Mies on poissa kotoa pidempään, ja minulla on niin kevyt olo.
Miehellä on aika vaativa suorittaja-luonne, ja usein hän tuntuu odottavat samaa muiltakin. Nyt huomaan hänen poissaollessaan, kuinka paljon rennompi olo minulla on. Voin jättää tiskit pöydälle yöksi, eikä kukaan valita. Sellainen näkymätön suorituspaine on poissa. Voin olla itselleni armollinen, ja tehdä asioita omassa tahdissa. Tuntuu että saan oikeasti levättyä ja palauduttua.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla toisinpäin. Oot valinnut miehen väärin.
Niin että mieheltä tuo on ok muttei naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan vaikka juuri lähdössä johonkin niin mies sanoo että "koitas xx tiskata noi tiskit tosta että päästään lähtemään" Tai turhautuneena" "Heiii nää roskat!" "Käypäs viemässä noi biot" "Hei nyt ylös sieltä sohvalta/sängystä ja pihalle" "Tarttis varmaan jotain ruokaa laittaa" Sitten jos sanon että olin juuri viemässä/tekemässä/aloittamassa niin vastauksena on ylimielinen "no toivottavasti.." Tämä tavallaan saa itselleni sellaisen olon, että en oikeasti tee mitään.ap
Olen vihainen puolesrasi! Mieshän on käsittämättömän vastenmielinen sika!
Pliis eroa. Asuntolainat yms ovat vain teknisiä seikkoja, ne saa ratkaistua. On tärkeämpää päästä eroon tuosta henkisesti väkivaltaisesta miehestä, erityisesti lasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Etkö muka voi jättää tiskejä edes pöydälle, ilman että tulee sanomista?
En voi. Heti alkaa nalkutus. Sama roskapussin kanssa, hän ei kertakaikkiaan voi olla huomauttamatta siitä, että roskapussi pitää viedä. Vaikka huomaan sen itsekin, ja vien sen ennemmin tai myöhemmin. Tietenkin silloin kun se on täynnä. Pitäisi olla aina askeleen edellä, että ehtii tehdä kaiken ennenkuin siitä huomautetaan.ap
Miksi häm ei vie sitä itse
Papukaija taktiikka tai peili kannattaa kokeilla.
Eli ala käyttäytyt tai sanoa hänelle samoin miten hän sanoo sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on tuommoisia, joilla on korkeat siisteysstandardit, mutta sillä oletuksella, että joku muu hoitaa. Saattavat olla omasta mielestään liian hienoja ja tärkeitä semmoiseen. Itse en kyllä kehtaisi.
Mun mies on tällänen. Odottaa tiptop puhtautta mutta ei itse tee mitään sen eteen.
Kitisee onpa huonosti imuroitu kun itse jätti senkin homman tekemättä ja hankin robotin.
Silti siitäkin valittaa kuinka huonosti on imuroitu. Ei ne vaan voi itselleen mitään. Valivali.
No, voit vaikka alkaa valittaa että olipa taas huonoa seksiä, on se kumma kun et vaan osaa/jaksa/opi uusia temppuja. Valivalivali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on tuommoisia, joilla on korkeat siisteysstandardit, mutta sillä oletuksella, että joku muu hoitaa. Saattavat olla omasta mielestään liian hienoja ja tärkeitä semmoiseen. Itse en kyllä kehtaisi.
Mun mies on tällänen. Odottaa tiptop puhtautta mutta ei itse tee mitään sen eteen.
Kitisee onpa huonosti imuroitu kun itse jätti senkin homman tekemättä ja hankin robotin.
Silti siitäkin valittaa kuinka huonosti on imuroitu. Ei ne vaan voi itselleen mitään. Valivali.
No, voit vaikka alkaa valittaa että olipa taas huonoa seksiä, on se kumma kun et vaan osaa/jaksa/opi uusia temppuja. Valivalivali.
Laitteen voi hankkia siihenkin hommaan. Siinähän sit on.
Vierailija kirjoitti:
Papukaija taktiikka tai peili kannattaa kokeilla.
Eli ala käyttäytyt tai sanoa hänelle samoin miten hän sanoo sinulle.
Metsä vastaa miten sinne huudetaan ei ole ihan tuulesta temmattu, se menee niin kaikessa.
Oikea otsikko olisi ollut "Mieheni halveksii minua ja lapsia".
Mies ei tee tätä mielestäni pahantahtoisesti kuitenkaan. Ei ole sillälailla ilkeä, vaikka sellaisen kuvan voi saada. Ärsyttävää ja alentavaa tuollainen jatkuva nalkutus kyllä on. Mutta sanon kyllä vastaankin että jos häiritsee niin tee itse.ap
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko runkata yksin ollessasi?
Kuule voin olla melkopitkään ilman turhaa seksihöpötystä.Apinoilla vaan aina panot mielessä vai mitä veijo joko vedit hanskaan.
Ap:n mies ei pyri tasa-arvoiseen suhteeseen vaan käyttäytyy törkeästi ja alistavasti vaimoa ja lapsia kohtaan.