Onko se totta, että nuoret ei enää syö perunaa?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret ovat jo syntyessään homoja, joten eivät tarvitse enää perunaa homoutumiseen.
Miten helvetissä joku voi yhdistää perunan homoseksuaalisuuteen?
Näköjään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syo ne jos minä käytän perunaa. Itse eivät kyllä käytä perunaa ruuanlaitossa. Mikä enemmän ihmetyttää on se, että syövät keitetyt perunat kuorineen ja todellakin osaavat kuoria, mutta eivät vain jaksa. Omani on n. 20 vuotiaita.
Olen kuusikymppinem ja syön keitetyt perunat aina kuin mahdollista kuorineen. En laiskuuttaani vaan koska kuorissa on paljon ravinteita.
Kuorissa on hiukan kuitua. Kuoren alla on samanlaista perunaa kuin muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Peruna
Miten tämäkin menee näin tunteisiin monella? Ihan kuin se olisi joku henkilökohtainen loukkaus omia arvoja kohtaan, jos joku tuntematon ei halua syödä perunaa.
Jotkut ahdistuvat siitä että muut eivät elä samalla tavalla. Ja kun tätä palstaa lukee niin huomaa että näitä tyyppejä on häiritsevän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Peruna
Miten tämäkin menee näin tunteisiin monella? Ihan kuin se olisi joku henkilökohtainen loukkaus omia arvoja kohtaan, jos joku tuntematon ei halua syödä perunaa.
Jotkut ahdistuvat siitä että muut eivät elä samalla tavalla. Ja kun tätä palstaa lukee niin huomaa että näitä tyyppejä on häiritsevän paljon.
Tämä toistuu jokaisessa ketjussa. Ihan kuin jokainen aloitus tai kommentti olisi osoitettu henkilökohtaisesti juuri kyseiselle henkilölle. Ihan mistä tahansa voi suuttua raivoisasti ja kertoa tulikivenkatkuisesti, että kirjoittajan mielipiteet ei voisi vähempää kiinnostaa!!! (Muuten vaan kiihtyy raivoon saakka vaikka ei yhtään kiinnosta :D)
Pyhä Peruna