Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on YouTube Premium ja sen kk-hinta nousee nyt parin päivän päästä!

Vierailija
06.12.2024 |

Nousee siis nyt pyöristettynä 16 eurosta 20 euroon kuukaudessa.

Niin voisiko tehdä niin, että irtisanoo tuon tilauksen ja sitten heti tekee uuden tilauksen, joka on tällä hetkellä 15 euroa kuussa?

En näe mitään kieltoja, etteikö noin voisi tehdä, mutta katoaako koko Youtube historiani ja tallentamani soittolistat ja eri kanavien tilaukset?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Youtube Premium hinta nousee nimenomaan automaattisesti vanhoille asiakkaille kahteenkymppiin.

Vierailija
2/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa youtubesta?

Vierailija
4/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa youtubesta?

Koska jokaisella tervejärkisellä ihmisellä on adblocker selaimessa niin suurin hyöty tietokoneella on se, että videoita voi ladata koneelle. Puhelimessa en käytä koskaan Youtubea (ja muutenkin vältän Googlen palveluita) joten sen hyödyistä en ole niin varma.

Vierailija
5/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa youtubesta?

En halua katsoa sekuntiakaan mainoksia. Kuuntelen / katson Youtubesta koko ajan, miltei aamusta iltaan. On se sitten uutisia, rikosmysteereitä, ihonhoitovinkkejä, äänikirjoja, musiikkia, kieltenopiskeluvideoita jne. 

Vierailija
6/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa youtubesta?

En halua katsoa sekuntiakaan mainoksia. Kuuntelen / katson Youtubesta koko ajan, miltei aamusta iltaan. On se sitten uutisia, rikosmysteereitä, ihonhoitovinkkejä, äänikirjoja, musiikkia, kieltenopiskeluvideoita jne. 

Ei mulla näy sekuntiakaan videoita ja ihan ilmaiseksi katson. 

Vierailija
8/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa youtubesta?

Ei mulla näy sekuntiakaan videoita ja ihan ilmaiseksi katson. 

Mainoksia siis.

Vierailija
9/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen 12e Premium. Ja on 15e tämän kuun lopussa. Mutta maksan Elisalle paljon muita maksuja.

Vierailija
10/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen 12e Premium. Ja on 15e tämän kuun lopussa. Mutta maksan Elisalle paljon muita maksuja.

Maksan minäkin autovakuutusta ja vuokraa, mutta mitä helvettiä ne tähän liittyy?

Vierailija
11/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, ei ole ongelmaa.

Vierailija
12/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vi**ua ne Elisan maksut tähän liittyy?

Vierailija
13/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Brave selaimella ainakin ennen sai mainokset pois ja pystyi katsomaan koko päivän. Nauhoittamaan ei pysty, vaatii erilliset ohjelmat.

Vierailija
14/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulet joka kerran heittämään vihaa päälleni. Aiemminkin teit saman, aina kun laitan oman näkemykseni jostain. Olet kiusaaja. Ensimmäiset lauseet ovat tuben maksuja. Elisa on myös verkkoon liittyvä maksuiltaan ja niitä otetaan liikaa minulta. Se on kokonaisuus mikä menee nettiin.

Vierailija
15/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan minäkin autovakuutusta ja vuokraa, mutta mitä helvettiä ne tähän liittyy?

Miksi tulet kiusaamaan minua joka kerralla. Anna minun sanoa mitä haluan. Eri viestissä vastaan jo tähän kysymykseen. En voi sille mitään ettet ymmärrä mitä sanon. Ensimmäiset kaksi lausetta koskevat premiumia. Jättäkää rauhaan.

Vierailija
16/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku maksaa Youtubesta? Minusta se on just hyvä, kun siitä ei tervitse maksaa. 

Vierailija
17/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa youtubesta?

AD-BLOCKER selaimeen niin pääset paljon halvemmalla.

Vierailija
18/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, ei ole ongelmaa.

Työelämässä ei selvästikään vaadita lainkaan älyä.

Vierailija
19/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että samalla rahalla saa Youtube Musicin, niin ei tarvii maksaa kymppiä kuussa Spotifysta.

Vierailija
20/45 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulet joka kerran heittämään vihaa päälleni. Aiemminkin teit saman, aina kun laitan oman näkemykseni jostain. Olet kiusaaja. Ensimmäiset lauseet ovat tuben maksuja. Elisa on myös verkkoon liittyvä maksuiltaan ja niitä otetaan liikaa minulta. Se on kokonaisuus mikä menee nettiin.

Oletko humalassa vai miksi sekoilet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi