Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltää tunteeni ja kokemukseni, mikä neuvoksi?

Vierailija
29.09.2024 |

Olen vasta yli 10 avioliittovuoden jälkeen herännyt tähän. Hän toitottaa sitä kuinka minun tunteeni tai kokemukseni ei ole totuus ja ei siten ota vastuuta mistään asioista. Olen kokenut avioliiton huonoksi jo pitkään mutta mies haluaisi jatkaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tunteesi ole hänen vastuullaan

Vierailija
2/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisen miehen kanssa liian kauan. Näin hänen mielestään jopa vääränlaisia unia.

Juokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset jotenkin erikoisesti tuon asian.

Tuo syy-seuraus ontuu.

Vierailija
4/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos koen että mies esim loukannut minua omalla käytöksellään, niin kai hänellä jotain vastuuta on käytöksestään? T. Ap

Vierailija
5/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keität omat tunteesi ja annostelet sitä suuhusi itse.

Vierailija
6/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tunteet ja kokemukset on vain sun omassa päässä, kaikki muut maailmassa kokevat täysin toisin.

Vierailija
7/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset jotenkin erikoisesti tuon asian.

Tuo syy-seuraus ontuu.

Voitko perustella? T. Ap

Vierailija
8/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tunteet ja kokemukset on vain sun omassa päässä, kaikki muut maailmassa kokevat täysin toisin.

Joo toki, mutta onko kaikkien tunteet vaan irrallisia, jossain tyhjiössä ulkoavaruudessa ja ennen kaikkea täysin merkityksettömiä?

Vierailija
9/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne sun tunteet ja kokemukset sulle täysin todellisia. Suhdetta niihin voi toki muuttaa. Mutta hankalaahan se on, jos mies pitää niitä todellisuudesta irrallisina. Ei kai tuossakaan tilanteessa auta muu kuin käydä puhumassa ulkopuolisen avun kanssa asioista.

Vierailija
10/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön/tunnekylmä/alistava ihminen kenties? 

Vierailija
11/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Muista ettei miehenkään kokemukset ja tunteet mitä eroilmoituksen jälkeen tulee ole totuus eikä sinun tarvitse olla niistä millään tavoin vastuussa. Takaisin älä ota vaikka vaikuttaisikin muuttuneen.

Vierailija
12/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään sun  haluttomuutesi jatkaa sinun mielestäsi huonoa liittoa. Sen kun eroat.

Vierailija
13/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvytön/tunnekylmä/alistava ihminen kenties? 

Tai ihan ok. Mutta vääräntyyppinen ap:lle.

Vierailija
14/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et sinä miehen lupaa eroon tarvitse. Jos suhde on sinusta huono ja olet varma, että asia ei muutu, eroa

Mitä ihmettä se siihen liittyy, uskooko mies tunteisiisi tai onko samaa mieltä. 

Mies voi olla vai törppö tai hän voi olla persoonallisuushäiriöinen. -tai mitä tahansa siltä väliltä. 

Mies voi myös olla oikeassa, ja oletkin harhainen ja kuvittelet ties mitä. 

Mutta entä sitten? Kyse on sinun elämästäsi, sinun parisuhteestasi, eikä sinun tarvitse olla suhteessa, jossa et halua enää olla. 

Tee päätös omien ajatustesi ja tunteidesi pohjalta, älä miehen. 

Vierailija
15/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epätodennäköistä, että mies heti alkuun mitään muuttaisi, koska hän hyötyy nykyisestä tilanteesta. Se on helppo hänelle. Ota etäisyyttä ja lopeta kaikki palvelut. Odota, että mies alkaa valittamaan. Kerro miehelle, että keskustelet hänen kanssaan mielellään siitä, miten teidän suhdetta saa parannettua. Joko keskustelu onnistuu tai sitten ei. Joudut jokatapauksessa olemaan se joka sen eron ottaa, koska mies on tyytyväinen, eikä välitä miltä sinusta tuntuu. Et ole hänelle mitään velkaa, eikä miehen tunteet eron jälkeen ole sinun vastuulla. Kerrot tietenkin myös, että miehen tunteet on irrallaan todellisuudesta.

Vierailija
16/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on paskaa kaasuvalotusta. Jos joku katkaisee sormeni niin kyllä vasn hän sen kivun aiheutti enkä minä.

Ja jos tuolle esittämällesi tielle lähdettäisiin niin siinä tapauksessa etenkin kannattaa välittömästi eliminoida kaikki huonoja tuntemuksia luova asia elämästä.

Ap, harvoin ero tapahtuu konsensuksessa. Voit todeta eron ihan yksin. Olen itsekin ollut liian monta vuotta miehesi kaltaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
17/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pyllistä reilusti ja ota rennosti

Vierailija
18/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot tunnustanu haluavasi tuntea olevasi täynnä?

Vierailija
19/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu, mulla kans mies joka ei välitä tunteistani ollenkaan. Tai voi toki sanoa että välittää mutta todellisuus on jotain ihan muuta. Silti hän kuvittelee ja olettaa että olen onnellinen tällaisessa suhteessa. Hän on aivan ihmeissään että en ole. Eikö ole jännä juttu?

Vierailija
20/52 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu juttu, mulla kans mies joka ei välitä tunteistani ollenkaan. Tai voi toki sanoa että välittää mutta todellisuus on jotain ihan muuta. Silti hän kuvittelee ja olettaa että olen onnellinen tällaisessa suhteessa. Hän on aivan ihmeissään että en ole. Eikö ole jännä juttu?

Etkö sinäkään ota ahteriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi