Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu poliisin kiilaama mopopoika

Kommentit (446)

Vierailija
201/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI USKOISI TEIDÄN TÖRKYKOMMENTOIJIEN OLEVAN AIKUISIA, JÄRKYTTÄVÄÄ LUETTAVAA.

TÖRKYKETJU ILMIANNETTU.

Kannattaa seuraavalla kerralla jäädä ihan rauhassa poliisin juttusille eikä juosta häntä koipien välissä pakoon mamin helmoiihin. Ei sitten tarvitse paniikissa huutaa, kun sinulle kerrotaan totuuksia. 

Minunko, 68v. mamman, jäädä juttusille? Äitini on kuollut joten ei sen helmoihin voi juosta.

Kyllä. Sinunkin pitää jäädä poliisin juttusille, jos kaahailet mopolla ja poliisi tulee paikalle selvittämään tilannetta. Ei se ikää katso. 

Ei mulla ole mopoa, polkupyörää eikä autoa, sorry.

Siksi muotoilu olikin JOS kaahailet, eikä KUN kaahailet. Kannatta mummelin opetella suomea. 

Vierailija
202/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan 15 vuotiaasta lapsesta kuin tosirikollisesta ja hänen tyttöystävänsä pimpin märkyydestä, joka tämän ikäisten kohdalla täyttää varmaan jokin rikoksen tunnusmerkit. Olisittepa yhtä mehuissanne oikeista rikollisista. Niin sairasta ja oksettavaa "keskustelua". Toivottavasti tämä poliisi ymmärtää erota itse.

Posliinissa työskentelee kaikennäköistä vipeltäjää eri tehtävissä. Voi olla, että ramborouva löytää todelliset kykynsä muualta kuin passatin puikoista.

Mokasi, kyllä. Onko helppo ammatti? Ei.

Osaako videon perusteella ajaa? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan 15 vuotiaasta lapsesta kuin tosirikollisesta ja hänen tyttöystävänsä pimpin märkyydestä, joka tämän ikäisten kohdalla täyttää varmaan jokin rikoksen tunnusmerkit. Olisittepa yhtä mehuissanne oikeista rikollisista. Niin sairasta ja oksettavaa "keskustelua". Toivottavasti tämä poliisi ymmärtää erota itse.

Niin, Koskelan pojatkin olivat.

Vierailija
204/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon seksistä puhuva on mieleltään pahoin häiriintynyt.

Vierailija
205/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Miksei viety ensiapuun heti? 

Poliisin piti päästä niputtamaan  kädet rautoihin

Vierailija
206/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pojalta kysytty mitään viritetystä moposta tai pakoon lähtemisestä? Saa ihan toissijaiset asiat huomiota kun kysellään voinnista

Miten voi lähteä pakoon kun ei annettu pysähtymiskäskyä?

Normaaliälyinen osaa pysähtyä ilman käskyäkin, jos poliisi tulee paikalle. 

Silloin olis ruuhkaa joka paikassa😂liikenne seisois.

Mene autokouluun, tai edes kouluun.

Normaaliälyinen myös ymmärtää, mitä tarkoitaa "poliisi tulee paikalle" ja osaa erottaa sen ilmaisusta "poliisi ajaa liikenteen seassa". Minä olen koulut käynyt jo ennen kuin sinä synnyit enkä siksi kuvittele höpöjuttuja niin kuin sinä, lapsi, teet. 

Jos poliisi ajaa takana vaikka sinivilkut päällä, se ei tarkoita pysähdy.

Niin, mussukka. Jos poliisi ajaa liikenteen seassa hälytysvalot päällä, se tosiaan ei tarkoita, että poliisi on saapunut paikalle. Hyvä, että hoksasit tuon. Muista kuitenkin, että silloin sinun PITÄÄ pysähtyä turvalliseen paikkaan, jos poliisi väläyttelee sinulle sinisiä valoja. Se on pysähtymiskäsky. 

punainen valo sinisen päässä tarkoittaa pysähdy.

https://www.google.com/search?q=Poliisin+vilkkuvalo+merkitys&sca_esv=c2…

Vierailija
207/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvenuija persut taas joukolla mölisemässä kuinka lasta pitäis pahoinpidellä enemmän. Tyylikästä. 

Mölinässä tuoksuu äärivasemmistolaisen näädän haju.

Vierailija
208/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä poika ollut yhtään katuvainen omista tekemisistään. Taitaa olla näitä tulevaisuuden toivoja jotka sitten myöhemmin syyllistyvät vielä pahempiin rikoksiin. Kukaan täysijärkinen ja lakia noudattava kun ei poliisia pakoon lähde. 

Vierailija
209/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi kaahailee kortitta poliisia pakoon ja vaarantaa toistuvasti liikenneturvalilsuutta törttöilyillään, hän ON rikollinen. Tuollaiset temput kun ovat meillä Suomessa laittomia. 

Vierailija
210/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi poika on tarpeeksi seksikäs ja söpö niin en yhtään ihmettele että miksi kaikki ovat hänen puolellaan. Tyttöystäväkin varmasti imenyt pippeliä lohduttaakseen, koska pojalla ehkä vähän tunteet pinnassa kun nyt sai ajaa sitä rallia poliisia vastaan ja toiseksi jäi. Kun on aina niin tunnollinen ja vakiomopollakin ajelee ja niin pois päin. Söpö poika, ihan itkettää

EIVÄT KAIKKI OLE KALTAISIASI MULKUNLUTKUTTAJIA.

