Minne lähtisit yksin maaliskuussa?
Haluaisin lähteä yksin reissuun ja jättää muun perheen kotiin. Minulle on kertynyt paljon lomia ja tekisi mieli lähteä maaliskuussa viikon reissuun, kun muut ovat töissä/ koulussa. Minne lähtisit tuolloin?
Kommentit (72)
Kiitos, minne siellä olisi kiva mennä? Tykkään Kreikasta kyllä paljon! Ap
Hawajille lähden itse tammikuussa.
Olisiko lisää ehdotuksia? Kiitos edellisille! Ap
Japanissa alkaa olla kirsikan kukkien aika
Kanarialle, siellä on kesäistä ja siedettävä lentomatka. Joku laadukas all inc Atlantin rannalla ja hyvät patikointireitit lähettyvillä..
Vierailija kirjoitti:
Viileää vielä maaliskuussa, mutta kaunista kun puut kukkivat.
Vierailija kirjoitti:
Kanarialle, siellä on kesäistä ja siedettävä lentomatka. Joku laadukas all inc Atlantin rannalla ja hyvät patikointireitit lähettyvillä..
Hirveesti torakoita.Pitäkää tavarat "ulkona" kun kotiin tulette.
Euroopassa vielä melko kylmä maaliskuussa, mutta viikoksi ei kovin pitkälle kannata lähteä. Kanaria hyvä kompromissi.
Riippuu mitä haluat lomaltasi kuten ilmasto, tekeminen, majoitus ym.
Itse lähtisin Kolariin tai Muonioon mökkilomalle ja hiihtelemään.
Kanarialla on useita saaria ja paljon erilaisia kohteita.
Johonkin lämpimään. Viikoksi ei viitsi kaukomaille lähteä, joten jäljelle jää oikeastaan enää Kanarian saaret ja Madeira. Jälkimmäisellä on harvempi käynyt ja siellä on paljon kauniimpi luonto. Ja jos pitää kaupunkielämästä, Funchalissa on paljon nähtävää ja koettavaa.
Teneriffalle vaikka. EI sillä kohteella niin väliä, kunhan on lämmintä
Viimeisellä viikolla Taivalkoskelle tai Kuusamoon.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa alkaa olla kirsikan kukkien aika
Kannattaa olla tarkkana, missä päin Japania milloinkin kirsikat kukkivat. Nahan ja Sapporon välillä on tuhansia kilometrejä. Lisäksi lento on tuskaisen pitkä viikon reissulle aikaeroineen.
Riippuu aika paljon siitä mitä haluat tehdä lomallasi, vaihtoehtojahan on miljuuna. Vähän vaikea antaa vinkkejä kun ei tiedä mitä toinen hakee.
Vierailija kirjoitti:
Kreetalle tai Halkidikiin manner-Kreikassa. Minua kiinnostaisi käydä Meteora-luostarissa.
Risteilylle, enkä tarkoita Ruotsiin tai Viroon 🛳
Kreikkaan.