Voiko naiselle vain sanoa en halua sinua, koska ulkonäkösi ei kiihota minua
Vai onko parempi vain valehdella ettei lapsi vain järkyty.
Kommentit (66)
Et voi sanoa yhtään mitään vaan joudut tyytymään siihen mitä saat. Niin se tänä päivänä menee, naiset on prinsessoja jotka saavat itkupotkuraivarit jos ei kaikki mene niin kuin haluavat
Voiko miehelle sanoa, ettei halua tavata enää tämän tyhmyyden ja käytöstavattomuuden vuoksi. Joo, tämä oli vain retorinen kysymys.
Miksi sille pitää sanoa mitään? Tai sanoo vaan ettei nyt kiinnosta, hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi sanoa yhtään mitään vaan joudut tyytymään siihen mitä saat. Niin se tänä päivänä menee, naiset on prinsessoja jotka saavat itkupotkuraivarit jos ei kaikki mene niin kuin haluavat
Miehet taas tuon perusteella sivistymättömiä apinoita, joilla alkaa suunsoitto ja uhriutuminen, jos asiat ei mene mielen mukaan ja joiden ainoa tapa kommunikoida naisen kanssa on loukkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas tuon perusteella sivistymättömiä apinoita, joilla alkaa suunsoitto ja uhriutuminen, jos asiat ei mene mielen mukaan ja joiden ainoa tapa kommunikoida naisen kanssa on loukkaaminen.
Jep. Miehet.
-eri
Vaikutat jotenkin sekavalta. Nainen, lapsi wtf
Siis mikä lapsi? Sinun vai naisen? Vai molempien?
Olen sanonut monille miehille, tosin kohteliaammalla tavalla.
Harva mies on seksikäs.
Kommenttini jälkeen olen ollut lesbo. :D
Luulen edelleen, että olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes tuohon asti on päätynyt? Ei kai sitä treffeilekään mene tietämättä edes sinne päin toisen ulkonäköä?
Kyllähän sitä esim. peräpukamat voi aiheuttaa lorpahduksen takaapäin työstäessä. Eikä pukamatilanne paljastu kuin vasta liian myöhään.
Hoidata ihmeessä ryoäleterttusi kuntoon, Veijo.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pedopersu. Sen mielestä 10-vuotias on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ap ilmeisesti hölisee seksijuttuja pikkulasten kuullen. Huolestuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi ? Onko parempi valehdella ? Kerran se kirpaisee.
Muotoile kuitenkin sanoja vähän siistiin muotoon. Ettei tule järkytys herkille.
Yleensä sanon miehille tuossa 3 kk kohdalla, että tää oli tässä kun hän ei enää kiihota mua, moikka!
Ja kysehän on miesten laiskistumisesta. Eivät viitsi enää satsata kun kuvittelevat, että nainen on rakastunut (miehet ovat siinä kohtaa jo täysin retkussa)
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi ? Onko parempi valehdella ? Kerran se kirpaisee.
Juu, on mullekin sanottu noin vaikken kyseisen pojan kanssa ollut edes puhunut. Tuli diskossa vastaan (ysärillä) ja ilmeisesti koki tarvetta kailottaa ettei kyseistä herraa kiinnostanut, en kyllä muista että olisin koko tyyppiin luonut katsettakaan. Törppöjähän tällaiset on mutta olkoot, ei tyhmyydellä ole rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sanon miehille tuossa 3 kk kohdalla, että tää oli tässä kun hän ei enää kiihota mua, moikka!
Ja kysehän on miesten laiskistumisesta. Eivät viitsi enää satsata kun kuvittelevat, että nainen on rakastunut (miehet ovat siinä kohtaa jo täysin retkussa)
T. Viivi 11v
"Voiko naiselle vain sanoa en halua sinua, koska ulkonäkösi ei kiihota minua
Vai onko parempi vain valehdella ettei lapsi vain järkyty."
Lapsi nainen?
Mitä vi..ttua?
Oliivivartaloiset, tikkuraajaiset sedät ei oke kovin kiihottavia, joten miksi kukaan nainen ap:ta haluaisi?
Hyvin outo hypoteettiben tilanne hänellä.
Jos mies ei kiihotu, hänellä on sepelvaltimotauti tai diabetes.
Vierailija kirjoitti:
"Voiko naiselle vain sanoa en halua sinua, koska ulkonäkösi ei kiihota minua
Vai onko parempi vain valehdella ettei lapsi vain järkyty."Lapsi nainen?
Mitä vi..ttua?
Ap on pipi-incel ja kuvittelee.
Ei anna kenellekään.