Vierailija
211/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ajo-oikeudettomat teinijonnet pitää poliisia pilkkanaan. Nyt varmaan oppii olemaan. Toki poliisi käytti turhan rajuja keinoja.

Ihan sopiva keino tönäistä hurjastelija tien sivuun, sillä se ylinopeutta ajava mopo-pelle on vaaraksi muulle liikenteelle. Mitäs sitten jos olisi mopo-pelle ajanut sivullisen yli??

Kuinka monta kuolonuhria Suomessa on vuosittain mopojen yliajamana?

Aivan.

Ne riskit punnitaan, ja arvioidaan tilanteen mukaan. Tilannearvio selkeästi tässä kohdassa petti monella eri tavalla.

Tarvittaessa poliisi saa vaikka ampua vaarallisen kuljettajan. Esim sen, joka Espalla kaahasi. Jos tuollainen ei pysähdy, poliisilla on oikeus käyttää asettaa, mutta tässäkin pitää sekunnissa arvioida, että ei osu esim. sivullisiin. Ei ole helppo ammatti.

Jos mopopoika ajaa liian lujaa ja käy vähän egoon, senkin saa kiilata, mutta ei tuolla nopeudella tuollaisessa kohdassa.

Mieti vähän.

AI :n mukaan Suomessa loukkaantuu vuodessa 200 henkilöä mopo-onnettomuuksissa ja kuolee keskimäärin kaksi. 200 henkilöä on muuten todella iso määrä. Ei ainakaan vähennä riskejä, että tuolla keulitaan laittomilla viritetyllä mopoilla taajama-alueilla. Hyvä, että poliisi tekee työtään ja puuttuu tähän kovalla kädellä

Vierailija
212/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pojalta kysytty mitään viritetystä moposta tai pakoon lähtemisestä? Saa ihan toissijaiset asiat huomiota kun kysellään voinnista

Normaaliälyinen myös ymmärtää, mitä tarkoitaa "poliisi tulee paikalle" ja osaa erottaa sen ilmaisusta "poliisi ajaa liikenteen seassa". Minä olen koulut käynyt jo ennen kuin sinä synnyit enkä siksi kuvittele höpöjuttuja niin kuin sinä, lapsi, teet. 

Niin, mussukka. Jos poliisi ajaa liikenteen seassa hälytysvalot päällä, se tosiaan ei tarkoita, että poliisi on saapunut paikalle. Hyvä, että hoksasit tuon. Muista kuitenkin, että silloin sinun PITÄÄ pysähtyä turvalliseen paikkaan, jos poliisi väläyttelee sinulle sinisiä valoja. Se on pysähtymiskäsky. 

Olet ylimielinen "kaikkitietävä" paskakasa mussukkakommentteinesi. -eri

Turhaan sinä minulle kiukuttelet siitä, että minä olen käynyt autokoulun ja sinä olet vasta 10-vuotias lapsi. 

Mikä lie entinen ruokakuski oot. Nyt vain luuseri 

Älä kerron enempää sinun elämästäsi. 

Vierailija
213/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi poika on tarpeeksi seksikäs ja söpö niin en yhtään ihmettele että miksi kaikki ovat hänen puolellaan. Tyttöystäväkin varmasti imenyt pippeliä lohduttaakseen, koska pojalla ehkä vähän tunteet pinnassa kun nyt sai ajaa sitä rallia poliisia vastaan ja toiseksi jäi. Kun on aina niin tunnollinen ja vakiomopollakin ajelee ja niin pois päin. Söpö poika, ihan itkettää

Suorastaan hapsunhauskaa nähdä katkeruuttaasi kun jäit nuorena ilman. Kukaan ei edes katsonut sinua itsetunnotonta ja ahdistuksen tunteissa vellovaa hyypiötä.

No mutta parempi kuitenkin olla tässä ranteet ehjänä ja rekisteri puhtaana.

Vierailija
214/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=Poliisin+vilkkuvalo+merkitys&sca_esv=c2…

Vierailija
215/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Miksei viety ensiapuun heti? 

Tavallinen kansalainen ei saa tarvitsemaansa hoitoa, mutta rikollista pitäisi hyysätä?

Häpeä jos osaat!

Häpeä itse, idiootti.

Vierailija
216/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nyt sairaalassa jonkun aikaa. 

Vierailija
217/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on, jotka on olleet nuorina samanlaisia ja aikuisena "menestyneitä". Vähän aikaa juttujaan seurattuaan sitä vaan hymyilee hiljaa sisäänpäin ja jättäytyy itse takavasemmalle heidän elämänpiireistään. 

Vierailija
218/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvenuija persut taas joukolla mölisemässä kuinka lasta pitäis pahoinpidellä enemmän. Tyylikästä. 

Mölinässä tuoksuu äärivasemmistolaisen näädän haju.

Sillä on maaninen tarinoiden sepittelyjakso menossa.

Vierailija
219/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi erota? Senkö takia, kun av-palstalla puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä eikä paijata kaahailevaa mopopoikaa kuin se olisi pikkuvauva, joka ei ymmärrä tekojensa luonnetta? 

Vierailija
220/446 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poika on kuin se klonkku taru sormusten herrasta. "minua kiusataan ja pidetään pahana, vaikka olen kiltti ja kaikille hyvä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän