Mitä mieltä nimestä Sari?
Itselläni tämä nimi.
1966 vuonna Sari ja Sirpa olivat muotinimiä.
Inhoan nimeni.
Kommentit (36)
Kaikki tuonnimiset ovat äärimmäisen epäilyttäviä ja epäluotettavia
Nimelle on povattu uutta nousua sitten seitkyt-luvun. Ihan jees ja parempi kuin ne Jessika Jasmini Jenna ja Janna sun muut
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi mitenkään tuntea noita kymmeniätuhansia naisia 😃
Lopetetaan taas nimihulluilu. Kaikki nimet ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi mitenkään tuntea noita kymmeniätuhansia naisia 😃
Siksi tuo onkin ilmiselvästi vitsi
Harmi että se pitää erikseen kertoa
-sesama
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista panoistani.
Onko kaikki täällä panneet samaa Saria, vai eri?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on todettu että kun joutuu asioimaan sosiaalivirastossa ja muissa virastoissa niin vastassa on aina Sari joka osottautuu epäilyttäväksi ja epäluotettavaksi (
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Sarilta pillua.
Uros
Veltto läski ukko olet ja valehtelija, isältä sait kullia kun tuhmuuksia teit, etkö muista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen versio raamatullisesta nimestä Saara.
Intialainen mekkokin on sari.
Omassa ikäryhmässäni hyvin tavallinen nimi. Siis käytännössä minun korvaani varsin neutraali. Sitä mikä nimessä puhuttelee niin, että antaa sen lapselleen, en ole koskaan ymmärtänyt - mutta niin taitaa meillä kullakin olla joidenkin nimien suhteen.
Sari on hankalia ihmisiä, siitäkin huolimatta että Sari Y:llä on tiukin ja paras pillu mitä olen päässyt panemaan.
Oli kyllä hyvä tavara
T: setämies
Aika tavanomainen on Suomessa kyllä. Jos reissailet ulkomailla, nimi on ehkä vähän erikoisempi. Jos sua rassaa tuo nimi, mikset vaihda sitä? Itse olen vaihtanut etunimeni (mies) vähän samoista syistä.
70-luvun alussa syntyneiden suosikkinimi. Yllättävää, että ko nimeä on muissakin maissa, vaikkei kyse ole suomalaisesta taustasta. Siskoni syntyi 1972 ja on Sari. Minä synnyin 1970 ja sain nimen Jaana.