Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisko tein mies mennä koko viikon kestävälle työreissulle?

Vierailija
09.08.2026 |

Jos jos mukana on vielä naispuolinen työkaveri, joka on eronnut?! En voi tietty kieltääkään, mutta kai voin sanoa kuinka olen huolissani? Mietin myös, että voisin mennä sinne yhdeksi yöksi mukaan?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi olla noin huonoitsetuntoinen ja mustasukkainen kalkkuna?

Vierailija
42/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Olet siis vapaaehtoisesti mennyt yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on taipumusta pettämiseen ja johon et voi luottaa kauniin naisen seurassa? Ja sen sijaan, että eroaisit miehestä, johon et selvästikään luota, yrität epätoivoisesti estää häntä pettämästä kontrolloimalla, kenen kanssa hän saa olla tekemisissä.

Eikö ongelma silloin ole ennen kaikkea siinä miehessä ja teidän parisuhteessanne eikä siinä kauniissa naisessa?

Se ongelma on vain ja ainoastaan Justiinan korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein? Missä päin sanotaan noin?

Vierailija
44/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, meillä ei tulisi kyseeseen. 

Vierailija
45/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työhön kuuluu matkustelua, ja puoliso yrittää sen kieltää, niin siinä saattaa lähteä työpaikka alta. Ja mitäs luulette että vaikkapa sen miehen työnantaja sanoo, jos mies piipittää että en voi lähteä, kun vaimo kieltää.

Omassa tuttavapiirissä todella monen työhön kuuluu matkustelua, ja kyllä useamman seurueeseen kuuluu sekä miespuolisia että naispuolisia kollegoja. En tiedä yhtäkään, jonka puoliso olisi "kieltänyt " lähtemästä matkaan jos työnantaja on niin määrännyt.

Vierailija
46/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Jos joku tuossa yhtälössä on hullu, niin miehesi. Hän nussii silti sinua vaikka siis saisi tuon gasellijalkaisen nuorikon. 

Älä moiti miehesi valintoja, sinä olet yksi niistä.

Miten niin "vaikka saisi tuon gasellijalkaisen nuorikon"? Nainen on tuosta vaan otettavissa? 

Vierailija
47/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työhön kuuluu matkustelua, ja puoliso yrittää sen kieltää, niin siinä saattaa lähteä työpaikka alta. Ja mitäs luulette että vaikkapa sen miehen työnantaja sanoo, jos mies piipittää että en voi lähteä, kun vaimo kieltää.

Omassa tuttavapiirissä todella monen työhön kuuluu matkustelua, ja kyllä useamman seurueeseen kuuluu sekä miespuolisia että naispuolisia kollegoja. En tiedä yhtäkään, jonka puoliso olisi "kieltänyt " lähtemästä matkaan jos työnantaja on niin määrännyt.

Luuletko, että tuollaisista parisuhdeasioista siellä työpaikalla kailotetaan?

Vierailija
48/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkun menee ja pettää jos on pettääkseen.

Enhän minä voi vaatia että ei menisi.

Vierailija
49/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ”saisiko mennä työreissulle”? Jos se on työreissu niin eipä siinä mulla ole sanomista vaan työnantajalla.

Vierailija
50/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimo voi estää miestä lähtemästä työmatkalle, jos työnantaja määrää/vaatii/ohjeistaa siihen? Ei ole työnantajan asia sotkeutua työntekijän ja tämän puolison välisiin asioihin. 

Vierailija
51/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No senkun menee ja pettää jos on pettääkseen.

Enhän minä voi vaatia että ei menisi.

En minäkään vaadi, mutta jos menee, emme enää ole yhdessä.

Miehellä ei ole pakollisia työreissuja, joten jos vapaaehtoisesti lähtee, niin se on hänen valintansa.

Vierailija
52/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, jos kuuluu työtehtäviin. Ei kai aikuista ihmistä voi kieltää tekemästä työtään? Tyhmäkö olet?

Vierailija
53/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan hirveää olla suhteessa, jossa puoliso jo etukäteen on päättänyt, että tulen pettämään ja kieltää sekä kyttää. 

Vierailija
54/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä älytön kysymys. Miten voi edes ruveta miettimään sellaista kysymystä kuin että SAAKO puoliso mennä TYÖmatkalle?

Sanotaan, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, mutta kyllä niitä on.

Vierailija
55/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu, kaikki naiset työttömiksi?

Vierailija
56/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että tuollainen nainen olisi juuri sinun mieheltäsi seksiä vailla, kun ei ilmeisesti muualta saa?

Vierailija
57/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaiset ilmeisesti haluaisivat jonkin Saudi-Arabian jossa vieraat miehet ja naiset pysyvät täysin erillään ja naista saattaa paikkoihin aviomies tai joku sukulainen (ehkä jopa oma poika)?

Vierailija
58/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää voi vaikka kopiokonehuoneessa, jos niikseen. 

Mieheni matkustaa tusina kertaa vuodessa, ei tulisi mieleenkään kieltää. Aikuisella on aikuisen oikeudet ja se on hänen TYÖNSÄ!!!

Noin sairaalloinen mustasukkaisuus tarvitsee terapiaal 

Vierailija
59/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 3 kuukautta kerrallaan työreissulla ja sitten 3 kuukautta kotona. Eipä siihen minulla ole mitään sanomista.

Vierailija
60/71 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että pettävät ihmiset ovat yleensä niitä jotka pelkäävät pettämistä eniten. 

Pieni peiliinkatsomisen paikka jos työreissut pelottaa nuin paljon, liekkö AP ollut joskus siellä toisella puolen petiä. Ei luulisi olevan ongelma jos ei ukkosi ole samaan huoneeseen majoittelut ihan tai pakkaile kortonkeja, käsirautoja ja liukuvoidetta mukaan.