Työkkärin pakottamana kuntouttavaan työ toimintaan
Työkkärin pakottamana kuntouttavaan työ toimintaan huomenna en ole saanut nukuttua kun ahdistaa ja vtuttaa niin paljon äsken kävin paskalla ja sain jonkun raivokohtauksen ja hakkasin päätäni seinään ja jäi perse pyyhkimättä. Tulin sänkyyn ja purskahdin itkuun. Miksi en vain saa olla rauhassa? En mene ikinä töihin ja olen kertonut tämän mutta kusipäät jotenkin sai mut tähän retkuun että lähtee tuet muuten
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö nää pelleilyt lopetettu?
Kuntouttava työtoiminta on poistumassa nykyisessä muodossaan vuodenvaihteessa 2026 - 2027, jolloin se korvataan uudella työikäisten toimintakyvyn ja osallisuuden tuen palvelulla.
Josta ei enää makseta sitä 9 €/päivä. Eli työtön käy omalla kustannuksella puuhastelemassa.
Ap pilaa työttömien maineen.
Ap on nuppivikanen laiskuri joka pitäisi laittaa vuodeksi kaivamaan lapiolla ojaa jonnekin syrjäseudulle. Ilman nettiyhteyttä ja ilman alkoholia tai tupakkaa. Vois alkaa koulu ja työnteko kiinnostaa eri tavalla.
Pitää niillä syy olla että joudut kuntouttavaan. Oletko alkoholisti? Jos et niin ei ole pakko mennä.
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle
Pese nyt ensialkuun se takapuoli! Haisee kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuet pois, eiköhän työ ala maistua!
Trollotiloo ja 0/5
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on omasta tahdostaan työtön, hän ei tarvitse yleistukea, asumistukea eikä toimeentulotukea, ja kas ongelma on ratkaistu, hän ei mene mihinkään kuntouttavaan toimintaan.
Apn tekstin perusteella hän nimenomaan ei ole työtön vaan selvästi sairasloman tarpeessa ja travitsisi jonkun sairaspäivärahan. Nimenomaan oikeanlaista tukea tällaisille tyypeille. Kuntouttava ei selvästikään sitä nyt välttämättä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuet pois, eiköhän työ ala maistua!
Sinulta työt pois niin pääset nauttimaan työttömän "helposta" elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää niillä syy olla että joudut kuntouttavaan. Oletko alkoholisti? Jos et niin ei ole pakko mennä.
Tuolla logiikalla kaikki töissäkäyvät alkoholistit joilta kuitenkin työ sujuu pitäisi laittaa kuntouttavaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Pultsareita tuskin mihinkään kuntouttaviin töihin yritetään ohjata. Ei siitä mitään tulisi se tiedetään. Jatkakoon siis ryyppäämistään. Nopeammin pääsee hautaan.
Vierailija kirjoitti:
eikö nää pelleilyt lopetettu?
Loppuvat syksyllä. Siihen asti voivat tehdä vuoden loppuun asti kestäviä kuntouttavia. Pahempi orjuus työkokeilut jatkuvat edelleen. Niihin pääsee aina mutta palkkatöitä on turha kysyä.
Työnteko kannattaa aina. Muutosvastarinta voi olla osin ymmärrettävää mutta täysin turhaa ja epäloogista. Aina kannattaa tarttua työnsyrjään kiinni. Vaikka sitten kuntoutumis mielessä. Sängynpohjalle jos jää niin sieltä harvoin enää ylös noustaan.
Se on kiristystä kuin kartellissa. Muuten se ei ahdistaisi jos vapaaehtoinen. Mitä useampi suostuu, sitä useammalle se tehdään ja rahat pois.
Jos olet terve ja työkuntoinen niin ei sinua voi pakottaa kuntouttavaan. Tee valitus käräjäoikeuteen. Minä tein v 2019 ja työkkäri tuomittiin. Ne väitti minulle 2019 että olen työkyvytön eikä ole elämänhallintaa joten katkaisivat tuet ja sanoivat että kuntouttavaan niin tuet tulee takas. Tein rikosilmoituksen. Väittivät että käytän päihteitä ja olen sen takia työtön enkä kykene normaaleihin töihin.