Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko tein mies mennä koko viikon kestävälle työreissulle?

Vierailija
09.08.2026 |

Jos jos mukana on vielä naispuolinen työkaveri, joka on eronnut?! En voi tietty kieltääkään, mutta kai voin sanoa kuinka olen huolissani? Mietin myös, että voisin mennä sinne yhdeksi yöksi mukaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epävarma sä oot teidän suhteesta ja liitosta? Etkö pidä miestä tyytyväisenä? 

Vierailija
22/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa vaimo piti  mennä mukaan  työreissuun kun mies ei uskaltanut yksin lähteä vieraaseen paikkaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Tiedätkö mitä? Ei huolta tuollaisissakaan tapauksissa. Sillä uskallan väittää, ettei tuollainen nainen ole kiinnostunut miehestäsi.

Vierailija
24/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen tyyppi 

Vierailija
25/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan välillä miehen kanssa erossa pitkiäkin aikoja. Nyt mennyt 2kk kun viimeksi nähty. En ole huolissani. 

Vierailija
26/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheesi voi luottaa niin voit olla rauhallisin mielin kotona. Jos taas et voi luottaa mieheesi niin ero lienee paras ratkaisu.

Vierailija
27/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tiedoksesi, koska asia on sinulle tuntematon

" Työnantajan direktio-oikeus

Työnantajan direktio-oikeus eli työnjohto-oikeus takaa sen, että työnantajalla on oikeus valvoa ja johtaa työtä. Työnantaja päättää miten, missä, milloin ja millä välinein työtä tehdään. Työntekijällä on velvollisuus noudattaa työnantajan antamia ohjeita ja määräyksiä." 

Vierailija
28/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuisi naisesta. Mieheni työpaikalla on töissä joku noin kolmekymppinen, arviolta noin 180-senttinen, hoikka, hyväkroppainen, isorintainen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen nainen. Tiedän, kun olen itse nähnyt. Ilmeisesti vielä kohtuullisen sosiaalinenkin. Kuinka hullu pitäisi naisen olla, jotta oman miehensä päästäisi tuollaisen naisen kanssa viikon kestävälle työreissulle?

Olet siis vapaaehtoisesti mennyt yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on taipumusta pettämiseen ja johon et voi luottaa kauniin naisen seurassa? Ja sen sijaan, että eroaisit miehestä, johon et selvästikään luota, yrität epätoivoisesti estää häntä pettämästä kontrolloimalla, kenen kanssa hän saa olla tekemisissä.

Eikö ongelma silloin ole ennen kaikkea siinä miehessä ja teidän parisuhteessanne eikä siinä kauniissa naisessa?

Vierailija
29/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ukko on jo epäluotettava. Mistäs muuten noin tarkasti tiedät miehen työkaverin parisuhdetilanteen? 

Vierailija
30/30 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tarina keksitty tähän iltaan. Aamulla tulee sitten uusi, jossa mies on tehnyt sitä tai tätä. Joka päivä sama kuvio, sama tyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän