Voiko naiselle vain sanoa en halua sinua, koska ulkonäkösi ei kiihota minua
Vai onko parempi vain valehdella ettei lapsi vain järkyty.
Kommentit (113)
En ole pelinaisia,enkä tykkää miehistä!Oman mieheni onneksi minua kauniisti kohtelee,se riittää!
Vierailija kirjoitti:
Voit tietysti sanoa, että olen ulkonäkökeskeinen ääliö.
Tai sitten sanoa vain, että kemiat ei kohtaa.
Ai että kemiat ei kohtaa tarkoittaa oikeasti, että olet ruma? Tämä täytyykin pitää mielessä.
Voit sanoa. Nainen voi katsoa rehellisesti peilikuvaansa eikä valehdella olevansa kehopositiivinen.
Tottakai kannattaa sanoa. Naisetkin sanoo miehiä rumaksi.
Naiselle voi aivan hyvin sanoa esim. "En usko että minulla voi olla mitään tunteita sinua kohtaan, koska olet minua lihavampi"
Tökerösti voi aina sanoa asiansa, jos on valmis myös kantamaan vastuun tyhmyytensä paljastumisesta. Herrasmies keksii aina miellyttävämmän syyn ja on valmis löytämään vian vaikka itsestään, jos suhde ei hänelle jostain sovi tai toimi.
Voisiko sinulle sanoa että ei halua enää seksiä kanssasi koska sinulla on liian pieni? Makuasiahan sekin on että onko jollakin pieni vai ei.
Mene lääkäriin selvittämään erektiohäiriötäsi. Peniksen toimintahäiriöt ovat yleensä ensimmäisiä merkkejä sydän- ja verisuodisairauksista.
Sama se miehissä, 95% heistä ei kiinnosta ulkonäöltään naisia. Pakko vaan joku ottaa jonka saa.
Kohtelias ihminen käyttää noissa tilanteissa kiertoilmaisuja.
Itse olen sanonut muutamalle ei-hyvännäköiselle naiselle että "en tunne seksuaalista kemiaa välillämme". Erinomainen fraasi, koska se on niin epämääräinen, eikä syytä tai hauku ketään.
Etkö voi vaan sammuttaa valoja? Olis ihmiskunta kuollut sukupuuttoon jos se ulkonäöstä olis kiinni. Jotkut jopa vaanivat naisia ja käyvät kiinni ennen kuin ehtivät tuumailla miellyttääkö naisen ulkonäkö. Taitaa olla joku muu syy haluttomuuteen voisin vaikka vetoa lyödä
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset näkee aivan kamalasti vaivaa ulkonäkönsä eteen. Miesten pitäisi kunnioittaa naisten ponnisteluja eikä ampua tökeröillä ja junteilla tokaisuilla toisia. Sitäpaitsi pitkässä suhteessa ulkonäkö menettää merkityksensä ja luonne on se todellinen juttu. Ikävä luonne on todella luontaantyöntävä piirre, kiinnittääkö siihen huomiota sekä naiset että miehet.
Se, että näyttää puhkijyystetyltä kuminukelta ei kiihota ketään.
Minulla on jo mies,muille ei tarvitse kelvatakaan!En ole pelinaisia!