Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden intresseissä oli levittää Marokkoon viestiä, että Euroopan rajat on auki?

Vierailija
09.08.2026 |

Minulle tulee mieleen kaksi tahoa:

Venäjä (haluaa ylipäätään hajottaa Eurooppaa ja saada aikaan tänne pakolaiskriisi)

Äärikansallismieliset puolueet (auttaa tulevissa vaaleissa, jos saadaan aikaan pakolaiskriisi)

Käytin tahallani sanaa "ääri", koska ei kansallismielisyydessä ole mitään vikaa. Eli en tarkoittanut perussuomalaisiakaan. Mutta kutsuvideoiden levittäjissä oli paljon äärikansallista ainesta mm. Saksasta, Ranskasta ja Italiasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, eli ma mutuksen takana onkin Venäjä ja kansallismieliset eurooppalaiset, eivätkä Euroopan globalistiset hallinnot itse. Selkee... Tällaista tällä kertaa.

Vierailija
22/25 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi vain, venäläiset eivät pidä nee kereistä ja muista ei-valkoisista, eivätkä myöskään halua näitä naapurimaihinsa. Ma mutuksen takana on tosiasiallisesti tietenkin jo vuosikymmeniä ma mutusta harjoittaneet läntiset hallinnot itse, joita pyörittävät globalistipetturit ja näitä hallitsevat juutalaiset. 

2015 oli ihan tutkitusti Venäjän hybridioperaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän bottisomekanavat, joita afrikkalaiset seuraavat.

Niinpä eikös niiden johtajatkin ole kavereita.

Vierailija
24/25 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tulee mieleen Venäjä ja persut, mutta voin olla väärässäkin.

Espanjan pääministeri itse. 

Vierailija
25/25 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tarkoitan perussuomalaisia, he tuntuvat aloittaneen vaalikampanjan. Lähettiivät 80 000 uimarengasta Marokkoon, eikö tuo nyt olisi helppo selvittää kuka tilasi uimarenkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi