omassa huoneessa. Haen töitä, vaikka en käy työkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012187125.html
Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.
Koska kaikki rahat annetaan eläkeläisille.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeitä maksetaan 39 miljardia vuodessa. Leskeneläkkeet voitaisiin poistaa 75-vuotiailta ja vanhemmilta.
Jotta läskit maalaispojut sais elää joutilaina? Ehei. Töihin siitä.
Jos ei ole työnhaussa niin ei tuu rahaa
Laiskoja ei elätetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole menossa töihin. Lällällää
Aikuinen ihminen leuhkii olevansa perseauki ja asuvansa neukkukuutiossa kelan pompoteltavana.
ei taida sulla olla kaikki päässä kunnossa eikä mahdollisuutta työhön josta palkkaa maksetaan.
Tuo nyt on joku eläkeläisen kirjoittama provo. Ei kukaan työtön oikeasti lällättele työttömyydellään.
Kyllä noita päävikaisia pentuja on nykyään paljon!
Miksi kukaan ilmoittautuisi työkkäriin jos ei ole pakko? Ei sitä kautta mitään töitä saa, pelkkää kyttäystä ja yrittävät tyrkyttää jotain pilipali aktiviteettia.
Terveydenhoitoon menee 16 miljardia. Nyt suunnitellaan, että potilaat maksaisi magneettikuvat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.
Mites sun työnhaku etenee?
Kuule idari, mä olen eläkkeellä. Siksi en ilmoittaudu työnhakijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole menossa töihin. Lällällää
Aikuinen ihminen leuhkii olevansa perseauki ja asuvansa neukkukuutiossa kelan pompoteltavana.
ei taida sulla olla kaikki päässä kunnossa eikä mahdollisuutta työhön josta palkkaa maksetaan.
Hyvä yritys mutta en ole edellenkään menossa! hahhaahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sun työnhaku etenee?
Entä sinun kokoomuslaisen työ siellä sukulaisten hommaamassa suojatyöpaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka elätimme edellisen sukupolven ja nyt teidät mätisäkit.
Me on työuramme tehty ja lapsemme kasvatettu. Jos ei sua elämä tuon enempää kiinnosta niin haepa köyttä kaupasta, kun ethän sinä mene lääkäriin hakemaan apua psyykkiseen ongelmaasi. Säälit itseäsi ja köllötät pikku prinssinä samettityynyllä ja KUVITTELET että sinulla on oikeus loisia.
Mulla on sukulainen joka kuuluu tuohon joukkoon. Hän on selvästi masentunut, mutta ei halua mitään apua. Sanoo haluavansa vain juoda itsensä hitaasti hengiltä. Minkäpä sille mitään voi, kun täysikäinen ihminen noin päättää.
Tiedetään lasten asuvan entistä pidempään vanhemmillaan. Taitaa olla osa tätä kuviota. Ei ole pakko ilmoittautua työttömäksi. Perunaa ja nakkikastiketta löytyy lautaselta.
Vierailija kirjoitti:
Kuule idari, mä olen eläkkeellä. Siksi en ilmoittaudu työnhakijaksi.
Valtiovarainministeriön ehdotus on, että eläkeläiset siirrettäisiin yleisen asumistuen piiriin. Siinä vuokrarajat on pienemmät eikä sitä saa omistusasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi ilmoittautua työttömäksi
Joidenkin pitää, koska ei ole muuten rahaa. Siitä saa yleistuen, kun ilmoittautuu työttömäksi, kuuntelee virkailijan alistamispuheet ja hakee työpaikkoja.
Mulla on tuollainen sukulaisnuori.
Kyseessä tosiaan on, että se raha tienataan jotenkin kikkailemalla. Ei välttämättä täysin laittomasti, mutta ei välttämättä kestä kriittistä tarkastelua. Verot ainakin unohtuu äkkiä maksaa.
Voidaan tienata somejutuilla. Tai myymällä jotain tavaroita ta tuotteita. Jotkut tienaa myös pelaamalla. Lisäksi vanhemmilta rahaa.