Tuntematon sivullinen laittoi pyhimyksen laukkuun reilu femman kolaa ja lavasti miehen huumerikolliseksi
Näin voi käydä kenelle tahansa. https://www.is.fi/viihde/art-2000012196196.html
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijanimikin valittu epäironisesti. Juuri se, mitä EI OLE. Ehkä 'pyhimys'-Mikko on joku sisäpiirin vitsi alkujaan.
Nimi onkin selkeästi ironisen veijarimainen intertekstuaalinen viittaus populaarikulttuuriin ja takavuosien tv-sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Amanda Harkimollakin ollut jotain samankaltaista vääryyttä?
Hän oli kokeillut elämänsä ensimmäisen kerran kokkelia ja niin pirun huono onni oli, että jäi huumetesteissä ajosta suoraan kiinni. Tuota voi kyllä pitää huonona tuurina.
Tony Halmeelle kävi sama. Huono tuuri.
Monta kymmentä vuotta olen elänyt ja koskaan ei ole ilmestynyt kolaa laukkuihin itsestään.
Joillakin on hillitön tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kokeillut elämänsä ensimmäisen kerran kokkelia ja niin pirun huono onni oli, että jäi huumetesteissä ajosta suoraan kiinni. Tuota voi kyllä pitää huonona tuurina.
Tony Halmeelle kävi sama. Huono tuuri.
Kumman arkisesti herra tuossa puhuu "viivojen" määrästä ja niiden poistumisesta elimistöstä, vaikka ihan ekaa kertaa puolivahingossa kokeili. Eipä sillä, maksoi kyllä raskaimman mahdollisen hinnan kaikesta sekoilusta ja levätköön hän rauhassa.
Aina kun ihmisellä on kolaa tai pepsiä ja ne pikku paukut (niin oli Amandallakin) niin ne paukut ovat laskupaukut, eli kun kolan tai pepsin vaikutus loppuu eikä uni tule kun kroppa käy vielä niin kierroksilla, niin sitten vedetään paukut että saa unta.
Jos toi ei kerro jo siitä, että ei ollut IHAN ensikertaa asialla, niin mikäs sitten?
Yhteenvetona: Jos tyypillä on vauhtia tai kolaa + pikku paukut = ihan ammatti meininkiä!
Vierailija kirjoitti:
Monta kymmentä vuotta olen elänyt ja koskaan ei ole ilmestynyt kolaa laukkuihin itsestään.
Joillakin on hillitön tuuri.
Itekki oon aina joutunut itse ne sinne laittamaan ja maksamaan ne.
ei ollut tuntematon- vaan kaveri joka ajatellut ettei staraa tarkasteta mut hänet varmasti. toisin meni mutta on varmaan kertonut "totuuden" niin syytettä ei nostettu
Oudoksun vaan tuota syyttämättäjättämistä. Kaverilla oli selkeesti kamaa salkussa. Sinä itse vastaat salkkusi sisällöstä ja kannat vastuusi rangastuksineen!
Vierailija kirjoitti:
Kolaa?
Sosa solaa. Tuomittiin sokerin ja kofeiinin hallussapidosta.
Musiikkipiireissä ihan normaalia. Sen takia musa on ihan kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Oudoksun vaan tuota syyttämättäjättämistä. Kaverilla oli selkeesti kamaa salkussa. Sinä itse vastaat salkkusi sisällöstä ja kannat vastuusi rangastuksineen!
Tajuatko paljon huumeita liikuu pk-seudulla? Ei ole mitään järkeä ruuhkauttaa oikeuslaitosta muutaman gramman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Samu Haberkin ollut elämänsä ensimmäisen kerran huumeiden kanssa tekemisissä ja heti jäi kiinni. Hyvä tietenkin, että oppii heti läksynsä.
Näitä ihan viattomia tai ihan ipi-ipi-ikinä ennen en ole käyttänyt ja nyt kun varovasti kokeilin, niin jäin kiinni- tyyppejä on hurjan paljon. Kui joku Amandakin edes kohtasi päästellä moista valhetta suustaan silloin??
voi että kun aina joku muu laittaa kamat omaan kassiin
Kasvaisi aikuiseksi ja ottaisi vastuun sekoilustaan
Voi tehdä Jatrzan kanssa comebackin.
Oliko Pyhä Dismas, joka kuoli Jeesuksen kanssa ristillä (Tiedättekö, se rosvo, josta puhutaan kun lauletaan "ristillä rinnalla ryövärin"?) oikeasti lavastettiin syylliseksi?