Mikä on paras pituus naiselle?
Kommentit (48)
Vähän keskimittaa pitempi muna lienee naisella parhain. Tekee höpöä eturauhaseen.
Huomaa että enemmistö valitsijoista palstalla on naisia
Kaikkein kuumin on 159-171 haarukka. Toisin sanoen 160 on kuumin kymmenys. Nainen, jonka pituus on esimerkiksi 163cm on kaikkein parhaassa asemassa, koska melkein jokainen mies on kiinnostunut hänen pituisestaan. Lisäksi hänen muotonsa näkyvät tosi selkeästi, kun hän ei ole liian korkea.
155cm-190cm käy mulle. Olen itse 183cm.
M39
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kuumin on 159-171 haarukka. Toisin sanoen 160 on kuumin kymmenys. Nainen, jonka pituus on esimerkiksi 163cm on kaikkein parhaassa asemassa, koska melkein jokainen mies on kiinnostunut hänen pituisestaan. Lisäksi hänen muotonsa näkyvät tosi selkeästi, kun hän ei ole liian korkea.
Miten muotojen näkymiseen vaikuttaa naisen "korkeus"??? 😅😂
Olen itse oikein tyytyväinen 175cm pituuteni ja siihen että pystyin elättämään itseni mallina monta vuotta samalla kun opiskelin ja asuin ulkomailla.
Minä pätkänä tykkäisin ehdottomasti olla keskipituutta vähän pidempi, eli jotain 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Alle 150.
Ei kuitenkaan ihan alle. Vaatteita ja kenkiä tosi vaikea saada. Lastenosasto on kuitenkin poissuljettu. Etsivä löytää. Usein näen jotain kivaa ja ajattelen että ton tulen ostamaan sit kun se on alessa koska sinne se päätyy. Näin sitten käykin usein.
163cm vai olikohan 164cm tai 165cm, no joku näistä ja myös n. 170cm.
Suomalaisten naisten keskipituus on yli 164 cm.
Ellen väärin muista, 164,4 cm.
Ihan oikeat äänestystulokset.
Äänestyksen tulos ei ole harmoniassa kansainvälisen tutkimusaineiston kanssa eli mammapalstan ajatuksia se lähinnä kuvaa
Keskipituinen, sitä vähän lyhyempi ja vähän pidempi ovat kaikki äärimmäisen suosittuja miesvastaajien keskuudessa. Myös hyvin lyhyt ja hyvin pitkä keräävät suosiota, eli käytännössä pituudella ei ole niin paljon väliä naiselle.
Länsimaissa keskipituinen tai lyhyt on suosituin. Japanissa selvästi lyhyt. Kehitysmaissa usein pitkä
Itse olen 166cm ja se on ihan passeli pituus, vaikka alakoulussa haukkuivat kirahviksi, siellä olin koulun pisin tyttö. Mutta ei enää yläasteella, siellä olin jumppatunnin jonossa neljänneksi viimeinen.