Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn salilla, mutta en juokse koskaan

Vierailija
10.08.2026 |

Tänään piti juosta kiireen takia. En hengästynyt, mutta tunsin itseni köntykseksi! Jotenkin salilla käynti on niin paljon helpompaa kuin ajatus jostain lenkille lähdöstä.

Kellään samaa?

N

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juoksin kerran salille kun oli kiire

Vierailija
22/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn salilla ja juoksen, olen juossut jo useamman vuoden, mutta edelleen tunnen itseni köntykseksi. Mun ruumiinrakennetta ei ole tarkoitettu juoksemiseen ja kestävyysurheiluun 😁

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä eri. En käy koskaan salilla, mutta treenaan kotona ja ulkosalilla kehonpainolla. Kympin lenkkejä juoksen välillä. Juoksu tuntuu kevyeltä. Kroppa näytttää lihaksikkaan yleisurheilijan kropalta. m49

Vierailija
24/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassasta on enempi hyötyä ikääntyessä eli siinä vaiheessa, kun on maannut ensin kuukauden sängyssä ja sitten pitäisi taas kävellä. Kun lihasta on enempi, siitä jää jotain jäljellekin. Mutta varmaan kaikista fiksuinta olisi harjoitella monipuolisemmin sellaisella painotuksella mikä itselle toimii.

Vierailija
25/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy. 

Hienoa, rakastan juoksemista. Olen juossut aina, jopa raskaana ollessani juoksin 8. Kk alkuun asti. Raskauspaino nousi kyllä 9 kg, mutta viikko synnytyksestä oli mennyt pois 7,kg ja taas juoksemaan.

Olen juossut 5 vuotiaasta asti.

T. N 76 v

Vierailija
26/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas juoksen, mutta en käy salilla koskaan. Salilla on niin tylsää. Juostessa maisema vaihtuu ja tulee tunne että asiat edistyy. 

Lihaskato iskee jossain vaiheessa.

Koska? Kysyy N 76 v

Vierailija
27/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai mikset juokse?

Vierailija
28/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasmassasta on enempi hyötyä ikääntyessä eli siinä vaiheessa, kun on maannut ensin kuukauden sängyssä ja sitten pitäisi taas kävellä. Kun lihasta on enempi, siitä jää jotain jäljellekin. Mutta varmaan kaikista fiksuinta olisi harjoitella monipuolisemmin sellaisella painotuksella mikä itselle toimii.

Miksi makaisin ensin kuukauden sängyssä ja sitten nousisin siitä?

Vierailija
29/29 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käy Valtakunnansalilla kokouksissa, mutta menen polkupyörällä kesäisin, sateella ja talvisin autolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi