Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen mateli kiihdytyskaistaa pitkin 80km/h nopeutta ja kiilasi eteeni, lähdin ohittaamaan niin hän kiihdytti heti 100km/h rinnalla

Vierailija
09.08.2026 |

Estääkseen ohittuksen. Sitten kun laitoin vilkun palatakseni takaisin vasemmalle kaistalle, nainen ei reagoinut tähän mitenkään. Mistä mopokoulusta nykyään saa ajokortin, kun ohituksen estäminenkin nähdään jonain onnistuneena suorittuksena tieliikenteessä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teko kuuluu niihin poliisin kortti pois kategorian temppuihin suojatien eteen pysähtyneen ohiajamisen lisäksi. Varmaan joku tiktok haaste.

Vierailija
2/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah hajoo siihe apina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee aika paljon.

Vierailija
4/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti meikkasi vain.

Vierailija
5/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki ihan oikein kaahailija, näin ennen kusipää ohittajia kiusattiin moni oppi läksyn.

Vierailija
6/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakionopeusäätimellä ajallessa näkee kaikenlaisia tolloja. Hyvin yleistä se, että mennään vauhdilla ohi, sitten tullaan eteen ja hidastetaan alle sen nopeuden, jota minä olen koko ajan ajanut.

Vierailija
7/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ohitus turvallinen nopeus on 140km/h ennen kuin Micra ehtii reagoida

Vierailija
8/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut formuloita ja osaan peittää ohituspaikat kuin schumi konsanaan 💪

Mummu

Vierailija
9/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ap palasi takasin vasemmalle kaistalle?

Vierailija
10/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aaaaaaapeee sun autostasi lähde sitten yhtään enempää potkua kuin tuo satanen? Että siihen hyytyi? Vai rekallako olit liikkeellä? Mä ohitan itse niin, että taulussa on tuollainen markka ja kuusikymmentä. Ei juututa mihinkään höyryveturien aikakauteen. 

Vierailija
11/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se harmitti niin paljon että piti oikein avautua siitä av palstalla.

Vierailija
12/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakionopeusäätimellä ajallessa näkee kaikenlaisia tolloja. Hyvin yleistä se, että mennään vauhdilla ohi, sitten tullaan eteen ja hidastetaan alle sen nopeuden, jota minä olen koko ajan ajanut.

Ai luoja, että ärsyttää tuollaiset. Sitten on siitä, jotka 80 alueella ohittaa ja rajoituksen vaihtuessa 100 jatkaa edelleen sillä samalla vauhdilla jurraamista. Ne ärsyttää erityisesti, jotka lähes tyhjällä motarilla ohittaa ja palaa vasemmalle kaistalle keulaa hipoen (yleensä miehiä, jos sukupuolella jotain merkitystä on) ja joutuu itse hiljentämään tai roiskauttaa kaikki loskat tuulilasiin.

Vierailija
13/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko naisen pää ratinkorkeudella? Aika yleinen näky liikenteessä.

Vierailija
14/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se harmitti niin paljon että piti oikein avautua siitä av palstalla.

Kyseinen kuski löysi paikalle? 😁

Vierailija
15/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät kaupasss myös tuota että jäävät eteen seisoskekelemaan, ja kun lähdet kiertäen ohittamaan, niin lähtevätkin juuri samalla hetkellä kävelemään rinnalla, estäen taas kulun. Nykyään en enää väistele naisia, vaan totean törmätessä että "vi tun huo ra".

Vierailija
16/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ne miehetkin tekevät. Ihan normaalia liikennekäyttäytymistä vaikkakin todella ärsyttävää. Nykyään on myös muodissa taksikuskit jotka köröttelevät vasenta kaistaa pitkin. Ei siinä auta kuin mennä oikealta ohi.

Vierailija
17/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ärsyttävän yleistä. 

Vierailija
18/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisen pää ratinkorkeudella? Aika yleinen näky liikenteessä.

Jep. Joskus näyttää,et auto kulkisi ilman kuskia.

Vierailija
19/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksestasi ei kyllä saanut selvää, miten sinä olit oikein ajellut. Miten siis olit palamaassa vasemmalle kaistalle. Sinunhan olisi pitänyt ohittaessa siirtyä vasemmalle ja ohituksen jälkeen palata oikealla kaistalle.

Vierailija
20/49 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas viimeksi kohtasin naisen, joka muutoin ajoi alle rajoitusten, mutta kun tuli ohituskaista niin idiootti ajoi väh. 120 km. Rajoitus oli 100. Itse ajan rajoitusten mukaan tai korkeintaan vähän yli ja käytän vakionopeutta (en tahdo sakkoja). Ohitin sen kyllä pari kertaa hitaammilla pätkillä, mutta se paahtoi ohi ohituskaistalla, jäi mieleen, että luuliko tuo oikeasti, että rajoitus on ohituskaistalla 120. Toivottavasti kukaan muu ei luule niin. 

Ja ap olet oikeassa kiihdytyskaistalla kiihdytetään siihen nopeusrajoitukseen, ei mennä alivauhdilla sekaan, kun muut ajavat 100. Sitä varten se kaista on.  Eikä estetä ohitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän