Oon tylsä ihminen
Oon nelikymppinen perheenäiti ja oon pohjattoman tylsä! Käyn vuorotyössä ja vapaa-ajat vietän enimmäkseen kotona tai mökillä. Lenkitän koiraa. Mulla käy todella vähän vieraita, koska ei oo oikein ketä pyytää. Lasten kavereille on yleensä avoimet ovet. Oon introvertti, mutta mukavat, empaattiset ja lempeät ihmiset ovat sellaisia joiden seurassa viihdyn ja lisäksi tietysti oma perhe +koira.
Tykkään elämästäni näin, on yksi todella hyvä ystävä muttei samassa kaupungissa. Koen enemmän ulkopuolista painetta kun oon tämmönen. Tylsä.
Kommentit (5)
Ap tässä, oon saanut vähän ihmettelyä osakseni, varsinkin mieheltä ja hänen perheeltä/tuttavilta. Ovat kaikki sellaisia äänekkäämpiä ja aina jossain kyläilemässä tms. Nautin tosi paljon puutarhan hoidosta ja luonnon tarkkailusta. Aamukahvi mökin terassilla järveä samalla katsellen on mulle parasta. Mua aina jotenkin hävettää se kun ei oo paljoo seuraelämää, kun on sitä vertailua kuullut. Mutta itse en kaipaa rehellisesti semmoista. Tää häpeä on niin ihme juttu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, oon saanut vähän ihmettelyä osakseni, varsinkin mieheltä ja hänen perheeltä/tuttavilta. Ovat kaikki sellaisia äänekkäämpiä ja aina jossain kyläilemässä tms. Nautin tosi paljon puutarhan hoidosta ja luonnon tarkkailusta. Aamukahvi mökin terassilla järveä samalla katsellen on mulle parasta. Mua aina jotenkin hävettää se kun ei oo paljoo seuraelämää, kun on sitä vertailua kuullut. Mutta itse en kaipaa rehellisesti semmoista. Tää häpeä on niin ihme juttu vaan.
Ei tarvitse hävetä. Kaikilla on jotakin jota häpeää joskus turhaan, tai luulee että asiat ovat aina paremmin toisilla kuin itsellä, mutta kaikilla on kuitenkin omat yhtä todelliset paineet ja ulkopuolisuuden tunteet kaikessa. Onko mitään puutarhailuun liittyvää kerhoa josta voisit ehkä löytää jonkun kaverin? Tai jokin samantyyppinen kerho liittyen luontoon, luonnontarkkailukerho vaikka? Perusta sellainen, jos ikinä huvittaa. Sieltä ainakin löydät ne oikeat ihmiset. Aamukahvi järvimaisematerassilla kuulostaa täydelliseltä, jatka sitä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tylsä, vaan he ovat vain urpoja jotka eivät ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. Kaltaisiasi introvertteja on paljon, mutta valitettavasti ympärilläsi olevat ihmiset taitavat olla äärimmäisiä extrovertteja, jolloin todellisuutesi vääristyy ja koet ulkopuolisuutta.
ihan normi olet ja tuo vuorotyökin vielä, satsaa ystävissä laatuun, ei niinkään määrään, niin minäkin teen.
Oletko omasta mielestäsi tylsä vai jonkun muun? Keskity täysillä vaan omiin juttuihisi joista tykkäät ja viis muista jotka eivät kiinnostu, ne muut kaltaisesi kyllä löytävät tiensä luoksesi.