Voiko naiselle vain sanoa en halua sinua, koska ulkonäkösi ei kiihota minua
Vai onko parempi vain valehdella ettei lapsi vain järkyty.
Kommentit (73)
Nää naisettoman paskamulkun viikonloppu-ulinat on tylsiä. Silloin kun itse olen ollut puutteessa, kuvittelen/muistelen aiemoaa, hienoa seksikokemusta ja masturboin. Se on paljon tyydyttävämpää kuin kiukuttelu miesvauvapistefissä.
Kyllä saa sano mutta kestä suoraselkäisenä vastaus myös voi hien pintaan sullekin tuoda. Vai oletko niitä äidin Hameen alla kasvatettuja jotka huutelee siinä ei ole mitään ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sanon miehille tuossa 3 kk kohdalla, että tää oli tässä kun hän ei enää kiihota mua, moikka!
Ja kysehän on miesten laiskistumisesta. Eivät viitsi enää satsata kun kuvittelevat, että nainen on rakastunut (miehet ovat siinä kohtaa jo täysin retkussa)
T. Viivi 11v
Veeti parka. Varmaan kurjaa kun ei kukaan sua halua.
Se johtuu epävarmuudestasi. Häpeät itseäsi ja olet kusipää
Ok. BTW. Kuka on Veeti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes tuohon asti on päätynyt? Ei kai sitä treffeilekään mene tietämättä edes sinne päin toisen ulkonäköä?
Kyllähän sitä esim. peräpukamat voi aiheuttaa lorpahduksen takaapäin työstäessä. Eikä pukamatilanne paljastu kuin vasta liian myöhään.
Kuinkahan monelle on oikeasti käynyt noin? :D Että seksi keskeytyi miehen lerpahtaneeseen culliin, koska takaapäin pannessa mies näki naisen peppureiän, joka olikin ruma. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes tuohon asti on päätynyt? Ei kai sitä treffeilekään mene tietämättä edes sinne päin toisen ulkonäköä?
Kyllähän sitä esim. peräpukamat voi aiheuttaa lorpahduksen takaapäin työstäessä. Eikä pukamatilanne paljastu kuin vasta liian myöhään.
Kuinkahan monelle on oikeasti käynyt noin? :D Että seksi keskeytyi miehen lerpahtaneeseen culliin, koska takaapäin pannessa mies näki naisen peppureiän, joka olikin ruma. :D
Tai kehtaako kukaan myöntää.. 8-)
Lapsi? Deittailetko jotain alaikäisiä?
Pidäpä ap huoli että olet sitten itse todella kiihottavan näköinen. Kuin nuori kreikkalainen jumala. Plus hyvinvarusteltu eikä mikään minimuna. Ja puhua sinun ei kannata.
ONko se naisen syy jos oot valehdellut sille et pidät sitä kauniina??
En ymmärrä miksi pitäisi kiusata noin. Voi sanoa EI sen kummemmin selittelemättä.
"Olet ok kaverina mutta en ole kiinnostunut sinusta kumppanina" . Tuo riittää.
Tai toisinpäin: haluan tavata sinut pian uudestaan, koska kiihotat minua.
Veeti parka. Varmaan kurjaa kun ei kukaan sua halua.
Se johtuu epävarmuudestasi. Häpeät itseäsi ja olet kusipää