Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen mateli kiihdytyskaistaa pitkin 80km/h nopeutta ja kiilasi eteeni, lähdin ohittaamaan niin hän kiihdytti heti 100km/h rinnalla

Vierailija
09.08.2026 |

Estääkseen ohittuksen. Sitten kun laitoin vilkun palatakseni takaisin vasemmalle kaistalle, nainen ei reagoinut tähän mitenkään. Mistä mopokoulusta nykyään saa ajokortin, kun ohituksen estäminenkin nähdään jonain onnistuneena suorittuksena tieliikenteessä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealta ohittajat on s**tanasta. Lisäksi myös ne, jotka ohittaa kiihdytyskaistalla olijan estäen hänen siirtymisen kaistalle. 

Vierailija
42/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikealta ohittajat on s**tanasta. Lisäksi myös ne, jotka ohittaa kiihdytyskaistalla olijan estäen hänen siirtymisen kaistalle. 

Olet teiden tukko. Paina saatana sitä kaasua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että pahimmat liikenteessä töpeksijät ovat nykyisin miehiä. Aina kun katsoo ohi ajaessa kuka siellä ratin takana on niin mieshän siellä. 

Vierailija
44/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 miljoonaa kilometriä takana, eikä kukaan ole koskaan tehnyt noin. Mitenkähän käyttäydyt liikenteessä, että noin pääsee käymään? Veikkaan,että teet täysin arvaamattomia temppuja ratissa.

Vierailija
45/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakionopeusäätimellä ajallessa näkee kaikenlaisia tolloja. Hyvin yleistä se, että mennään vauhdilla ohi, sitten tullaan eteen ja hidastetaan alle sen nopeuden, jota minä olen koko ajan ajanut.

Tää on ärsyttävän yleistä. 

Niin ohi pitää päästä kun on kiire ja sitten kiire loppuu, kun ohi on päästy,  naurettavaa hommaa.

Vierailija
46/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin käytät se matkalla  voitetun 5-10 minuuttia, kenties anbulanssin tilaamiseen kun kotterosi on ojassa ja sinä tuskin tajuissa.

Vierailija
47/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako miitinkin 200 sadasta oli sitten viritettyjä, ml. lukien muut haitat?

Vierailija
48/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa melkein siltä että häiriökäyttäytyvää ei voi tukistaa.. 

Vierailija
49/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että pahimmat liikenteessä töpeksijät ovat nykyisin miehiä. Aina kun katsoo ohi ajaessa kuka siellä ratin takana on niin mieshän siellä. 

Itse ole huomannut, että hitaasti jurraavat ovat usein vanhempia naisia. Ohittaessa sen huomaa jo sivulasista, kuinka kaksi kurttuista 

kättä on viittä vaille yksi asennossa ja sen näköisenä kuin mummu roikkuisi ratissa kiinni ettei tipahda.

Vierailija
50/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty.

Vierailija
51/51 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti jos joku köröttää motarin vasenta kaistaa alinopeudella niin menen oikealta ohi. Haloo mikä vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan