Käyn salilla, mutta en juokse koskaan
Tänään piti juosta kiireen takia. En hengästynyt, mutta tunsin itseni köntykseksi! Jotenkin salilla käynti on niin paljon helpompaa kuin ajatus jostain lenkille lähdöstä.
Kellään samaa?
N
Kommentit (29)
Mä käyn salilla ja juoksen, olen juossut jo useamman vuoden, mutta edelleen tunnen itseni köntykseksi. Mun ruumiinrakennetta ei ole tarkoitettu juoksemiseen ja kestävyysurheiluun 😁
N44
Itsellä eri. En käy koskaan salilla, mutta treenaan kotona ja ulkosalilla kehonpainolla. Kympin lenkkejä juoksen välillä. Juoksu tuntuu kevyeltä. Kroppa näytttää lihaksikkaan yleisurheilijan kropalta. m49
Lihasmassasta on enempi hyötyä ikääntyessä eli siinä vaiheessa, kun on maannut ensin kuukauden sängyssä ja sitten pitäisi taas kävellä. Kun lihasta on enempi, siitä jää jotain jäljellekin. Mutta varmaan kaikista fiksuinta olisi harjoitella monipuolisemmin sellaisella painotuksella mikä itselle toimii.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy.
Hienoa, rakastan juoksemista. Olen juossut aina, jopa raskaana ollessani juoksin 8. Kk alkuun asti. Raskauspaino nousi kyllä 9 kg, mutta viikko synnytyksestä oli mennyt pois 7,kg ja taas juoksemaan.
Olen juossut 5 vuotiaasta asti.
T. N 76 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy.
Lihaskato iskee jossain vaiheessa.
Koska? Kysyy N 76 v
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai mikset juokse?
Vierailija kirjoitti:
Lihasmassasta on enempi hyötyä ikääntyessä eli siinä vaiheessa, kun on maannut ensin kuukauden sängyssä ja sitten pitäisi taas kävellä. Kun lihasta on enempi, siitä jää jotain jäljellekin. Mutta varmaan kaikista fiksuinta olisi harjoitella monipuolisemmin sellaisella painotuksella mikä itselle toimii.
Miksi makaisin ensin kuukauden sängyssä ja sitten nousisin siitä?
Minäkin käy Valtakunnansalilla kokouksissa, mutta menen polkupyörällä kesäisin, sateella ja talvisin autolla.
mä juoksin kerran salille kun oli kiire