nainen mateli kiihdytyskaistaa pitkin 80km/h nopeutta ja kiilasi eteeni, lähdin ohittaamaan niin hän kiihdytti heti 100km/h rinnalla
Estääkseen ohittuksen. Sitten kun laitoin vilkun palatakseni takaisin vasemmalle kaistalle, nainen ei reagoinut tähän mitenkään. Mistä mopokoulusta nykyään saa ajokortin, kun ohituksen estäminenkin nähdään jonain onnistuneena suorittuksena tieliikenteessä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Oikealta ohittajat on s**tanasta. Lisäksi myös ne, jotka ohittaa kiihdytyskaistalla olijan estäen hänen siirtymisen kaistalle.
Olet teiden tukko. Paina saatana sitä kaasua..
Olen huomannut että pahimmat liikenteessä töpeksijät ovat nykyisin miehiä. Aina kun katsoo ohi ajaessa kuka siellä ratin takana on niin mieshän siellä.
Mulla on 2 miljoonaa kilometriä takana, eikä kukaan ole koskaan tehnyt noin. Mitenkähän käyttäydyt liikenteessä, että noin pääsee käymään? Veikkaan,että teet täysin arvaamattomia temppuja ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakionopeusäätimellä ajallessa näkee kaikenlaisia tolloja. Hyvin yleistä se, että mennään vauhdilla ohi, sitten tullaan eteen ja hidastetaan alle sen nopeuden, jota minä olen koko ajan ajanut.
Tää on ärsyttävän yleistä.
Niin ohi pitää päästä kun on kiire ja sitten kiire loppuu, kun ohi on päästy, naurettavaa hommaa.
No mihin käytät se matkalla voitetun 5-10 minuuttia, kenties anbulanssin tilaamiseen kun kotterosi on ojassa ja sinä tuskin tajuissa.
montako miitinkin 200 sadasta oli sitten viritettyjä, ml. lukien muut haitat?
kuulostaa melkein siltä että häiriökäyttäytyvää ei voi tukistaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että pahimmat liikenteessä töpeksijät ovat nykyisin miehiä. Aina kun katsoo ohi ajaessa kuka siellä ratin takana on niin mieshän siellä.
Itse ole huomannut, että hitaasti jurraavat ovat usein vanhempia naisia. Ohittaessa sen huomaa jo sivulasista, kuinka kaksi kurttuista
kättä on viittä vaille yksi asennossa ja sen näköisenä kuin mummu roikkuisi ratissa kiinni ettei tipahda.
Ihan varmasti jos joku köröttää motarin vasenta kaistaa alinopeudella niin menen oikealta ohi. Haloo mikä vaivaa.
Oikealta ohittajat on s**tanasta. Lisäksi myös ne, jotka ohittaa kiihdytyskaistalla olijan estäen hänen siirtymisen kaistalle.