Onko se totta, että nuoret ei enää syö perunaa?
Kommentit (39)
Mitä vikaa noissa on? Mä syön riisiä, perunaa ja pastaa.
Onko siinä jotain ihmettelimisen aihetta?
Nykynuoret ovat jo syntyessään homoja, joten eivät tarvitse enää perunaa homoutumiseen.
Peruna on Etelä-Amerikasta. Ei kuulu suomalaisen suolistoon.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret ovat jo syntyessään homoja, joten eivät tarvitse enää perunaa homoutumiseen.
Miten helvetissä joku voi yhdistää perunan homoseksuaalisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain ihmettelimisen aihetta?
*ihmettelemisen
Uusavuttomat ja nössöt syö vaan riisiä ja makaroonia
Koska se on niille mautonta. Eikä vanhemmatkaan ihmiset enää viitsi edes perunaa syödä, koska sehän vaatii preppausta jo kokkaamista. On helpompaa ostaa kaupasta valmista einespaskaa.
Miksi minun pitäisi syödä perunaa?
Mä oon 54 v, enkä enää yhtään tykkää perunasta. Nykyään syön pastaa tai riisiä mielummin lisukkeena tai reilummin salaattia.
No joku syö ja joku toinen ei syö. Oma valinta. Terveellisintähän on syödä paljon erilaisia juureksia, tuoreita kasviksia ja proteiini proteiinina, eikä minään puolivalmisteena, joka on lähinnä kallista tehdaseinestä täynnä kemikaaleja.
Minä en koskaan keittänyt perunoita kotoa muutettuani, aloitin vasta nelikymppisenä. Nykyisin rakastan perunaa kaikissa muodoissa, riisiä ja pastaa syön todella harvoin.
🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔
Riisin hiilijalanjälki on jopa 30-kertainen perunaan nähden.
Vaan mitäpä riisiä syövät käk kärä päät tai hipsterit moisesta ymmärtäisivät.
Moni on kasvanut perunan parissa.
Suomessa ei ole vanhastaan ruokakulttuuria.
Köyhä kansa on syönyt sitä mitä on ollut saatavilla.
Nykyään on onneksi vaihtoehtoja.
Jotkut syö, jotkut ei. Itse en ole edes nuori, vaan viisikymppinen, ja harvoin syön perunaa. Lapsuudessa sitä oli aina, ja kyllästyin ihan täysin. Pasta, riisi, couscous, bulgur on enemmän mun juttuja.