Käyn salilla, mutta en juokse koskaan
Tänään piti juosta kiireen takia. En hengästynyt, mutta tunsin itseni köntykseksi! Jotenkin salilla käynti on niin paljon helpompaa kuin ajatus jostain lenkille lähdöstä.
Kellään samaa?
N
Kommentit (29)
Mulla vastakkainen ongelma. Juokseminen on nautinto, mutta lihaskuntotreeni ihan pakkopullaa. Edes kerran viikossa ei onnistu
Mä luulen, että jopa minä juoksisin paremmin kuin joku sali-Make, joka nostaa 200 kg.
En siiis yleensä juokse edes bussipysäkille, mutta liikun muuten paljon luonnossa ja työni on liikkuvaa (siivousta).
Vierailija kirjoitti:
Mulla vastakkainen ongelma. Juokseminen on nautinto, mutta lihaskuntotreeni ihan pakkopullaa. Edes kerran viikossa ei onnistu
Minusta on ihanaa tehdä salilla omassa kuplassa sitä omaa juttua ja miettiä omia juttuja. Se on omaa aikaa. Jotenkin kauhean palkitsevaa on myös. Miksiköhän juokseminen laiskottaa minua? Ap
Itse käyn salilla ja aerobisen teen pyörällä tai sauvarullaluistelemalla, oon aina vihannut juoksemista.
Mulla sama. Käyn kyllä kävelylenkeillä.
N44
Immu-gorillako siellä?
Varo ettet saa sydäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa tehdä salilla omassa kuplassa sitä omaa juttua ja miettiä omia juttuja. Se on omaa aikaa. Jotenkin kauhean palkitsevaa on myös. Miksiköhän juokseminen laiskottaa minua? Ap
Teetkö vapailla painoilla vai laitteissa? Niissä laitteissa ei tarvitsekaan ajatella, mutta silloin jää kyllä treenikin vähän vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy.
Mutta näytät ryppyiseltä kuolleelta männyltä etkä jaksa kauppakassia kantaa.
Sama. Tai no juoksumatolla voin lämmitellä ennen muille laitteille menoa. Mutta juoksulenkillä ulkona en käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas oma kupla syntyy siellä lenkillä. Salilla joutuu ottaan muutkin ihmiset huomioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy.
Mutta näytät ryppyiseltä kuolleelta männyltä etkä jaksa kauppakassia kantaa.
Kuinka sanoa olevasi katkera ja kateellinen sanomatta sitä 😂
Salilla saa massaa, joka sitä tarvii tai yleensäkään haluaa. Koordinaatio jää salilla yleensä kehittymättä. Tulee lihaksikas köntys, joka väsyy nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Immu-gorillako siellä?
Varo ettet saa sydäriä.
No en minä nyt sentään gorillalta näytä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö vapailla painoilla vai laitteissa? Niissä laitteissa ei tarvitsekaan ajatella, mutta silloin jää kyllä treenikin vähän vajaaksi.
No teen laitteilla. En ole enää nuori, teen sillä meiningillä että pääasia että käyn salilla ja ryhti pysyy edes jotenkin. Ei siis erityisempiä tavoitteita. Ap
Suotta kuluttaa energiaa juoksemiseen kun haittaa vaan salihommia.
Vierailija kirjoitti:
Lihaskato iskee jossain vaiheessa.
Käyn kesäisin juoksemassa ja talvella salilla. Lihakset on taas hävinnyt loppukesästä mutta leposyke on 42.
Pelkkä salitreeni tekee kankeaksi. Jokaisen ihmisen pitäisi treenata kolmea asiaa: voimaa, kestävyyttä ja kimmoisuutta/räjähtävyyttä. Sinä treenaat vain voimaa.
Pitää tehdä sitä, mihin kroppa on tarkoitettu. Lyhyet jalat ja pitkä selkä, turha lähteä juoksemaan ainakaan mitenkään tavoitteellisesti, sen sijaan voima tarttuu ja salilla on kiva käydä.