Kannattaa aina muistaa se että netissä kun loukkaa ihmisiä niin sielä seassa saattaa oikeasti olla joku kuka ei anna sen mennä sormien läpi
Se on vaikea ymmärtää ihmiselle joka on tottunut siihen että mistään ei tarvitse kantaa vastuuta. Tiedättekö te kuinka helppoa on löytää ihminen pelkän profiilin avulla vaikka se ei sanoisikaan suoraa mitää. Kantakaa nyt herran jumala edes sen verta vastuuta että lopetatte sen ilkeilyn netissä. Joku kaunis päivä joku ottaa sen teidän profiilin sieltä ja te vastaatte sanoistanne
Kommentit (23)
Anonyymisti kun kirjoittaa ei oo vastuuta mistään.
Aika montaa ihmistä pitääkin loukata.
Oppiivatpa olemaan
Yhdessä ryhmässä ihmiset veti toistensa lapsien kuvia ja haukku niitä, vähemmästäkin on ammuttu ihmisiä
Kuinka vajaa on että loukkaantuu jostain nettikirjoittelusta? 😅 Tähän perään voi haukkua minua, ei haittaa pätkääkään
Anonyymisti ilkeilevät ovat näitä arvottomia ihmisiä joilla ei päässä ole kuin keltaista nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Anonyymisti ilkeilevät ovat näitä arvottomia ihmisiä joilla ei päässä ole kuin keltaista nestettä.
Tällä palstalla nimenomaan naiset käyvät heti henkilöön
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ryhmässä ihmiset veti toistensa lapsien kuvia ja haukku niitä, vähemmästäkin on ammuttu ihmisiä
Keskustellaan afrosuomalaisen kansanedustajan Fatim Diarran tulevasta mulattinepsylapsesta.
Kokeileppa mennä polttamaan koraani itäkeskuksen eteen.
Uhkailetko ap vauva.fi:n satojatuhansia käyttäjiä väkivallalla? Olisiko sinun aika poistua täältä ja somesta, kun tuntuu olevan sinulle liikaa. Ala vaikka lintuharrastajaksi.
Ole poissa netistä. Niin ei sua kukaan arvostele tai loukkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vajaa on että loukkaantuu jostain nettikirjoittelusta? 😅 Tähän perään voi haukkua minua, ei haittaa pätkääkään
No tässä nähdään taas vajaan mielen maisema, koska se on "netti" niin kaikkia voi epäkunnioittaa koska eihän niitä "tarvitse ottaa tosissaan"
Puhutaanko nyt siitä miten te akat maalititte Metsäketoa?
Ehkä joillakin provoajilla onkin tarkoituksena saada ns. herkemmät ihmiset reagoimaan niin, että he tekevät jotakin typerää a lá murder by proxy?
Vierailija kirjoitti:
Ole poissa netistä. Niin ei sua kukaan arvostele tai loukkaa jne.
Puhuinko mä itsestäni?
Poliisin aika menee mopoiljoiden kiilailuun, ei ne tutki somepaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä nähdään taas vajaan mielen maisema, koska se on "netti" niin kaikkia voi epäkunnioittaa koska eihän niitä "tarvitse ottaa tosissaan"
Miksi välität niin paljon jostain tuntemattomasta ihmisestä että sinua loukkaa mitä se netissä länkyttää?
Eipä noin ole tainnut käydä kuin aniharvoin suhteessa netin anonyymien viestien määrään.
Jopa loton päävoittoja näkee paljon useammin.