Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Vierailija
11.08.2026 |

Kai tästä nyt keskustella saa?

Onko täällä teitä? Miksi et ilmoittaudu työttömäksi? 

Kommentit (280)

Vierailija
81/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole menossa töihin. Lällällää

Aikuinen ihminen leuhkii olevansa perseauki ja asuvansa neukkukuutiossa kelan pompoteltavana.

ei taida sulla olla kaikki päässä kunnossa eikä mahdollisuutta työhön josta palkkaa maksetaan.

Hyvä yritys mutta en ole edellenkään menossa! hahhaahaa

Ei sitten. Puolitetaan tt-tuki.  Ja sitten poistetaan se kokonaan persujen säätämän lain mukaan.  Myytkö sitten anusta?

Vierailija
82/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012187125.html

Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.

Koska kaikki rahat annetaan eläkeläisille.

Jotka elätimme edellisen sukupolven ja nyt teidät mätisäkit.

Me on työuramme tehty ja lapsemme kasvatettu. Jos ei sua elämä tuon enempää kiinnosta niin haepa köyttä kaupasta, kun ethän sinä mene lääkäriin hakemaan apua psyykkiseen ongelmaasi. Säälit itseäsi ja köllötät pikku prinssinä samettityynyllä ja KUVITTELET että sinulla on oikeus loisia. 

Lopeta valehtelu. Toimeentulotukea ja ansiosidonnaista sai jo 1990-luvulla 30 vuotta sitten ja itse asiassa enemmän kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole pakko ilmoittautua työnhakijaksi. Mutta onhan sitten selvä ettei sitten saa korvauksiakaan

Vierailija
84/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta saa sen massin mikä yleistuesta leikataan. Ei kannata lähteä nöyryytykseen mukaan.

Vierailija
85/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kamppailee että pysyisi elossa, kun ei ole rahaa. Osa vaan puhuu soopaa täällä köyhistä ja pienituloisista. Kuin olisi valittu itse tämä systeemi. Ei ole. Kaikki ei äänestäkään. 

Vierailija
86/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule idari, mä olen eläkkeellä. Siksi en ilmoittaudu työnhakijaksi. 

Sitten voit vahanukke painuu vittuuuuun täältä itkemästä ja ottaa ilta lääkkeet.

Vierailija
87/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kenenkään ole pakko ilmoittautua työnhakijaksi. Mutta onhan sitten selvä ettei sitten saa korvauksiakaan

Nuorempien ei ole pakko auttaa eläkeläisiä. Hyvinvointialueen palvelut eläkeläisille on maksullisia.

Vierailija
88/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule idari, mä olen eläkkeellä. Siksi en ilmoittaudu työnhakijaksi. 

Valtiovarainministeriön ehdotus on, että eläkeläiset siirrettäisiin yleisen asumistuen piiriin. Siinä vuokrarajat on pienemmät eikä sitä saa omistusasuntoon.

Se olisi oikein. Kaikkia pitäisi kohdella samanarvoisesti. Vielä parempi olisi, jos erillinen asumistuki lopetettaisi kokonaan. Voisi ne asumiskulut ottaa tarveharkinnassa muutenkin huomioon. 

Vierailija
89/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossusta saa sen massin mikä yleistuesta leikataan. Ei kannata lähteä nöyryytykseen mukaan.

Ei saa toimeentulotukea, jos ei ole ilmoittautunut työttömäksi ja hakenut yleistukea. 

Vierailija
90/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen leuhkii olevansa perseauki ja asuvansa neukkukuutiossa kelan pompoteltavana.

ei taida sulla olla kaikki päässä kunnossa eikä mahdollisuutta työhön josta palkkaa maksetaan.

Ei sitten. Puolitetaan tt-tuki.  Ja sitten poistetaan se kokonaan persujen säätämän lain mukaan.  Myytkö sitten anusta?

Mieluummin vaikka sitä kuin töihin!

Vierailija
91/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kaikkia ei kiinosta asua neukkukuutiossa perseauki.

euroopan kalliimassa maassa paska tuilla.

tosin jos on jo noin masentunut paska niin menee mikä kurjuus vaan.

Vierailija
92/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät? Viime vuosituhannella suorastaan? 

Vierailija
93/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä asumistuessa yksin asuvan vuokra saa olla 447 € / kk Turussa ja Tampereella.

Vierailija
94/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa toimeentulotukea, jos ei ole ilmoittautunut työttömäksi ja hakenut yleistukea. 

Juurihan tuossa luki, että yleistuki on puolitettu.

Vierailija
95/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? En minä ainakaan ilmoittaudu jos olen hetken työtön. Nuori mies 

Onko sinulla todisteita, että 12 000 tai edes 10 000 nuorta miestä, jotka aiemmin eli tuilla on nyt päässyt töihin?

Vierailija
96/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin vaikka sitä kuin töihin!

Tollaisten paskaläjien takia tukia on leikattu niiltä ketkä haluaa töitä ja paremman elintason kun afganistanissa.

Vierailija
97/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tarvittaisiin sota. Nuoret syrjäytyneet miehet saisivat elämälleen tarkoituksen. Näinhän se on ennenkin historiassa toiminut.

Et ymmärrä mitä puhut? 

Vierailija
98/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisessä asumistuessa yksin asuvan vuokra saa olla 447 € / kk Turussa ja Tampereella.

Jos eläkeläiset siirretään yleisen asumistuen piiriin niin muutto tulee monelle.

Vierailija
99/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuesta saa vain puolet. Vaikka tietää etukäteen ettei saa yleistukea niiden eri ehtojen vuoksi. Osalta vaadittu orjatyötä. Mutta asumistukea ei kaikki saa. Ja tuki voi olla sitä ennen jo hyvin pieni, jos asuu muussa kuin vuokralla.

Vierailija
100/280 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät? Viime vuosituhannella suorastaan? 

Narkki nyt jauhaa paskaa kun ei rahaa taas eurookaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä