Mitä mieltä nimestä Sari?
Itselläni tämä nimi.
1966 vuonna Sari ja Sirpa olivat muotinimiä.
Inhoan nimeni.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuonnimiset ovat äärimmäisen epäilyttäviä ja epäluotettavia
Et sinä voi mitenkään tuntea noita kymmeniätuhansia naisia 😃
Lopetetaan taas nimihulluilu. Kaikki nimet ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi mitenkään tuntea noita kymmeniätuhansia naisia 😃
Siksi tuo onkin ilmiselvästi vitsi
Harmi että se pitää erikseen kertoa
-sesama
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista panoistani.
Onko kaikki täällä panneet samaa Saria, vai eri?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on todettu että kun joutuu asioimaan sosiaalivirastossa ja muissa virastoissa niin vastassa on aina Sari joka osottautuu epäilyttäväksi ja epäluotettavaksi (
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Sarilta pillua.
Uros
Veltto läski ukko olet ja valehtelija, isältä sait kullia kun tuhmuuksia teit, etkö muista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen versio raamatullisesta nimestä Saara.
Intialainen mekkokin on sari.
Omassa ikäryhmässäni hyvin tavallinen nimi. Siis käytännössä minun korvaani varsin neutraali. Sitä mikä nimessä puhuttelee niin, että antaa sen lapselleen, en ole koskaan ymmärtänyt - mutta niin taitaa meillä kullakin olla joidenkin nimien suhteen.
Aika tavanomainen on Suomessa kyllä. Jos reissailet ulkomailla, nimi on ehkä vähän erikoisempi. Jos sua rassaa tuo nimi, mikset vaihda sitä? Itse olen vaihtanut etunimeni (mies) vähän samoista syistä.
Voitaisiin nimien sijasta siirtyä numerosarjoihin. Kyllähän niistäkin saisi mielipiteitä.
Nimestä tulee mieleen kiusaaja, kontrollifriikki, hankala ihminen. Tunnen kaksi Saria ja molemmat ovat juuri sellaisia. Ruma nimi!
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin nimien sijasta siirtyä numerosarjoihin. Kyllähän niistäkin saisi mielipiteitä.
Mä valtsen omaksi "nimekseni" 666...
Näen että nussin Saria takaapäin. Sarilla on sifonkihuivi ranteen ympärillä. Näin ei sitten koskaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut Sarilta pillua.
Uros
Veltto läski ukko olet ja valehtelija, isältä sait kullia kun tuhmuuksia teit, etkö muista.
Olet sekopäinen nainen.
Sari on myös joku itämainen vaate. Siinä mielessä huono, Sari vai sari.
Sari on tosi nätti nimi. Enkä itse tunne yhtään Saria, joka olisi kuvatunlainen ilkimys. Yhden tai kahden tuntemansa ihmisen nimen perusteella on typerää luokitella toisia samannimisiä samanlaisiksi.
Miettikää nyt itsekin vähän. Mikä on oma nimenne ja onko kaikki itsesi nimiset samanlaisia kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Sari on myös joku itämainen vaate. Siinä mielessä huono, Sari vai sari.
On niitä huonompiakin, joilla on joku merkitys ulkomailla
Nimelle on povattu uutta nousua sitten seitkyt-luvun. Ihan jees ja parempi kuin ne Jessika Jasmini Jenna ja Janna sun muut