Ylipitkät hiukset ei nuorenna kuin korkeintaan Shakiraa
Kommentit (90)
Muistan kun nuorena istuin luennolla ja lyhyet kynityt hiukset omaava vanhempi nainen oli luennoimassa. Kesken kaiken hän ilmoitti miten ei ikinä haluaisi olla pitkähiuksinen ja tuijotti suoraan minua ilkeästi.
Olin hieman ihmeissäni mitä hiukset olisivat liittyneet luennon aiheeseen. Mutta tämä ei ollutkaan korkeakoulussa vaan markkinointi-instituutissa.
Olen aina lapsesta saakka ihaillut taiteilija Outi Heiskasen pitkiä harmaantuneita hiuksia. Ei ne nuorenna ja entä sitten. Ei ne kynitytkään hiukset ketään nuorenna.
Mummomainen kampaus vanhentaa, olipa ne lyhyet tai puolipitkät, ihan sama koskee vaatteita ja painoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun nuorena istuin luennolla ja lyhyet kynityt hiukset omaava vanhempi nainen oli luennoimassa. Kesken kaiken hän ilmoitti miten ei ikinä haluaisi olla pitkähiuksinen ja tuijotti suoraan minua ilkeästi.
Olin hieman ihmeissäni mitä hiukset olisivat liittyneet luennon aiheeseen. Mutta tämä ei ollutkaan korkeakoulussa vaan markkinointi-instituutissa.
Olen aina lapsesta saakka ihaillut taiteilija Outi Heiskasen pitkiä harmaantuneita hiuksia. Ei ne nuorenna ja entä sitten. Ei ne kynitytkään hiukset ketään nuorenna.
Ei ilmoittanut. Mistä sinä tuon revit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kannattaisi leikata nuorentava "kananpersetukka".
Niin. Kasvata kalju mies räväkkä tukka, älä ole kalju
Prodigyn Keith Flintillä oli Firestarter videossa hiukset jotka oli leikattu päältä kaljuksi ja sivulta nostettu pystyyn, onnistuu myös mieskaljuilta ja on tosi tikeen näköinen värjättynä. Duudsonien HP piti jossain vaiheessa sellaisia hiuksia myös.
Toivottavasti ap selviää tästä, vaikka huonolta näyttää. Persoonallisuushäiriö, huomiohakuisuus, tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Mummomainen kampaus vanhentaa, olipa ne lyhyet tai puolipitkät, ihan sama koskee vaatteita ja painoa jne.
Mutta onko vanheneminen sitten niin iso katastrofi, ettei se saisi missään nimessä näkyä? Eikö mummomaisuuskin ole elämänvaihe, josta voisi rennosti nauttia vaatteineen ja kampauksineen, eikä yrittää olla nuoremman näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt itkettäkö suomimammoja, jotka ovat saaneet ne viisi klonkkuhaiventa kasvatettua haaraiseksi lapojen väliä lätkyttäväksi rasvapiiskaksi...
Tukehdu naisvihaasi.
Minunkaan mielestä ylipitkät suorana roikkuvat hiukset ei ole edustavat, mutta kaikkein eniten vanhentaa lyhyet hiukset. Varsinkin jos nainen on hoikka. Jotain poikkeusta lukuun ottamatta se tuo ainakin 10 v lisää ikää eikä ole naisellinen, vaan jotenkin äijämäinen. Tämän olen todennut myös omassa päässä, kun erehdyin leikkauttamaan hiukset lyhyeksi. Nyt hiukset on taas olkapäille saakka ja saa kasvaa vielä 10 cm. Ja olen 52 v ja hoikka. Oli kyllä karmea vuosi kasvattaa hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 61, pitkätukkainen ja harmaa ja tiehen liiskaantunut sammakkoparka herättää enemmän tunteita kuin ap:n vollotus.
Vaikka toki ap:kin herättää hiukan sääliä. Noin vähällä aivokapasiteetilla jotkut joutuvat pärjäämään.
Jotenkin tästä kommentista saa sellaisen kuvan, että tämä herätti sinussa kovastikin tunteita. Ihminen ei ala haukkumaan toista ilman, että asiaan liittyy jonkinlainen tunnetila, joten uskallan väittää, että tästä aloituksesta heräsi sinulle melko suuri kiukku tai ärtymys. Koit, että arvostelin sinun henkilökohtaisia valintojasi ja yritit nousta "arvosteluni" yläpuolelle vielä mainitsemalla korkean ikäsi?
Ap
Pitkät hiukset tulee halvemmaksi, itselläni ainakin. Nuorempana oli lyhyt malli, mutta parturissa "joutui" käydä useammin, että malli säilyi.
Tarkoitetaanko täällä kananpersetukalla tosiaan sitä vuosituhannen alun hiusmallia, jossa lyhyet takahiukset oli nostettu muotoilutuotteiden avulla ylöspäin? Missä tällaisia vielä näkee?
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa 🥱
No, sinua tuntuu kiinnostavan aika monessakin ketjussa käydä tuuttaamassa tuota ylimielisyyttä osoittavaa, ihan sa atanan rasittavaa haukotusemojia.
Ylipitkä? Mikäs sellainen pituus on?
Ylipitkä yleensä kampaamoalalla tarkoittaa, että hius on mallistaan kasvanut liian pitkäksi. Tee termit ensin selväksi provoiluusi.
Miksi te vastaatte näihin YLILAUTALAISTEN tekemiin naisvihamielisiin provoihin????????
Ylilauta muuttui maksulliseksi, niin ne trollaa tänne noita lapsellisuuksiaan! Peräkammareiden INCELeitä ketkä vihaa naisia, jopa omia siskojaan ja äitejään!
Ylilaudalla oli kannustusviesti että tänne taas ärsyttämään mammat v--tutuspisteeseen ja raivon partaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko täällä kananpersetukalla tosiaan sitä vuosituhannen alun hiusmallia, jossa lyhyet takahiukset oli nostettu muotoilutuotteiden avulla ylöspäin? Missä tällaisia vielä näkee?
Maakunnissa. Kyseessä on maakuntatukka tai kouvolatukka.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa. Mikä se on? Joskus 80-90-luvuilla jotkut naiset värjäsi alemmat hiukset tummaksi ja päällihiukset jäi vaaleaksi. Tätä kutsuttiin yleisesti "kananperseeksi" ja siltä se todella näyttikin. Onko muitakin kananperseitä siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ne pitäisi kyniä kun täyttää 50v?
Onko siis olemassa vain kaksi hiustenpituutta, superpitkä ja kynitty? Luulin, että näiden väliin olisi mahtunut monta eri pituutta, mutta olin kai sitten väärässä.
Ap
Polkka nyt ei sovi kenelekään.
En ole edes ajatellut moista asiaa. Laitan pitkät hiukseni nutturalle ja nuttura sopii mummoille.
Olen 61, pitkätukkainen ja harmaa ja tiehen liiskaantunut sammakkoparka herättää enemmän tunteita kuin ap:n vollotus.
Vaikka toki ap:kin herättää hiukan sääliä. Noin vähällä aivokapasiteetilla jotkut joutuvat pärjäämään.