”Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin. Minä olen huolissani heistä”, Varhila sanoo.
Kommentit (1726)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ainakin ensiksi lopettaa toi koulutuspakko koska koulut pilaavat kaikki.
Kommunistit ovat jotenkin ihmeellisesti koulutuspakon jotta voivat aivopestä kaikki siihen että kaikki maailmassa toimii vain älyttömän isoilla valtion veloilla.
En ihmettele kyllä yhtään, myöskään naisten puolella miksei perusteta perhettä ja enemmän mietitään itseään. Eihän tänä päivänä voi muuta tehdäkään näissä olosuhteissa ja maailmantilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää että sivukaupalla saamme lukea miekkosten ulinaa, syytöksiä ja haukkuja naisille ja silti meidän pitäisi jotenkin tuntea sympatiaa noita samoja miekkosia kohtaan heidän valittaessaan miten naiset on heille niin kauhean kovia.
Juu ei, mulla sympatiat ja empatiat koko miessukupuolta kohtaan jäivät jo ysärillä kokonaan, kun 16-vuotiaana feministinalkuna aloin kerätä lehtileikkeitä miesten ja naisten tekemästä väkivallasta. Miesten teot täyttivät kansion alle vuodessa, naisten tekoja oli ehkä sadasosa - ja siitäkin suurin osa oli Sanna Sillanpään tapausta käsittelevää tavaraa. Totesin, että miehiä en tarvitse mihinkään elämässäni, enkä ole tarvinnut. Olen kohta viisikymppinen, ja koko elämäni on rakentunut mukavaksi täysin ilman miehiä. Suosittelen lämpimästi!
Mulla tämä miehetön matka elämässä alkoi muutama vuosi sitten. Vähän kaduttaa että tuli edes seurusteltua aiemmin vuosia, jotenkin kadotin itseni ja nyt vasta tajusin että olen olemassa täällä yksilönä enkä käyttötavarana kunnes "parempaa" tulee tilalle. Todella mukavia ja ihania miehiä tavannut matkan varrella ohimennen, mutta aina itse päätynyt sitten epäsopivien kanssa yhteen. Harvoin sitä oli minusta kiinnostunut sellaiset hyvät tyypit. No, nyt väsyin ja en ole vilkaissutkaan miehiin, vaikkei mitään vastaankaan heitä ole sinänsä. En pistä pahakseni jos en ikinä tapaa elinikäistä kumppania, se on todella kuluttavaa olla vääränlaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei kannata tässä maassa enää tavallisena miehenä tehdä koska parisuhteen tai seksin saaminen on äärimäisen mahdotonta. Naisten vaatimukset ovat todella röyhkeitä ja saavuttamattomissa kunnollisille miehille: pitää olla kavereita ja isot sosiaaliset piirit, hyväpalkkainen työpaikka, auto, nousujohteinen ura tai rankka rikoshistoria tatuointeineen, ei saa olla yksinäinen, ei saa olla hiljainen, ei saa olla ujo, ei saa pelata videopelejä, pitää olla urheilullinen, pitää olla pitkä jne. Diversiteetti, inkluusio ja feminismi ovat saaneet syövyttää yhteiskuntaa jossa elämme sisältä pitkään - vihdoin samme nauttia tuloksista saaden sen mitä ansaitsemme.
näin se on. näistä alapeukkutajista suurin osa taitaa olla niitä pintaliitelijöitä joille ei teidän mainitsemanne tosiasia tunnu liikuttavan.. muuten kuin alapeukuttelemalla. minä pidän naisista ja heitä on ollut friendzonelta suhteisiin. joten voin sanoa tämän asian nykymeiningistä. luojan kiitos olen keski-ikäinen.
Nuoret miehet ovat enemmän kiinnostuneita toistensa seurasta kuin naisista. Homo- ja biseksuaalisuus lisääntyy ja miksi näin ei tarkalleen tiedeyhteisössäkään ole selvillä, syyksi epäillään ympäristömyrkkyjä ja hormoonihäiriköitä ruoassa ja vedessä, mikromuoveilla voi siinä olla myös osansa. Ilmiö on maailmanlaajuinen.
Pitäisi ainakin ensiksi lopettaa toi koulutuspakko koska koulut pilaavat kaikki.